
Модератор

Администратор
За "ПИРИН" не съм особено сигурен, но "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС" се е движел 1998/1999 г. до Благоевград. Преди време с началник - влак Пламен ВИтков от ППП-Сф дискутирахме, че от Сф до Блг, влакът е бил полупразен. От Блг до Сф е била същата работа, главно поради това, че е бил в неудобно за хората време.todor plamenov написа:Няма да е лошо,ако някой от запознатите уточни кога и за какъв период от време се е движил въпросния експресен влак "Пирин".Може би самото съществуване е било точно експериментално,а какви са причините той да бъде спрян от движение никой не може да каже.
Що се касае до Сф - Пр - Сф, една добра идея е след като тотално се пренареди ГДВ по 5-та, между съответните неспиращи по керемидките бързи влакове, да вървят пътнически, свързващи малките населени места с големите гари.
Друго предложение за бързите влакове е, те да бъдат разделени на такива до Клт и такива до Петрич. Например:
БВ 5621, 5623, 5625 Сф - Пт
БВ 5611, 5613, 5615 Сф - Клт
МБВ 361, 363, 463 1В Сф - Клт
В обратна посока:
БВ 5620, 5622, 5624 Пт - Сф
БВ 5610, 5612, 5614 Клт - Сф
МБВ 462, 360, 362 1В Клт - Сф
64.19

Той не беше баш "Експрес", тъй като цената му беше като за бърз плюс 20 стотинки за място. До средата на май 1988-а със сигурност се движеше - само събота и неделя - в 9.30 от София и в 17.20 от Кулата. Имам книжка със следващия ГДВ, в която този влак вече го няма. За последно пътувах, спомням си точната дата, в събота, на 30-ти април 1988-а. В този ден, може би инцидентно, влакът беше с чисто нови, току-що излезли от завода вагони серия 74, имаше и ресторант - лично ядох кебапчета с пържени картофи и пих кола. До Радомир ни теглеше модернизираният в Подуяне локомотив с по-особен кош - старият му номер беше 41-60, за новия не се сещам. От Радомир насетне влакът се пое от 06-рядко явление през ония години за пътнически влак.
Иначе влакът обикновено беше с вагони 47-а, но с ливреята на старата Тракия - тъмночервено и мръсно-бяло (горе-долу като оригиналния цвят на доставените в последствие от ГДР последни партиди вагони 20-40 тип Bautzen, не купените настаро преди няколко години Halberstadt), със стилизирано крило като тъмно-светлосините вагони от едно време.
Иначе влакът обикновено беше с вагони 47-а, но с ливреята на старата Тракия - тъмночервено и мръсно-бяло (горе-долу като оригиналния цвят на доставените в последствие от ГДР последни партиди вагони 20-40 тип Bautzen, не купените настаро преди няколко години Halberstadt), със стилизирано крило като тъмно-светлосините вагони от едно време.

Модератор
Предложенията на Марио имат едно голямо предимство и то се състои в това,че няма да се губи излишно технологично време на Генерал Тодорв в прикачване и разкачване на вагоните,което на този етап е всекидневие.А подобряването на инфраструктурата след определен период от време непременно трябва да се обвърже с увеличаване на бързите (ама наистина) бързи влакове в посока Кулата и Петрич ,за да се осигури едно далече по-приемливо обслужване на пътуващите в тази дестинация.Иначе на този етап, всички знаете какво става межу 5622 и 5624 ,както и между 5623 и 463.


Нещо са бъзикали по базата данни и в момента не се показват ПВ Благоевград - София с връзка в Дупница.
А щом казваш, че и в минали години са излизали МБВ 36х, пък после са ги махали...
Дали и сега няма да стане така. Иначе съм сигурен, че сега ако ида на гарата - няма да ми дадат билет за тях. Ако нещо се е случило, едва ли са информирани вече.
А щом казваш, че и в минали години са излизали МБВ 36х, пък после са ги махали...


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Лошото е, че нищо не се знае със сигурност. Ако се пита на информацията, колкото хора работят там, толкова отговора ще получиш.
Иди провери на гишето на "РИЛА". Макар, едва ли ще знаят... а на касата няма файда- ще ти отговорят, че тия влакове ги няма в компютъра и съответно няма как да ти издадат билет.
Иди провери на гишето на "РИЛА". Макар, едва ли ще знаят... а на касата няма файда- ще ти отговорят, че тия влакове ги няма в компютъра и съответно няма как да ти издадат билет.

Простотиите продължават. Нека само се сменят еврокомисарите през януари, вече няма да спра да пиша и да вдигам патърдия до момента, в който тези чиновнически своеволия приключат.
Ако трябва лично ще се вдигна и ще ида до Брюксел. В крайна сметка Антонио Таяни лично ми обеща решаване на проблема до 01.01.2010-та. Директивата влезе в сила, а нашите кретени си я карат по старому. 



Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ето и отговора от БДЖ на моето писмо по въпроса с МБВ 36х:
Уважаеми господин Атанасов,
Бих искала първо да Ви благодаря за подадения от Вас сигнал!
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД, даден по повод Вашето писмо.
Бих желала да Ви уведомя, че международните бързи влакове с номера ? 360, ?
361,? 362 и ? 363 са с особен статут, договорен между българската и
гръцката железопътна администрация и не превозват пътници във вътрешно
съобщение. Вагоните в съставите на влаковете, са изцяло на гръцката
железопътна администрация и включването на вагони собственост на "Български
държавни железници" ЕАД е невъзможно.
По повод подадения от Вас сигнал, бих искала да Ви уверя, че колегите от
нашия IT-отдел, които се занимават с поддръжката на електронния пътеводител
на сайта на "Български държавни железници" ЕАД са уведомени, и ще извършват
необходимите корекции.
Колегите от IT-отдела Ви поднасят своите извинения за причиненото
неудобство!
Пожелавам Ви успешен ден и оставам
С уважение,
Елена Василева
ръководител сектор "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Пътувай с влак - спаси природата!
..............................
Ще пътуваме, ако ни разрешат да се качим.

Уважаеми господин Атанасов,
Бих искала първо да Ви благодаря за подадения от Вас сигнал!
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД, даден по повод Вашето писмо.
Бих желала да Ви уведомя, че международните бързи влакове с номера ? 360, ?
361,? 362 и ? 363 са с особен статут, договорен между българската и
гръцката железопътна администрация и не превозват пътници във вътрешно
съобщение. Вагоните в съставите на влаковете, са изцяло на гръцката
железопътна администрация и включването на вагони собственост на "Български
държавни железници" ЕАД е невъзможно.
По повод подадения от Вас сигнал, бих искала да Ви уверя, че колегите от
нашия IT-отдел, които се занимават с поддръжката на електронния пътеводител
на сайта на "Български държавни железници" ЕАД са уведомени, и ще извършват
необходимите корекции.
Колегите от IT-отдела Ви поднасят своите извинения за причиненото
неудобство!
Пожелавам Ви успешен ден и оставам
С уважение,
Елена Василева
ръководител сектор "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Пътувай с влак - спаси природата!
..............................
Ще пътуваме, ако ни разрешат да се качим.




Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:54 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори