A хората как са се побрали? Или места е имало? В края на този месец , ще трябва да му увеличават състава.rexkos написа:13.07.2011, гара София:
...
БВ 2614 с лок. 44 138 и обичайния състав 4Б+1А
..
Последно промяна от VESO на Вто Авг 09, 2011 10:42 am, променено общо 2 пъти.
Влакът не беше особено пълен, а в последният вагон мисля, че даже имаше и празни купета.... 2614 като по закон е доста по-слабо натоварен от 2612. 
Един вагон, ама пълен! (4627)
Ето и причината за днешното закъснение на 8615, случила се във входните стрелки на гара Искър 
16.07.2011, гара София:
ПВ 30114 с лок. 43 509
БВ 2614 с лок. 44 118
МБВ 491 с лок. 44 105 - пристигна със 160 мин/з
МБВ 1384 с лок. 44 105 - с 22 мин/з от начална гара по изчакване на локомотив от влак 491
БВ 1624 с лок. 44 082
КПВ 20224 с лок. 44 081 - състав 3Б+2А, всичките 63-та серия
БВ 2637 с лок. 44 164
БВ 7625 с лок. 45 173
МБВ 292 с лок. 44 198 - 61 мин/з от начална гара, на Костинброд закова точно с един час...
ПВ 30114 с лок. 43 509
БВ 2614 с лок. 44 118
МБВ 491 с лок. 44 105 - пристигна със 160 мин/з
МБВ 1384 с лок. 44 105 - с 22 мин/з от начална гара по изчакване на локомотив от влак 491
БВ 1624 с лок. 44 082
КПВ 20224 с лок. 44 081 - състав 3Б+2А, всичките 63-та серия
БВ 2637 с лок. 44 164
БВ 7625 с лок. 45 173
МБВ 292 с лок. 44 198 - 61 мин/з от начална гара, на Костинброд закова точно с един час...
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
БВ 8627 с 9В, 1А, 2WLab(БДЖ), 1WL(МЖ) с 45 157 на чело. Населеност на влака от начална гара - над 120% до тръгването на 3637. Вероятно после е имало още талази от народ.
Автобусаджиите биха умряли при вида на прииждащия към влака народ. Състава беше чист, имаше само една 43-ка в него, но също чиста.
Автобусаджиите биха умряли при вида на прииждащия към влака народ. Състава беше чист, имаше само една 43-ка в него, но също чиста.
64.19
Безнадежда за пореден път много приятно ме изненадва с пускането на още допълнителни вагони на необходимите влакове!lok45111 написа:БВ 8627 с 9В, 1А, 2WLab(БДЖ), 1WL(МЖ) с 45 157 на чело. Населеност на влака от начална гара - над 120% до тръгването на 3637. Вероятно после е имало още талази от народ.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Цели 10 седящи вагона и два спални.
Много добре.Ще трябва да се пробва.
Ванчо , вагон с номер "10" на 8627 не съществува.Тъй като по график вагоните са 4 , редовните номера са "1" , "2" , "А" и "3".Спалните са с други номера.В такъв случай допълнителните второкласни получават номера "21" , "22" , "23"...... , а първокласните "А1" , "А2" .....
"Северният еквивалент" - 2627 няма да е бил с по - малко.
Ванчо , вагон с номер "10" на 8627 не съществува.Тъй като по график вагоните са 4 , редовните номера са "1" , "2" , "А" и "3".Спалните са с други номера.В такъв случай допълнителните второкласни получават номера "21" , "22" , "23"...... , а първокласните "А1" , "А2" .....
"Северният еквивалент" - 2627 няма да е бил с по - малко.
Локомотив от серията 45 ще може ли да издърпа такъв влак в участъка Побит камък - Вакарел с меродавен наклон 29 при теглителна норма от 600 тона, като се има в предвид и че населеността е била голяма? И някой знае ли, колко е спирачната маса на влака вписана в удостоверение образец ВП11? Интересно ми е и македонския спален от къде се е появил, сезонен ли е, миналата година не съм го виждал.
Администратор
Информация
Модератори