Страница 39 от 54
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 11:30 am
от driver
междуталиговия съединител така наречения дайксел няма нищо общо с тягово спирчните уссилия
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 7:35 pm
от 42 072.9
42 072.9 написа:Напречен еластичен междуталигов съединител ползван при серия 46
Свързването на талигите с твърд напречен съединител влошава силовото взаимодействие между локомотива и железния път, при движение в криви и прави участъци от пътя. Твърди напречни съединители се използват при тягов подвижен състав, предназначен за движение със сравнително ниска максимална скорост 80-100 km/h. Компромисно техническо решение, водещо до намаляване на износването на ребордите и релсите, без значително влошаване на взаимодействието на локомотива с пътя е свързването на талигите с напречен еластичен съединител.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 7:14 pm
от gu6terov
46229 днес излезе от ГПР в Бс работи като дневна развозна. За последно машинта е работила на 16.12.2010г. Ето я:
Uploaded with
ImageShack.us
Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 6:14 am
от 42 072.9
Ако не дава ядове ще си ходи в ПО.
Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 10:42 pm
от gonzo8611
Страхотно! Дано е за 130 км/ч. А с 46-032 какво става ?
Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 11:14 am
от gu6terov
За 130 е. А 032 е в Кн и чака някакъв ремонт.
Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 9:36 pm
от desiro_94
Искам да попитам някой знае ли коя е тази 46-та? Намира се до стругарното в депо Подуяне.

Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 10:19 pm
от VESO
Предполагам , че това е 46017-0.Преди стоеше на друго място.
Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 10:49 pm
от desiro_94
Аз до колкото разбрах, 46 017 седи точно под моста на разпределителната.

Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 10:54 pm
от Nikss
Вероятно 46 215 или 46 218.

Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 11:29 pm
от VESO
С 203 нещата са в задънена улица , а в същото време още 2 машини се подготвят за модернизация.

Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 11:39 pm
от desiro_94
Знаете ли какво ми каза охраната на депото? Че 46 203 е вече на БЖК и всичко, което е в оградената част е тяхно. А тази машина редовно я мият и местят, но няма никакви признаци за излизане.
Публикувано на: Пон Апр 18, 2011 8:43 am
от bdz46
Намерил си от кой да черпиш информация.
Много знаят те коя машина чия е...
Публикувано на: Пон Апр 18, 2011 2:00 pm
от muri83
До колкото разбрах има подписан договор за модернизация на още 6 машини,а другото което дочух и не знам колко е вярно са превели 140 000 за довършване на 46-203 и 44-101 ,като за 44-101 до 15-тина дни трябвало да бъде готова което не ми се вярва

Публикувано на: Пон Апр 18, 2011 6:37 pm
от DamianKanev
muri83 написа:До колкото разбрах има подписан договор за модернизация на още 6 машини,а другото което дочух и не знам колко е вярно са превели 140 000 за довършване на 46-203 и 44-101 ,като за 44-101 до 15-тина дни трябвало да бъде готова което не ми се вярва

След месец да е... то да я направят пак хубаво.