Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мисля , че са за 80 км/ч.Както и модернизираните 219 и 243.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всички 46 000 без 012, 026, 032 и 036 са за 80 км/ч! Това са единствените 4, които са за 130.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 147
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:30 pm
Местоположение: София

Мнение от Bdz_fan_site »

VESO написа:Мисля , че са за 80 км/ч.Както и модернизираните 219 и 243.
Е, 46026 не беше ли спряна?
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46026 е спряна от доста време. 46032 и тя май е спряна но не съм 100% сигурен.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

032 съм я виждал за последно на 30-ти май мин. г. на "Сл.бряг" , а за 026 даже не си спомням.
Мнения: 147
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:30 pm
Местоположение: София

Мнение от Bdz_fan_site »

46032 беше видяна за последно,през 25-ти сеп. 2010 год. куплирана с 42150 на ТВ през Синдел.
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

42 072.9 написа:Обикновено щом се праща локомотив в СФ, значи е пред скапване и разбира се кой е виновен после:)
Удоволствието от работата се губи, когато калориферите работят нон-стоп, а навън температурата е около нулата....
Да да, затова като излезе жълта машина от ремонт и след 2 дена отива или в София или в Пловдив, и като навърти километри за ремонт и айде пак в Бс и след 2-3 дена спира. И затова преди няколко месеца когато софиянци карахте ТВ с машини за 150км/ч, а пловдивчани караха ТВ с 46012, бургазлии караха 8660/8661 с бъги.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Голям проблем е, ако локомотива е до 80км/ч или 100км/ч.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Видях по-долу снимки на 46-125. Преди време се беше писало, че се ремонтирал. Има ли напредък, ще го бъде ли?
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Ако има пари-ще го бъде. В момента е със свалени талиги.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тоя филм го знаем... ама при очакваният отговор ще е по-добре да закрием цялото БДЖ, вместо да го чуем. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

На 010 и 012 вече са монтирани нови кондензатори.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Само на тях двете ли :?: :shock: :roll: :evil: :x :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Ми оня ден са сложили на 010, вчера са сложили на 012. Постепенно на всички.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

46 124 мухлясва ли ?
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация