Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Съгласуването с НКЖИ ще се направи първо на центрано ниво тук в София. Нека стигнем до този момент. За начало с Баето ще обсъдим въпроса с намиране на траф, след което ще отидем в ДП-НКЖИ и ще представим идеята си.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Днес огледах 35.05, видях от къде се захранва външната инсталация и по мои сметки 25 (максимум 30) метра кабел СВТ са достатъчни.
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

lok45111 написа:
zhivko88 написа:За електроматералите мога да съдеиствам чрез фирмата на наще или на брат ми за изготвяне на най добра оферта за кабели, шлаух и др.
Ако се стигне до работа по машината, Сдружението ще преговаря директно с основни дистрибутори, които могат да предложат атрактивни оферти. Мисля, че минаване през фирми, за които или не се знае нищо, или се знае само, че ги има е леко несериозен ход и може да се разгледа като обслужване на лични интереси. В случая - вашите имат фирма за ел. материали, член си на Сдружението, което ще търси такива материали за дадена работа и ти предлагаш вашата фирма. Това е конфликт на интереси.
Най - приятелски приемам забележката на Марио, наистина погледнато отстрани поста ми боже да бъде възприет като само реклама или нещо от сорта но целта ми небеше такава а исках да кажа, че може да съм полезен с такива неща като електро материали, защото живея в такава среда и доколкото може ще гледам да преговарям с моите фирми :D за някъв вид спонсориране от такова същество като електро материали :wink: Защото наистина за толкова малък проект като пускане на някъв кабел за осветление на един локомотив на цели 5 метра от гарата изглежда смешно, че все още не е направено или някой не иска да го направи това малко но добро дело.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За момента първо трябва да ес говори с компетентните лица. Ще видим бае ви Трамвай като се освободи от задачите и се отърси от проблемите, дето са му на главата, какво ще каже, ще седнем, ще поумуваме малко и ще се действа чак тогаз. Но има голяма вероятност на лято да се довърши 35-05 и да светнат всите лампи по нея.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok45111 написа:За момента първо трябва да ес говори с компетентните лица. Ще видим бае ви Трамвай като се освободи от задачите и се отърси от проблемите, дето са му на главата, какво ще каже, ще седнем, ще поумуваме малко и ще се действа чак тогаз. Но има голяма вероятност на лято да се довърши 35-05 и да светнат всите лампи по нея.
Никакво лято. Като омекне времето са почва, и то с оразмеряване и изработване на протезите. Нека който има желание и технологична възможност за таз работа, да го заяви тук.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Аз съм на линия за работа по 35-05. Само да се види дали е възможно в депо Г. Оряховица да изработят макети на протезите. Та дори и от дърво да са.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:макети на протезите
Не че нещо, ама това е същото като "макети на макетите".
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:
lok45111 написа:макети на протезите
Не че нещо, ама това е същото като "макети на макетите".
Добре, да се обоснова. Макетни щанги :lol:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok45111 написа:Аз съм на линия за работа по 35-05. Само да се види дали е възможно в депо Г. Оряховица да изработят макети на протезите. Та дори и от дърво да са.
Без пари няма да ги изработят. Има достатъчно моделисти, които са достатъчно сръчни и при добро желание ще помогнат.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Tramway написа:
lok45111 написа:Аз съм на линия за работа по 35-05. Само да се види дали е възможно в депо Г. Оряховица да изработят макети на протезите. Та дори и от дърво да са.
Без пари няма да ги изработят. Има достатъчно моделисти, които са достатъчно сръчни и при добро желание ще помогнат.
Въпроса е дали тези моделисти ще се включат в инициативата. В карен случай ще си платим на Горна Оряховица и така. Другия вариант е да се говори на централно или местно ниво да се направят протезите в замяна на работа от страна на Сдружението по проекти на депото.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Във връзка с едни опити за насаждане на различия м/у организираните сдружения (не само вие си имате противници) се наложи да избързам с едно малко съобщение във нашият форум (на моделистите).

