Страница 5 от 28

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 9:52 am
от Tramway
Nikss написа:Малко ми е чудно как до края на годината ще се направят 20 машини.Трябва майсторите да работят денонощно.Дано поне до юли-август да излязат поне 3,защото София скоро май ще нададе вик до небесата ако се спрат още 8 машини и нито една не излезе от Кончар.
Няма страшно! Ще помагаме с парните машини. Софиянката 01.23 ще се включи в бързия график, с 16.01 ще влачим товарките по вакарелските баири, 15.215 ще се разхожда по 2-ра.

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 9:09 pm
от Mario Evstatiev
Днес отидох на свиждане на 44 100.6 като доста се изненадах от степента на напредъка. Двете талигови рами са тотално разглобени, почистени и са пръснати в черно. Ще се сменят всички втулки, болтове, пружините, амортисьорите ще са или нови или ще се ремонтират в Кончар. Днес бяха свалили и изглаждащите реактори и ги миеха на пароструйката. Кабелажа ще се смени частично, пантографите са разфасовани, ГВП също е на части.

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 10:14 pm
от 46 242
Събота не е ли почивен ден :o Жалко,че няма от новите ботуши за 44 100...

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 10:16 pm
от bdz46
46 242 написа:Събота не е ли почивен ден :o
Не е почивен.

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 10:16 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Събота не е ли почивен ден :o Жалко,че няма от новите ботуши за 44 100...
Денс отработваме 30 Април, когато ще се почива. Работата в "БДЖ-Кончар" кипи. 44 100.6 може да стане до месец и половина стига поръчаните части да пристигнат в срок.

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 10:22 pm
от 46 242
То може и за по-малко от месец. Лично бих предпочел да се е поизчака малко докато пристигнат нови доставки коплект колооси+редуктори.

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 10:34 pm
от lok43r
Няма кой да чака толкова дълго защото депо Сф едвам си връзва графика. Важното е да я изкарат възможно най-бързо.

Локомотиви серия 43, 44 и 45

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 11:01 pm
от choveka_vlak
Доста объркващи информации, Но паживьом!!!!!,--- Увидим!. :) , или информацията е изсипана безразборно!!!. Радвам се на живеца и желанието на съфорумците, за пресни сили в наличните локомотиви, но се вижда че доста хора в тая държава не мислят като НАС, (някаде бяхте упоменали, че сме на трето място в търсачката "google ", дано повлияем!!!. :D

Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 11:33 pm
от Mario Evstatiev
Информацията е от ясна по - ясна, 44 100.6 се ремонтира и то досега забелязвам, че усърдно се работи, очаква се скоро да влезе още една машина, след което така докато се изремонтират договорените 12 бр.

elektri4ka se hwali kogato sliza6 ot nea!!

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:11 am
от riko
Този ремонт като на 44001 и 44002 ли ще бъде?Ако е така как за толкова малко време?

Re: elektri4ka se hwali kogato sliza6 ot nea!!

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:14 am
от rexkos
riko написа:Ако е така как за толкова малко време?
Ремонтът ще бъде извършен по-бързо, защото е капитален, а не модернизация.

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:14 am
от riko
Ще сменят ли компресорите и пулта например? :lol:

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:25 am
от Mario Evstatiev
riko написа:Ще сменят ли компресорите и пулта например? :lol:
Пултовете нищо им няма - ще минат капитален ремонт и ще си седят. За компресори се мъдрува.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 6:08 pm
от 44142
Вече са докарани от Русе нови Компресори, Пантографи, Пружини, и тн. Трябва до 30 дена да е готова. Интересното е, че механиката на 100 сега е на 084 а механиката на 084 ще се ремонтира понеже тя отrде на 100.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 7:09 pm
от 44142
Кончариестите са искали да направят 44100 като 44001 и 002 но на шефовете им се вижда скъпо и не са се навили. Действително са надули яко цената.