Страница 38 от 54
Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 1:07 am
от gu6terov
Под пясъчника.
Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 9:53 am
от Тената
Ето я:

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 6:33 pm
от Nikss
Ей Богу... пълна разсипия значи...

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 8:39 pm
от mmtt
Днес 46 211 дойде в столицата с Чайката.
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 8:41 pm
от 44-134
46 208 седеше вчера в г. Пзк с разбит буксов лагер.
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 8:47 pm
от gu6terov
2-3 дена в По и това е резултата.
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 9:02 pm
от 43.309
Дали ще се експлоатира в По, Сф или Бс няма никакво значение, ремонта куца!
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 9:05 pm
от Mario Evstatiev
44-134 написа:46 208 седеше вчера в г. Пзк с разбит буксов лагер.
Скъсана осна шийка на средна колоос! Окотила се и родила кученце

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 9:05 pm
от desiro_94
44-134 написа:46 208 седеше вчера в г. Пзк с разбит буксов лагер.
В Пазарджик е изкарала деня. Попринцип се е развалила на Септемрви и цяла нощ до Пазарджик с 5 км/ч.

И така до Пловдив.
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 10:17 pm
от VESO
VESO написа:Актуална информация от днес ,
26-ти март.
.....
46208-5 на гара Пазарджик с посочен проблем - грееща букса на втора дясна колоос;
......
Явно малко са хората , които са си направили труда да четат вчера.
46208
Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 9:58 am
от mutagen
За 46208 ,подробности питайте Тената,на неговата смяна се е потрошила!!!
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 6:12 pm
от 45-170
46-205 е в Карнобат в депото,доколкото разбрах пак има проблем с 6 редуктор
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 6:28 pm
от gonzo8611
Kакво работиха днес 46-та серия при мен:
46-041 - Дтв 30503
46-002 - Лтв 80721/80722
46-036 - Бв 8611
46-012 - Бв 3621
46-238 - Дтв 30602/30601(втора)
46-044 - Дтв 30601
46-036 - Бв 3622
46-012 - Бв 8614
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 6:29 pm
от Mario Evstatiev
Синьо-бялата армада е настъпила сериозно днес, браво

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 7:00 pm
от 07
Не си спомням причините, но на лекции ни споменаваха че заради специфичната схема на предаване на силите и междуталиговия съединител тягово/спирачните усилия от двета талиги трябва да са еднаки... Колкото и да си блъскам глава немога да се сетя защо беше така...
