Страница 38 от 65
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 7:58 pm
от n0_aLoNe
Ако искаш вярвай, твоя си работа, аз просто споделих, че е карано със сто и тридесет.
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 8:12 pm
от 43.309
Ако има ограничение по вагони се пише в пътния лист, след като не е отбелязано, а на шаблона пише 140 следва да се кара по КР.
нова партида вагони 44 серия
Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 10:14 pm
от kokoganev
Намирам за безмислен този спор -за каква скорост са въпросните вагони ,при положение , че като цяло не разполагаме с трасета за посочената скорост и поне според мен и в следващите 6-7 години няма да разполагаме с такива и при ситуация в която средната часова скорост на влаковете -имам в предвид БВРЗ е от порядъка на 70-75 .Тези вагони станаха исторически -за тях се говори поне от месец септември миналата година и ми си струва пълен абсурд още при първото си пътуване да дават такъв дефект. Дано само след предявената рекламация и отстраняването -евентуално ,разбира се, на този дефект ,вагоните да потеглят натам ,където има най-голяма нужда от тях -а именно по 8 линия . Нито пътникопотока ,нито часовете на тръгване и пристигане на този състав на БВРЗ "Чайка" , както и броя на гарите ,които обслужва ,оправдават пускането на вагоните по 3 линия . До лятото все още има време , има време и да бъде поправена една допусната грешка , надявам се . Само че ми се струва , че и ние като пътници и граждани трябва да бъдем по-активни , така че това да се случи.
Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 1:37 am
от 46 242
Коко,близо 1/3 от пътуването София-Бургас е със скорости 110-130 кm/h. в действителност може и с
повече,но не се прави най-вече заради незадоволителното състояние на локомотиви и вагони. До края на тази година се предава в експлоатация новото трасе Пловдив-Димитровград годно за 200 км/h и какво ще търкаляме там ?!... Така че въпросът за скоростта на тези \"нови\" вагони не е лишен от смисъл.
нова партида вагони 44 серия
Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 8:48 am
от kokoganev
Съгласен съм с казаното,колега ,има и такива отсечки ,но на фона на окаяното състояние на ж.п мрежата ,са не особено голям процент от общата дължина . Частта , особено в направление Бургас , след Пловдив ,има нужда от сериозна преработка и завишаване на проектната скорост .Само че ,струва ми се ,че с 40 вагона ,за колкото се говори за рециклиране и с 8 модернизирани локомотива ,трудно можем да говорим за нещо по-сериозно . Има нужда от по-кардинално решение , а не от доставки на екс-дойче бан вагони . Тези вагони-44 серия, са крачка напред ,но са капка в морето , има нужда от мащабни инвестиции в подвижен състав , и то неееднократно , а последователно и години наред . Дано все пак видим в скоро време този състав в движение и дано да не е наследил част от проблемите на вагоните 63 серия.
Re: нова партида вагони 44 серия
Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 1:09 pm
от svd90
Нито пътникопотока ,нито часовете на тръгване и пристигане на този състав на БВРЗ "Чайка" , както и броя на гарите ,които обслужва ,оправдават пускането на вагоните по 3 линия . До лятото все още има време , има време и да бъде поправена една допусната грешка , надявам се . Само че ми се струва , че и ние като пътници и граждани трябва да бъдем по-активни , така че това да се случи.
Съгласен съм. Да не говорим че се пренебрегват много по-големи градове следователно повче пътници като Пловдив,Пазарджик,Стара Загора,Ямбол. ОТ маршрута на Чайката единствено Сливен се равнява по-големи на Ямбол..
Предлагам да направим някаква инициатива от името на форума , която да бъде дадена на БДЖ , Белева или който трябва. Поне да пробваме

Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 4:22 pm
от VESO
5-те вагона от серията в момента се намират във "ВРЗ 99" на ето
това място.Постоях край огрдата с надеждата да дойде някой работник или пазач , за да получа информация относно тях , но така и не се появи никой.
Друго , което забелязах - в завода има няколко голи коша на вагони , които според личната ми преценка се подготвят за модернизация.Ето един от
тях , а
друг правеше компания на маневрената V 22 - 82.За сравнение -
ето идентичен гол кош от такъв вагон , видян в "Интерком".
Пази Боже , ако разсъжденията ми са на правилен път.
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 6:20 am
от bdz46
84 44 001 в състава на Дианата.
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 9:15 am
от 43.309
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 9:23 am
от VESO
Rexkos вчера каза , че на СФ е видял един от тези вагони в състава на Дианата като първи след локомотива.Но кой номер е бил самия вагон , не разбрах.
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 9:24 am
от rexkos
43.309 написа:http://www.foto.bg/data/7399/DSC018889.jpg
Брр, как се е озовал в Ямбол?
Този вагон на посочената от теб снимка е 20-44 001 (септемврийски). Тодор има впредвид вагон 84-44 001 (дряновски), който снощи беше в състава на 8641.
Eто как изглежда въпросният дряновски вагон отвътре.

Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 9:26 am
от Mario Evstatiev
Интересно сега само на тези влакове ли ще се движат тези вагони серия 84 44? И ако да, къде ще се дянат дряновските, които са пригодени и за превоз на трудно подвижни пица.
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 10:15 am
от SoAlien
Аз искам да попитам, контакти за лаптоп само на 4-ните седалки ли има ?
И втория ми въпрос - за влаковете за морето по принцип не трябва да се движат безкупейни вагони, тъй като хората пътуват предимно семейно за морето, а понякога (почти винаги !) едно по-малко дете е възможно да вгорчи пътуването на цял вагон ! Но от друга страна - като нямаме други по-нови и комфортни купейни вагони ... засега май това е най-добрият вариант...
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 11:07 am
от 46 242
lok45111 написа:Интересно сега само на тези влакове ли ще се движат тези вагони серия 84 44? И ако да, къде ще се дянат дряновските, които са пригодени и за превоз на трудно подвижни пица.
Обмислят дали не ги тyргнат на варненското "Навсякъде съм транзит" защото на 97 нещо кривото дефиле не им се отразявало добре. Това последно инфо, следователно- предпоследно.
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 11:40 am
от svd90
rexkos написа:43.309 написа:http://www.foto.bg/data/7399/DSC018889.jpg
Брр, как се е озовал в Ямбол?
Този вагон на посочената от теб снимка е 20-44 001 (септемврийски). Тодор има впредвид вагон 84-44 001 (дряновски), който снощи беше в състава на 8641.
Eто как изглежда въпросният дряновски вагон отвътре.

Какво е правил този чисто нов вагон на Дианата?!

Предполага е само временно ?!