То е, че вече е направено предложение пред Общото събрание на сдружение" Клуб Железопътен Моделизъм - България" да подпомогнем в една съвместна работа въстановяването на експоната от 35 серия на Царева ливада, във вид по-близък до първоначалният му.
Предложението е разгледано и радушно прието.
Ако вие нямате нищо против, ние, от нашият моделен клуб, сме готови да участваме в набавянето на по-рано тук коментирания трансформатор за осветлението - 24 V / 500 VА.
Имаме възможност да го изработим (не е тороидолен) и подарим на експоната.
Надяваме се , че ще приемете този скромен принос в общо дело , за да го монтирате където е необходим.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пламене,

не разбрах какви различия са насаждани, редно е да обясниш. Нашето Сдружение "Български Локомотивен Форум" е отворено да работи в сътрудничество с всички сродни организации и ЖП компании в полза на популяризацията на железниците и ползата от тях, запазване на музейното богатство на железниците и съхраняване спомените за богатата история на ЖП транспорта в България и по света. В тази връзка, като Управител на Сдружение "Български Локомотивен Форум" съм съгласен да приема този акт на сътрудничество с вас и те каня да уточним параметрите на сътрудничеството и да подпишем необходимите споразумения.

С пожелания за успешна седмица и ползотворен ден, оставам,

С уважение,


Марио Евстатиев,
Управител на Сдружение
"Български Локомотивен Форум"



За контакти: blf@lokforum.com
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Пламен изглежда има предвид различия между сродни организации от областта на моделизма, които са не една и две. С нас различия никой не е имал. Пък и различията в конструктивна посока са полезни, защото тъй са намира верния път. Ако няма никакви различия значи нещо не е наред. Но пък не бива да са допуска различията да са израждат във вражда - от туй никой не печели.

Пламене, предложението за трафа е прекрасно! Трябва обаче на една среща да видим как може съвместно да са справим с по-сложното - шатуните и ексцентриковите щанги.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

И двамата сте абсолютно точни.
Може би афектиран, от нападките в нашия форум, тук пропуснах обясненение.
Да точно така, атакувани и обвинявани сме от другото (само две сме за сега в БГ) сродно сдружение за ЖП моделизъм (което бе представено тук от познатият ви piko1).Както се казва "по делата им ще ги познаете" - аз ще допълня ... и по някой от членовете им.

Опитават се да ни представят пред света като скарани със всички, включвайки и вашето сдружение.
Те били подържали тесни контакти с вас и ние сме лошите навсякъде където те се появят.
Тук не съм правил представяне на нашия клуб , защото се познаваме и които искат (и го правите знам) четете в нашият форум.

Проблема е, че в Сдружение"ЖП моделисти" членуват по-малко от 7 човека, разполагат с последният етаж на ВТУ-то и железопътните му модели, но нямат ресурси (умствени, физически и парични) да направят нещо наистина хубаво и голямо.
Залата там е над 2200 кв.м - стопанисва се по неясен договор (с неясни параметри) безвъзмездно от това сдружение.

Ние се казваме "Клуб Железопътен Моделизъм - България".Освен с моделизъм, се занимаваме и с българска железопътна история, което определено пречи на някой субекти в пространството на родната действителност.
Нашето сдружение е със добра предистория (за разлика от пръкналите се от нищото) и наброява вече над 30 човека.

От там идва завистта и злобата към нас.
Както се казва , ние се събрахме пари да харчим (клуба ни се самоиздържа) докато някой май са се събрали за грабеж...
Но да не ви занимавам с глупостите в света на моделизма...
При пръв удобен случай , ще се свръжа с вас за уточняване на параметрите ни за този проекта по 35 -та серия в Царева ливада.

Всъщност наш учредител е и ваш такъв - Рефил.
Вярно че при нас преразгледа мотивите си и е замразен (до оформяне на нове документи) но за мотивите не пожела да ни уведоми.
Може би , един от мотивите му е избягването на такива инсинуации и крамоли , каквито ни сполетяха напоследък .
Кой знае?
:D :D :D

ПП.По въпроса за шатуни ще е по-трудно, но имаме някоя друг дърводелец , и може би някоя друга фабрика ...но трябва да направим допълнителни консултации, и ако имаме възможности , ще се вклучим и в това дело...
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ето го красавецът и през пролетта:

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация