Страница 40 от 65
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:01 pm
от Saruman
Моля Дряновските измислената серия 84-44 и ще са за 140

. А нали можеха със 160!
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:51 pm
от Nikss
rexkos написа:Наистина висока населеност като за влак, неспиращ никъде освен в Пловдив, че и на всичкото отгоре днес да му е сефтето. Това влакче има потенциала лятото да лапне гушите на рейсаджийската мафия.

Малко късно са се сетили, но да видим какво ще излезе. Освен това ако понадуят ремонтите от инфрата и завишат до проектно навсякъде може и под 4 ч 30 мин и тогава става страшно за автодрусите.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:56 pm
от svd90
На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Иначе населеността като гледам не е много голяма , като за сравнение имам Сл.бряг в Неделя , който се пукаше по шефовете,но не и малка за сефтето на тоя влак
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:59 pm
от Nikss
svd90 написа:На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Пробва ли и 2-та типа? Аз съм убеден само като гледам, че дряновските бият по показатели сараньовските независимо от схема на седалките.
Току виж след време се усетили и септемврийските ги направили 1-ва класа.

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:59 pm
от 46 242
Да,наистина има xopa. Сигурно за сметка на 8614.
А на втората снимка един пъпеш да гледа с напъна и тревогата на човек неходил с дни по голяма нужда.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:02 pm
от svd90
Nikss написа:svd90 написа:На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Пробва ли и 2-та типа? Аз съм убеден само като гледам, че дряновските бият по показатели сараньовските независимо от схема на седалките.
Току виж след време се усетили и септемврийските ги направили 1-ва класа.

Не съм , иначе предполагам ,че Др. са по удобни . Просто на Спт. ми харесва единствено повече схемата на седалките.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:04 pm
от Nikss
svd90 написа:Nikss написа:svd90 написа:На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Пробва ли и 2-та типа? Аз съм убеден само като гледам, че дряновските бият по показатели сараньовските независимо от схема на седалките.
Току виж след време се усетили и септемврийските ги направили 1-ва класа.

Не съм , иначе предполагам ,че Др. са по удобни . Просто на Спт. ми харесва единствено повече схемата на седалките.
Схемата не трябваше да е такава, ама далаверите не водят до нищо хубаво, нали знаеш?

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:06 pm
от VESO
46 242 написа:Да,наистина има xopa. Сигурно за сметка на 8614.
Не позна.

Имаше тълпи и за 8614. И най - интересното - на Пзк слизащите бяха малко.Повечето пътуваха към София , а в неделя този влак регистрира традиционната населеност.
Единственият недостатък е липсата на първокласни вагони и проблемът се решава повсеместно - на Дианата има такава 63-ка , а на "ICE"-то (

) се ползва първокласното отделение и купетата на бистрото.Промяната в статута му се е наложила и вече отделението за консумация се намира в общия салон при бар плота.
Тези и
тези вече се таксуват за първокласни места.
И нещо , което пропуснах - нито един от двата типа вагони (дряновски и септемврийски) няма вакуумна тоалетна.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:10 pm
от Nikss
VESO написа:
И нещо , което пропуснах - нито един от двата типа вагони (дряновски и септемврийски) няма вакуумна тоалетна.
Как е възможно това?

Нали на буквеното изписване щом накрая има "z" вагонът е с вакуумен клозет? А като гледам и на двата типа го има това означение тъй, че няма причина да не са с такъв.

Срамота е при рециклиране да не оправят нужниците!

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:11 pm
от VESO
Нямаше , лично проверих и двата типа вагони.И аз се заблудих по "z"-то , но толкова грешки има в тези номера и означения на българските вагони , че вече изгубих нишката.

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:30 pm
от 46 242
Айде, айде, колко от нас имат по домовете си вакуумна тоалетна.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:34 pm
от VESO
Вакуумна тоалетна съм виждал и в exDB вагон , но той си беше означен по съответния начин.На 97-ците също.
DESIRO-то къде го забравихме?

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:36 pm
от SoAlien
Весо, имам въпрос относно снимките. И двата вида (дряновските и септемврийските) второкласни вагони ли се водят ? Защото едните са с доста по-малко седалки във салона до колкото виждам, което по принцип значи по-висока класа.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:37 pm
от Nikss
SoAlien написа:Весо, имам въпрос относно снимките. И двата вида (дряновските и септемврийските) второкласни вагони ли се водят ? Защото едните са с доста по-малко седалки във салона до колкото виждам, което по принцип значи по-висока класа.
И двата видя ги водят 2-ра класа независимо от схемата. Друг е въпросът след време какво ще стане със сараньовските.

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:40 pm
от 43.309
Интересно през седмицата на какво ще се движат.