Страница 5 от 16

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 8:36 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Аналогично на серия 52-00 , успях да направя списък на тези локомотиви от серия 55-00 , които не са собственост на БДЖ , а принадлежат на различни частни предприятия и фирми:

55151-5 - "Ровотел стийл";

От мен е това.Ще бъда благодарен на всеки , който може да поправя и допълва списъка с информация.
Вчера си поставих за цел да намеря и заснема машината, за която се знаеше, че се намира в базата на "Ровотел" в Курило. С малко логистична помощ откъм превоз на един приятел, към обяд вече бях на мястото и се информирах за възможностите да бъда допуснат да заснема криещата се 55-ца. Не бяха нужни много обяснения за целта на заснемане - машината ми бе показана и се направиха следните снимки.

Отвън
Изображение

Кабина
Изображение

Фронтален поглед към пулт №1
Изображение

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:07 am
от Nikss
55 174.7 е на мездренската ограда, лъсната като за изложба. Лак и боя в София. 8) Още не е изписана от ремонта (предполагам подемен).

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:11 am
от VESO
Nikss написа:55 174.7 е на мездренската ограда, лъсната като за изложба. Лак и боя в София. 8) Още не е изписана от ремонта (предполагам подемен).
Ако я мернеш в цялото и великолепие , непременно я снимай , за да и се порадваме тук.
Същото се отнася и за всеки , който има възможността да я види и заснеме.
Аз ако я засека някъде , непременно ще гледам да я направя обществено достояние. :D

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:12 am
от Nikss
Интересна подробност е, че именно пред нея си направихме снимка на форумната среща в Чб на 03.03.2007 г. :D :lol:
Сега е неузнаваема на външен вид, но е забутана между другите "трактори" и докато не бъде изписана и пусната в експлоатация няма да може да й се направи хубава снимка. :evil:

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:33 am
от Mario Evstatiev
55 174 беше в София за ревизия и боя. Не и е правен голям ремонт.

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 11:19 pm
от COSTACHE MIHAIL
В Румъния има много влакове от този модел. Серийните номера 69, 73, 80, 81, 85. Те се движи и на дългите линии разстояние в Румъния до 100 км. Много малко са за маневри. Използва както за превоз на пътници и товари. Скорост на тези влакове е 100 km / h.



Изображение



Изображение



Изображение


Изображение


Изображение



Изображение


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 11:23 pm
от COSTACHE MIHAIL
Ето и други снимки. Някои от тях са направени от моя приятел, Hori който ми даде разрешение да ги публикувате на вашия съвет.



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение


Изображение


Изображение



Изображение

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 11:26 pm
от COSTACHE MIHAIL
Още снимки




Изображение



Изображение


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 11:28 pm
от Nikss
Тук вече няма как и аз да не изкажа своето впечатление от красивите снимки. Благодарност и очакваме следващата партида. 8)

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 11:34 am
от Asareletz
VESO написа:Аналогично на серия 52-00 , успях да направя списък на тези локомотиви от серия 55-00 , които не са собственост на БДЖ , а принадлежат на различни частни предприятия и фирми:

55129-1 - "БЖК";
55151-5 - "Ровотел стийл";
55-153 - "Ерга";
55176-2 - ДП "ТСВ";
55179-6 - "БЖК";
55181-2 - "Неохим";
55182-0 - "БУЛМАРКЕТ";
55207-5 - ДП "ТСВ";
55209-1 - ДП "ТСВ";
55-211 - ДП "ТСВ";
55-213 - "Терна";
55223-2 - "Трансстрой Варна АД";
55-228 - "София Мел";
55229-9 - "БУЛМАРКЕТ";
55-234 - "Мавимекс";
55-236 - "Ерга";
55237-2 (*);
55238-0 - "БУЛМАРКЕТ";
55-242 - "Ерга";
55-247 - ЦОФ "Бобов Дол";
55-250 - "Газтрейд";
55254-7 - ДП "ТСВ";
55263-8 - "БУЛМАРКЕТ

(*) за 55237-2 бе споменато от Choveka_vlak , че била продадена в Сърбия , но на кого , не успях да разбера.

От мен е това.Ще бъда благодарен на всеки , който може да поправя и допълва списъка с информация.
Локомотив 55-252 - собственост на "Асарел Медет" АД. В експлоатация в индустриалния клон в гр. Панагюрище.
Моля, тъй като съм много встрани от материята, а ми се налага да се занимавам по съвместителство -ими ли локомотиви с.55, които не са собственост на БДЖ, със сертификат по безопасност? НК "ЖИ" изискват, за да излиза нашият локомотив на гара Панагюрище, да бъде сертифициран, а НИИТ изискват документация, която нямаме. И колко ще струват допълнителните плащания извън основната цена, която искат. Благодаря предварително, ако някой може да ми помогне.

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 12:19 pm
от disell
Вече има няколко превозвача и можеш да попиташ дали някой от тях могат да ви даде под наем тяхна машина докато си оправите лиценза за вашата :wink:

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 4:47 pm
от kgeorgiev
Ха и дезирце в румъния

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 4:50 pm
от Mario Evstatiev
disell написа:Вече има няколко превозвача и можеш да попиташ дали някой от тях могат да ви даде под наем тяхна машина докато си оправите лиценза за вашата :wink:
"ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" - ООД гр. Русе предлага наемане на дизелови локомотиви серия 52 и 55, както и извършва всички ремонти на тези две серии+подготовка за лиценз.

До заглавието на форума има рекламен банер, водещ към сайта на фирмата, там ще намериш контакт и ще получиш отговор на питанията ти за маенаме на лок 55 серия.

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 7:02 am
от Florian
Ха, Марио, те много добре знаят това, защото има(х)ме договор с тях за ТП и сервизно обслужване :)
Просто гледат, ако може, така, безплатничко нещо, ей така НИИТ да дойдат и да подарят сертификата на неизправния им локомотив :)

Предвид тяхното натоварване, не е изгодно да наемат локомотив...

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 9:46 am
от Mario Evstatiev
Florian написа:Ха, Марио, те много добре знаят това, защото има(х)ме договор с тях за ТП и сервизно обслужване :)
Просто гледат, ако може, така, безплатничко нещо, ей така НИИТ да дойдат и да подарят сертификата на неизправния им локомотив :)

Предвид тяхното натоварване, не е изгодно да наемат локомотив...
Ясна работа, Цецо,

аз гледах да им предложа най - разумния и оптимален вариант :) Тяхна си е работата вече какво ще правят. Като няма кой да им даде даром машина, пак ще клекнат.