Това е първата партида нови вагони, 5 от общо 40 ако е се лъжа! Приеми че са нещо като пробна партида... Бистрата се движат там където се очаква по голям оборот, все пак трябва да печелят!svd90 написа:Какъв е смисъла примерно Петък и Неделя като има най-много пътница по тези влакове те да се движат на "големите" експреси - няма смисъл. Същата работа с вагоните - те пък никъде не се движат , събират прах само.


Администратор
В Септември се е появило ново бистро от типа "ARmz" с номер 61 52 85 97 005 - 4.Както при едно друго от този тип , така и при това означението е сгрешено и е изписано "ARkimbz".Ето снимка на външния вид и номера.
Ако забелязвате , в номера има и още една грешка - серия 97 (както е означението) определя максимална скорост от 200 км/ч , а не 160 , каквато е изписана на шаблона.
Ако забелязвате , в номера има и още една грешка - серия 97 (както е означението) определя максимална скорост от 200 км/ч , а не 160 , каквато е изписана на шаблона.

Последно промяна от VESO на Пон Май 24, 2010 1:44 am, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
lok45111 написа:Всички бистра са серия 97 и са за 200 км/час.
Не всички.Оригиналните "ARmz"-та се водят серия 91 - отново грешна , тъй като и тя както 97 изисква максимална скорост от 200 км/ч. Ако пък се вярва на шаблона - изписаните видове отопление (недай си и там да има грешки) и скоростта от 160 км/ч , серията би следвало да е 71 (както на "модерните" спални вагони).
Понеже Ивайло подаде мнение за талигата , да питам , тази според вас , за каква скорост следва да е оразмерена?
Това да им е най - малкия проблем. Не остана и участник във форума , който да не разбра сериозните дефекти , които дават излезлите от "ВРЗ 99" 44-ки , поради което почти всяка седмица си пътуват за рекламация поради една или друга причина.А какво ще стане с тези вагони след година - две или повече? Риторичен въпрос без отговор.lok45111 написа:Във ВРЗ-99 да се научат на нормативи!
Последно промяна от VESO на Сря Юни 02, 2010 7:25 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Весо, талигата като я гледам с тия фербини ми се чини да е за 160, но има някои модификации по нея и допълнителни амортисьори, което все пак ме навява на мисълта, че тез вагони са за 200 км/час. Магнитно - релсовата спирачка на талигата също потвърждава това мнение. В Германия имаше подобни модификации по вагони, които по принцип са били до 160 км/час, а след модификацията се сертифицират за 200.
Що се касае до самите ARmz, в професионалните среди се прокрадва и мнение, че от НИИТ спъравт пускането им с мотивацията, че имат само две входно - изходни врати на едната платформа. Ако това е истина, то е пълна глупост, тъй като по тази логика някои спрени вече бюфети на бившето РСВ също не трябва да се движат, защото имат само две врати - такъв имаше на "Диана"-та и "Чайка"-та. Интересно е да се види кога 005 ще замине към София за да се оборудва за търговска дейност. Доколкото разбрах, 004 е оборудвано и чака само "зелена светлина".
Що се касае до самите ARmz, в професионалните среди се прокрадва и мнение, че от НИИТ спъравт пускането им с мотивацията, че имат само две входно - изходни врати на едната платформа. Ако това е истина, то е пълна глупост, тъй като по тази логика някои спрени вече бюфети на бившето РСВ също не трябва да се движат, защото имат само две врати - такъв имаше на "Диана"-та и "Чайка"-та. Интересно е да се види кога 005 ще замине към София за да се оборудва за търговска дейност. Доколкото разбрах, 004 е оборудвано и чака само "зелена светлина".

Администратор
Има вероятност до две седмици, ARmz-тата да тръгнат най - сетне, след като някой е наковал(и с право) канчетата на онези дървени глави от НИИТ, които не искаха да ги сертифицират заради двете врати. Да се надяваме скоро да ги видим в работа, тъй като те са ключа към привличане на още клиенти на БДЖ по нови дестинации.

Ха, егати и вица... че то бюфетите серия 40 да не са по-различни? Ама какво? Движат си се. А и не виждам смисъл от 4 врати при положение, че съм виждал на бюфетите серия 47 някои от вратите да ги заключват отвътре с катинар и верижка.lok45111 написа:Има вероятност до две седмици, ARmz-тата да тръгнат най - сетне, след като някой е наковал(и с право) канчетата на онези дървени глави от НИИТ, които не искаха да ги сертифицират заради двете врати. Да се надяваме скоро да ги видим в работа, тъй като те са ключа към привличане на още клиенти на БДЖ по нови дестинации.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 15
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:56 am
Хаха... дървени канчета... И егати ключа към привличане на нови клиенти... стари вагони без документация. Пъпчев не може да ги регистрира защото не са автобуси, ако бяха такива досега и катастрофа да са регистрирали...lok45111 написа:Има вероятност до две седмици, ARmz-тата да тръгнат най - сетне, след като някой е наковал(и с право) канчетата на онези дървени глави от НИИТ, които не искаха да ги сертифицират заради двете врати. Да се надяваме скоро да ги видим в работа, тъй като те са ключа към привличане на още клиенти на БДЖ по нови дестинации.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm


Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Днес във "ВРЗ 99" - Септември попаднах отново на бистрото с номер 005 (с означение "ARkimbz").Вагонът беше заключен , но отвън ясно се виждаше , как има извадени седалки , явно се подменя интериора.Два килима бяха извадени и се сушеха на един лост до дърветата , а работник , с който си поговорих каза , че било наредено да се изкарат и изперат.Вагонът следва да е готов до края на този месец , след което заминава запечатан към София.Дали обаче ще пуснат скоро в екплоатация , не се знае.Зад него имаше една "бизнес 44-ка" , все още със стария си интериор.Работникът спомена , че седалките няма да се пренареждат , а било дадено предложение само да се подмени тапицерията.Какво ще се реши обаче , можем само да гадаем.
Друго интересно нямаше и след тази снимка , си тръгнах.Както ясно се вижда от нея , означението за типа на вагона е грешно , тъй като това е класически ресторант "ARmz" , а не "ARkimbz" както е написано.
Друго интересно нямаше и след тази снимка , си тръгнах.Както ясно се вижда от нея , означението за типа на вагона е грешно , тъй като това е класически ресторант "ARmz" , а не "ARkimbz" както е написано.
Информация
Модератори