Страница 37 от 65
Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 9:11 am
от Saruman
svd90 Защо мислиш така? Не знам дали бавно или бързо ги правят, но знам че поне ги правят качественно. Не пестят от материали както в Септември.
Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 11:17 am
от svd90
Saruman написа:svd90 Защо мислиш така? Не знам дали бавно или бързо ги правят, но знам че поне ги правят качественно. Не пестят от материали както в Септември.
Нямам предвид дряновските , тях предполагам скоро ще ги пуснат също , но след това ще има да чакаме за нови вагони и от Септ и Дряново доста дълго време. Ако наистина в двата завода са направили по 5 де - нека някой по запознат да каже.
Всяко чудо за...един ден
Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 12:57 pm
от pockoc
Май ЧАЙКАта ще "лети" само един ден с новия състав. Днес се очаква да се завърне стария. До колкото разбрах вратите не искат да се затварят
Зая съжаление нищо ново в Българските железници!!!
Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 3:52 pm
от svd90
Някой видял ли е днес с какви вагони е заминал влака ?Ако наистина са ги спрели , дано след ремонта ги пратят на Сл.бряг

Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 8:23 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:Някой видял ли е днес с какви вагони е заминал влака ?Ако наистина са ги спрели , дано след ремонта ги пратят на Сл.бряг

Видях влака на гара Подуяне, беше със 63-ки, новите вагони серия 44 са в "бокса". На 3620 е било "ден на отворени врати"(тъй като последните не искали да се затворят

)
Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 9:11 pm
от svd90
Е по-голяма поличба от това ,че тея вагони не са за "Чайката" здраве му кажи

.
Сега е момента да се направи нещо и БДЖ да си спазят първоначалното обещание за Сл.бряг

Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 9:32 pm
от Saruman
Не време е да глобят Септември за дефектните им 44-ки (63-ки)!
Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 9:40 pm
от nikol4yy
Абсолютно си прав, че трябва да глоби септемврийския завод. Та те не правят и една ревизия на един обикновен пътнически вагон като хората, пък какво остава да рециклират. Давам пример с двата първокласни на Янтрата - като се върнаха от ревизия вратите и климатиците им не бяха изправни а преди това нямаха никакви проблеми !

Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 11:20 pm
от VESO
Аз се чудя защо вагоните на Янтрата (които са горнооряховски) не ходят за ревизия в Дряново , където е по - близко , ами идват в Септември. Само "ВРЗ 99" ли имат право по закон да извършват тавака дейност? Ако е така , защо не предоставят това право и на "Интерком". помня , че преди време септемврийци се бяха противопоставили на идеята да се ревизират вагони в Дряново , но истината е много горчива.Най - добре ще бъде за в бъдеще всички пътнически вагони да минават ревизия в Дряново , а товарните да ходят в Септември.Само че това няма кой да го проумее.
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 8:24 am
от Mario Evstatiev
Защо ходят в Сп ли?
Защото старото ръководство на БДЖ е вързало много здраво железницата с договори за ревизии и рециклирания, които са адски долнокачествени. Като цяло завода в Сп е много голяма пералня за пари и се чудя кога ли и там ще нахълтат качулатите да окошарят оялите се фесове.
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 3:46 pm
от 43.309
Днес 5-те новорециклирани вагона заминаха за Сп ,рекламация, в състава на 10121.
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 4:06 pm
от Saruman
Най-добре, и да вземат да ти оправят както трябва да са 63 или там каквото трябва да е за 160, а не 44 за 140. Ще берат ядове с тея вагони за в бъдеще усещам!
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 4:22 pm
от 46 242
140,160..само тук във форума. Завчера някой да си е направил труда да усведоми бригадат "вече може с над 100"..
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 4:45 pm
от n0_aLoNe
46 242 написа:140,160..само тук във форума. Завчера някой да си е направил труда да усведоми бригадат "вече може с над 100"..
Точно е уведомена свидетел съм, гледах лентата.
Жалко, че беше само за 1 ден.
Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 5:57 pm
от 46 242
И на лентата имаше скокове до 102 км/ч.
