Страница 39 от 65
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 11:50 am
от VESO
Саше , видя ли за каква скорост е оразмерен дряновския вагон? Ако е серия 44 , скоростта трябва да е 140 км/ч , а всички дряновски бяха за 160?
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 12:02 pm
от Nikss
А може това да е прототипът, който е пуснат, за да се види как е свършена работата в "Интерком"-а и ще има ли нужда от рекламация, не мислите ли?

Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 12:04 pm
от 07
Това е вагон в които има места за превоз на инвалиди - нищо че е нов - трябва да има такъв на всеки БВ
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 4:16 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 8:59 pm
от 07
20 си отговаря съвсем точно - 2ката за вагон 2ра класа, 0та за 10 купета или 20-21 редици, колко седалки има на редиците - няма значение!
44 - 4ка за 140км/ч и 4ка - за 1500V 50Hz~ i 1500= захранване на влаковото отопление
на вагоните за инвалиди или е сменен "фиш"-а за номерация или пак е сбъркан
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 10:44 pm
от VESO
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 5:15 am
от bdz46
Определено няма бюфет. Същото се отнася и за известните вече 84 80.
Днес ми се стори, че в състава на 8640 на Ямбол имаше вече два вагона 44.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 8:19 am
от 46 242
възможно е, ако са "повикали" от Бургас две
44 (смаляват 8692). някои от обичайните споттери да докладва.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 8:51 am
от 43.309
Teзи на "Дианата" са дряновските.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 9:51 am
от bdz46
Тези в Бургас си бяха налице.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:00 am
от 44.123
Имам питане колко общо са тези вагони в момента и ще правят ли още тях ако да колко се очаква да бъдат приблезително?
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 11:25 am
от 46 242
Сетих се че се спомена за наличието на две дряновки в София. Може вчера 8641 да е заминал с тях. А днес 8640 ?
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 5:57 pm
от Nikss
46 242 написа:Сетих се че се спомена за наличието на две дряновки в София. Може вчера 8641 да е заминал с тях. А днес 8640 ?
Два дряновски и 5 септемврийски. За момента това, очакват се до лятото още (предимно дряновски), с които да бъде "захранен" 2691/2692.

Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 9:52 pm
от VESO
Днес , 18-ти април обстойно бяха огледани и двата типа вагони от серията.В единия тип - дряновски , дори успях да пътувам , другия - септемврийския успях само да хвръля няколко погледа , подкрепени от снимки.
Сега по ред.С Марио , Amon и още едно момче - бъдещ член на сдружение "Български локомотивен форум" решихме да отскочим до Пловдив , посредством Дианата , като на връщане софианците решиха да опитат и септемврийския тип возия с RБВ "Бургас".
Ето как изглеждат вагоните , излезли от "Интерком" - Дряново:
външен вид
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
интериор:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
тоалетна.
табелка.
талигата.
надписа.
Това , което отличава инвалидният вагон от другите е в тези фотографии:
-
снимка 1;
-
снимка 2
Естествено няма как да пропусна да се снимам
за спомен.
Впечатленията - като цяло изключително плавна возия , удобни седалки и нито капка умора през целия път от София до Плодив.С основание считам , че пътуването по далечни дестинации с този тип вагони ще бъде приятно , няма да пропусна и контактите в салона , предназначени за включване на ел.уреди.
To be continued.......
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:01 pm
от VESO
Впечатленията от септемврийския тип вагони са непълни , поради невъзможността да пътувам в тях , но за 2 минути престой огледах салона , седнах на една от седалките и снимах вагона отвън. Като цяло тапицерията е по - твърда , но нека не налагам оценка във форума , за да не се отрази на нечие мнение.Нека софийската група да сподели такава оценка за тях.
46205-1 докара в Пловдив "Бургас" , станал по - известен като "Уикенда" , съставен от 5 септемврийски вагона и бистро.
Ето как изглеждат този тип вагони
отвън.
интериор:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
надпис.
Като за първи ден от Бургас към София населеността бе доста висока , сами виждате каква е тя в два от вагоните с интериорни снимки.
За финал
клип с потеглянето на 8692 от центр. Пловдив.