
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
42 072.9 написа:Напречен еластичен междуталигов съединител ползван при серия 46
Свързването на талигите с твърд напречен съединител влошава силовото взаимодействие между локомотива и железния път, при движение в криви и прави участъци от пътя. Твърди напречни съединители се използват при тягов подвижен състав, предназначен за движение със сравнително ниска максимална скорост 80-100 km/h. Компромисно техническо решение, водещо до намаляване на износването на ребордите и релсите, без значително влошаване на взаимодействието на локомотива с пътя е свързването на талигите с напречен еластичен съединител.
46229 днес излезе от ГПР в Бс работи като дневна развозна. За последно машинта е работила на 16.12.2010г. Ето я:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


След месец да е... то да я направят пак хубаво.muri83 написа:До колкото разбрах има подписан договор за модернизация на още 6 машини,а другото което дочух и не знам колко е вярно са превели 140 000 за довършване на 46-203 и 44-101 ,като за 44-101 до 15-тина дни трябвало да бъде готова което не ми се вярва
Информация
Модератори