Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:13.07.2011, гара София:
...
БВ 2614 с лок. 44 138 и обичайния състав 4Б+1А
..
A хората как са се побрали? Или места е имало? В края на този месец , ще трябва да му увеличават състава. :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Влакът не беше особено пълен, а в последният вагон мисля, че даже имаше и празни купета.... 2614 като по закон е доста по-слабо натоварен от 2612. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Аз мисля, че е по-редно 2614 да заминава поне към 15:00 часа, а "Варна уикенд" в неделя да тръгва между 12:30 и 14:00, защото така хем ще има по-голяма населеност в 2614 (през останалите дни), хем в неделя хората ще стигат по-комфортно и бързо в столицата. :arrow:
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

а замисли ли се за връзките на 2614 в ГО с 40114 и 40105. Ако заминава в 15:00 как ще осъществява тези връзки. Днес например точно по тази схема мисля да пътувам 2614+40114 Шумен-Горна-Русе
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Ето и причината за днешното закъснение на 8615, случила се във входните стрелки на гара Искър :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

16.07.2011, гара София:

ПВ 30114 с лок. 43 509
БВ 2614 с лок. 44 118
МБВ 491 с лок. 44 105 - пристигна със 160 мин/з
МБВ 1384 с лок. 44 105 - с 22 мин/з от начална гара по изчакване на локомотив от влак 491
БВ 1624 с лок. 44 082
КПВ 20224 с лок. 44 081 - състав 3Б+2А, всичките 63-та серия
БВ 2637 с лок. 44 164
БВ 7625 с лок. 45 173
МБВ 292 с лок. 44 198 - 61 мин/з от начална гара, на Костинброд закова точно с един час... :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

БВ 8627 с 9В, 1А, 2WLab(БДЖ), 1WL(МЖ) с 45 157 на чело. Населеност на влака от начална гара - над 120% до тръгването на 3637. Вероятно после е имало още талази от народ.

Автобусаджиите биха умряли при вида на прииждащия към влака народ. Състава беше чист, имаше само една 43-ка в него, но също чиста.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:БВ 8627 с 9В, 1А, 2WLab(БДЖ), 1WL(МЖ) с 45 157 на чело. Населеност на влака от начална гара - над 120% до тръгването на 3637. Вероятно после е имало още талази от народ.
Безнадежда за пореден път много приятно ме изненадва с пускането на още допълнителни вагони на необходимите влакове! :!:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Вагпн номер 10 къде е :wink:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Цели 10 седящи вагона и два спални. :shock: Много добре.Ще трябва да се пробва.

Ванчо , вагон с номер "10" на 8627 не съществува.Тъй като по график вагоните са 4 , редовните номера са "1" , "2" , "А" и "3".Спалните са с други номера.В такъв случай допълнителните второкласни получават номера "21" , "22" , "23"...... , а първокласните "А1" , "А2" .....
"Северният еквивалент" - 2627 няма да е бил с по - малко.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Добре ще е да се види тази красота с 13 вагона,като едно време...:))
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Авг 31, 2008 5:15 pm
Местоположение: Берковица

Мнение от genata »

Локомотив от серията 45 ще може ли да издърпа такъв влак в участъка Побит камък - Вакарел с меродавен наклон 29 при теглителна норма от 600 тона, като се има в предвид и че населеността е била голяма? И някой знае ли, колко е спирачната маса на влака вписана в удостоверение образец ВП11? Интересно ми е и македонския спален от къде се е появил, сезонен ли е, миналата година не съм го виждал.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

С Бв 8627 не би ли трябвало да се спуска,а не да изкачва;)))
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

С 8627 се катери Вакарел. Вероятно от ЕП са давали помощна. Македонския спален вагон е сезонен, за варна ако не се лъжа пък пътува сръбски такъв.
64.19
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Жалко,че е нощен влак и няма кой да снима тази красота,бърз влак с 13 вагона и две машини...:)Интересно обаче защо е бил с Шкода начело,когато пътувах през май.влакът беше с 46242...
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация