Страница 5 от 11

Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 11:45 pm
от 07
svd90 написа:Какъв е смисъла примерно Петък и Неделя като има най-много пътница по тези влакове те да се движат на "големите" експреси - няма смисъл. Същата работа с вагоните - те пък никъде не се движат , събират прах само.
Това е първата партида нови вагони, 5 от общо 40 ако е се лъжа! Приеми че са нещо като пробна партида... Бистрата се движат там където се очаква по голям оборот, все пак трябва да печелят!

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:31 am
от svd90
има 40 вагона поръчани на Спт. ли ?
Или по 20 на Спт и 20 на Дряново?!
Както и да е 40 нови вагона ще се отразят перфектно на бДЖ !

Относно оборота- почти сигурен съм , че на Сл.бряг бистрото имаше по-голям оборот отколкото на Бургас .

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:34 am
от Mario Evstatiev
Бистрото има голям оборот и на 20223/20224, това обаче не значи нищо. То е търговска оферта и от него не се търси печалба, а само покриване на собствените разходи.

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 12:14 am
от VESO
В Септември се е появило ново бистро от типа "ARmz" с номер 61 52 85 97 005 - 4.Както при едно друго от този тип , така и при това означението е сгрешено и е изписано "ARkimbz".Ето снимка на външния вид и номера.
Ако забелязвате , в номера има и още една грешка - серия 97 (както е означението) определя максимална скорост от 200 км/ч , а не 160 , каквато е изписана на шаблона. :D

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 12:16 am
от 43.309
Като му гледам талигата си е точно за 200км/ч. Другите бистра коя серия ги водеха?

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 12:18 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Като му гледам талигата си е точно за 200км/ч. Другите бистра коя серия ги водеха?
Всички бистра са серия 97 и са за 200 км/час. Във ВРЗ-99 да се научат на нормативи!

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 1:49 am
от VESO
lok45111 написа:Всички бистра са серия 97 и са за 200 км/час.

Не всички.Оригиналните "ARmz"-та се водят серия 91 - отново грешна , тъй като и тя както 97 изисква максимална скорост от 200 км/ч. Ако пък се вярва на шаблона - изписаните видове отопление (недай си и там да има грешки) и скоростта от 160 км/ч , серията би следвало да е 71 (както на "модерните" спални вагони).
Понеже Ивайло подаде мнение за талигата , да питам , тази според вас , за каква скорост следва да е оразмерена?
lok45111 написа:Във ВРЗ-99 да се научат на нормативи!
Това да им е най - малкия проблем. Не остана и участник във форума , който да не разбра сериозните дефекти , които дават излезлите от "ВРЗ 99" 44-ки , поради което почти всяка седмица си пътуват за рекламация поради една или друга причина.А какво ще стане с тези вагони след година - две или повече? Риторичен въпрос без отговор.

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 8:34 am
от Mario Evstatiev
Весо, талигата като я гледам с тия фербини ми се чини да е за 160, но има някои модификации по нея и допълнителни амортисьори, което все пак ме навява на мисълта, че тез вагони са за 200 км/час. Магнитно - релсовата спирачка на талигата също потвърждава това мнение. В Германия имаше подобни модификации по вагони, които по принцип са били до 160 км/час, а след модификацията се сертифицират за 200.

Що се касае до самите ARmz, в професионалните среди се прокрадва и мнение, че от НИИТ спъравт пускането им с мотивацията, че имат само две входно - изходни врати на едната платформа. Ако това е истина, то е пълна глупост, тъй като по тази логика някои спрени вече бюфети на бившето РСВ също не трябва да се движат, защото имат само две врати - такъв имаше на "Диана"-та и "Чайка"-та. Интересно е да се види кога 005 ще замине към София за да се оборудва за търговска дейност. Доколкото разбрах, 004 е оборудвано и чака само "зелена светлина".

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 10:38 am
от Mario Evstatiev
Има вероятност до две седмици, ARmz-тата да тръгнат най - сетне, след като някой е наковал(и с право) канчетата на онези дървени глави от НИИТ, които не искаха да ги сертифицират заради двете врати. Да се надяваме скоро да ги видим в работа, тъй като те са ключа към привличане на още клиенти на БДЖ по нови дестинации.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 11:59 am
от Nikss
lok45111 написа:Има вероятност до две седмици, ARmz-тата да тръгнат най - сетне, след като някой е наковал(и с право) канчетата на онези дървени глави от НИИТ, които не искаха да ги сертифицират заради двете врати. Да се надяваме скоро да ги видим в работа, тъй като те са ключа към привличане на още клиенти на БДЖ по нови дестинации.
Ха, егати и вица... че то бюфетите серия 40 да не са по-различни? Ама какво? Движат си се. А и не виждам смисъл от 4 врати при положение, че съм виждал на бюфетите серия 47 някои от вратите да ги заключват отвътре с катинар и верижка. :roll:

Публикувано на: Пет Юли 09, 2010 8:34 pm
от ceco_sim
lok45111 написа:Има вероятност до две седмици, ARmz-тата да тръгнат най - сетне, след като някой е наковал(и с право) канчетата на онези дървени глави от НИИТ, които не искаха да ги сертифицират заради двете врати. Да се надяваме скоро да ги видим в работа, тъй като те са ключа към привличане на още клиенти на БДЖ по нови дестинации.
Хаха... дървени канчета... И егати ключа към привличане на нови клиенти... стари вагони без документация. Пъпчев не може да ги регистрира защото не са автобуси, ако бяха такива досега и катастрофа да са регистрирали...

Публикувано на: Съб Авг 21, 2010 4:41 pm
от mitkodiablo
А с тези бистра какво стана ще ги видим ли в движение и на кои влакове евентуално??

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:27 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:А с тези бистра какво стана ще ги видим ли в движение и на кои влакове евентуално??
Най-рано от 12.12.2010 г. чакай раздвижване. :wink: :lol: :D :twisted: :arrow:

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:41 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:
mitkodiablo написа:А с тези бистра какво стана ще ги видим ли в движение и на кои влакове евентуално??
Най-рано от 12.12.2010 г. чакай раздвижване. :wink: :lol: :D :twisted: :arrow:
Сериозно с тех какъв е проблема?

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 5:08 pm
от VESO
Днес във "ВРЗ 99" - Септември попаднах отново на бистрото с номер 005 (с означение "ARkimbz").Вагонът беше заключен , но отвън ясно се виждаше , как има извадени седалки , явно се подменя интериора.Два килима бяха извадени и се сушеха на един лост до дърветата , а работник , с който си поговорих каза , че било наредено да се изкарат и изперат.Вагонът следва да е готов до края на този месец , след което заминава запечатан към София.Дали обаче ще пуснат скоро в екплоатация , не се знае.Зад него имаше една "бизнес 44-ка" , все още със стария си интериор.Работникът спомена , че седалките няма да се пренареждат , а било дадено предложение само да се подмени тапицерията.Какво ще се реши обаче , можем само да гадаем.
Друго интересно нямаше и след тази снимка , си тръгнах.Както ясно се вижда от нея , означението за типа на вагона е грешно , тъй като това е класически ресторант "ARmz" , а не "ARkimbz" както е написано.