

Интересно къде изчезнаха толкова много инвалидни от 33-ките (18 метровите) и 80-ките (26 метровите), като на почти всички УБВ се движеше поне по 1 независимо от кой вид, а на някои и по 207 написа:Това е вагон в които има места за превоз на инвалиди - нищо че е нов - трябва да има такъв на всеки БВ





Между другото, забелязах нещо странно... сараньовските творения са със седалки по схемата 2+1, а реално третата двойка от цифрите е 20, което не отговаря, а на дряновските третата двойка е 84, което пък е за първокласен, а там схемата е стандартното 2+2. Примери за сгрешени такива двойки цифри по номерата на вагоните има много, ама айде да не изброявам.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Акредитиран фотограф

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Днес , 18-ти април обстойно бяха огледани и двата типа вагони от серията.В единия тип - дряновски , дори успях да пътувам , другия - септемврийския успях само да хвръля няколко погледа , подкрепени от снимки.
Сега по ред.С Марио , Amon и още едно момче - бъдещ член на сдружение "Български локомотивен форум" решихме да отскочим до Пловдив , посредством Дианата , като на връщане софианците решиха да опитат и септемврийския тип возия с RБВ "Бургас".
Ето как изглеждат вагоните , излезли от "Интерком" - Дряново:
външен вид
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
интериор:
- снимка 1;
- снимка 2;
- тоалетна.
табелка.
талигата.
надписа.
Това , което отличава инвалидният вагон от другите е в тези фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2
Естествено няма как да пропусна да се снимам за спомен.
Впечатленията - като цяло изключително плавна возия , удобни седалки и нито капка умора през целия път от София до Плодив.С основание считам , че пътуването по далечни дестинации с този тип вагони ще бъде приятно , няма да пропусна и контактите в салона , предназначени за включване на ел.уреди.
To be continued.......
Сега по ред.С Марио , Amon и още едно момче - бъдещ член на сдружение "Български локомотивен форум" решихме да отскочим до Пловдив , посредством Дианата , като на връщане софианците решиха да опитат и септемврийския тип возия с RБВ "Бургас".
Ето как изглеждат вагоните , излезли от "Интерком" - Дряново:
външен вид
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
интериор:
- снимка 1;
- снимка 2;
- тоалетна.
табелка.
талигата.
надписа.
Това , което отличава инвалидният вагон от другите е в тези фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2
Естествено няма как да пропусна да се снимам за спомен.
Впечатленията - като цяло изключително плавна возия , удобни седалки и нито капка умора през целия път от София до Плодив.С основание считам , че пътуването по далечни дестинации с този тип вагони ще бъде приятно , няма да пропусна и контактите в салона , предназначени за включване на ел.уреди.
To be continued.......
Последно промяна от VESO на Сря Юни 02, 2010 8:27 am, променено общо 1 път.
Впечатленията от септемврийския тип вагони са непълни , поради невъзможността да пътувам в тях , но за 2 минути престой огледах салона , седнах на една от седалките и снимах вагона отвън. Като цяло тапицерията е по - твърда , но нека не налагам оценка във форума , за да не се отрази на нечие мнение.Нека софийската група да сподели такава оценка за тях.
46205-1 докара в Пловдив "Бургас" , станал по - известен като "Уикенда" , съставен от 5 септемврийски вагона и бистро.
Ето как изглеждат този тип вагони отвън.
интериор:
- снимка 1;
- снимка 2.
надпис.
Като за първи ден от Бургас към София населеността бе доста висока , сами виждате каква е тя в два от вагоните с интериорни снимки.
За финал клип с потеглянето на 8692 от центр. Пловдив.
46205-1 докара в Пловдив "Бургас" , станал по - известен като "Уикенда" , съставен от 5 септемврийски вагона и бистро.
Ето как изглеждат този тип вагони отвън.
интериор:
- снимка 1;
- снимка 2.
надпис.
Като за първи ден от Бургас към София населеността бе доста висока , сами виждате каква е тя в два от вагоните с интериорни снимки.
За финал клип с потеглянето на 8692 от центр. Пловдив.
Последно промяна от VESO на Пон Апр 19, 2010 12:25 pm, променено общо 3 пъти.
Информация
Модератори