Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

SoAlien написа: Предполагам тези серия 31-00 са четиривагонните, а останалите 30-00 са тривагонните ?
Точно - серия 30-00 са 3-вагонни DESIRO , а серия 31-00 - 4 вагонните.
SoAlien написа:......как се пълнят по това направление новите мотриси? Сутрин особено - по 2 ли се движат ? Или по 1? Има ли нужда от четиривагонни? Как мислиш? (За Асеновград става въпрос)
Преди време сутрин се пускаше 32-00-ка , сега е 31-00-ца.Не съм мяркал влака в работен ден (предполагам имаш предвид 19206 и 19208 , с които пътува основна част от работниците и учениците) , но предполагам че една 4-вагонна мотриса трудно би ги побрала.Най - малкото , което е ще трябва към нея да се прикача още една.
SoAlien написа:Също да те питам мернах онзи ден от Пловдив за Ямбол една двойка (ЕМВ Дезиро) в Нова Загора дето празничка се движеше...рентабилно ли е чифт да се движи за това направление ?
Основна част от пътническите влакове по 8-ма са с ел.мотриси от серия 30-00 (3-вагонните).На снимката е 80233 , потеглящ за Ямбол.Минути преди потегляне , направих фотографията и огледах влака.В него имаше общо 17 души без превозната бригада.По - рентабилно според мен е да пускат 3-вагонни , а не 4 , защото пътникопотока по тези места за ПВ не е особено голям.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

VESO написа:
SoAlien написа: Предполагам тези серия 31-00 са четиривагонните, а останалите 30-00 са тривагонните ?
Точно - серия 30-00 са 3-вагонни DESIRO , а серия 31-00 - 4 вагонните.
SoAlien написа:......как се пълнят по това направление новите мотриси? Сутрин особено - по 2 ли се движат ? Или по 1? Има ли нужда от четиривагонни? Как мислиш? (За Асеновград става въпрос)
Преди време сутрин се пускаше 32-00-ка , сега е 31-00-ца.Не съм мяркал влака в работен ден (предполагам имаш предвид 19206 и 19208 , с които пътува основна част от работниците и учениците) , но предполагам че една 4-вагонна мотриса трудно би ги побрала.Най - малкото , което е ще трябва към нея да се прикача още една.
SoAlien написа:Също да те питам мернах онзи ден от Пловдив за Ямбол една двойка (ЕМВ Дезиро) в Нова Загора дето празничка се движеше...рентабилно ли е чифт да се движи за това направление ?
Основна част от пътническите влакове по 8-ма са с ел.мотриси от серия 30-00 (3-вагонните).На снимката е 80233 , потеглящ за Ямбол.Минути преди потегляне , направих фотографията и огледах влака.В него имаше общо 17 души без превозната бригада.По - рентабилно според мен е да пускат 3-вагонни , а не 4 , защото пътникопотока по тези места за ПВ не е особено голям.
Аз бях видял 2 тривагонни на гара Нова Загора в посока Ямбол преди около месец. А за Асеновград не съм забелязал какво точно се движи, защото само в движение се разминаваме, но според мен за там трябва минимум една четиривагонна (или 2 тривагонна) - особено за сутрин.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За Асеновград в тези часове трябват поне две 4-вагонни мотриси.Потокът е голям , след като автобусите возят по - скъпо и билетът не е изгоден на огромните тълпи ученици от Асеновград.Цяло Крумово пък използва влака , понеже рейс до там не пътува.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

VESO написа:За Асеновград в тези часове трябват поне две 4-вагонни мотриси.Потокът е голям , след като автобусите возят по - скъпо и билетът не е изгоден на огромните тълпи ученици от Асеновград.Цяло Крумово пък използва влака , понеже рейс до там не пътува.
Аз затова питам. Колко според теб е нужно за Асеновград....Съмнява ме обаче да пуснат 2 четиривагонни ... но защо пък не - ако са най-рентабилни там...

Междудрогото сега след затварянето на Крумово-Първомай - автобусите на БДЖ не преминават през Крумово и крумовци протестират (въпреки, че всички влакове от Асг минават от там), та влаковете за Пловдив са още по-пълни дори и по тази линия, макар и незначително повече...

Ами дано да пуснат...странно тогава как в момента една 4вагонна успява да събере целия поток...и все пак разстоянието не е толкова дълго - не е болка да има правостоящи стига да не са повече от седящите, както често се получаваше от Садово към Пловдив...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Автобусите карат хората до Първомай , поне така съобщяват по уредбите , а оттам в направления Дг и Сви ги поемат мотриси.
Личното ми мнение относно Асеновград го изразих по - горе , пак да повторя - в пиковите часове са необходими две мотриси - или 31-00 + 30-00 , или две 31-00-ци.Всяка друга комбинация не би била в състояние да събере пътникопотока.Правостоящи , разбира се ще има , целта е да не са толкова много , че мотрисата на ПО да се празни повече от половин час и да задръства графика , тъй като престоят и там е няколко минути.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:От серия 31-00 - 015+016 и 017+018 онзи ден бяха в депо ПО и от началото на др. седмица се очаква да потеглят.
31 015/16 и 017/18 се движат. Вчера 31 017 беше на влак 10115.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чудесно тогава.Значи само последната я няма все още.С това ел. мотрисите се изчерпаха.019+020 доколкото знам , е последна от серия 31-00.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Чудесно тогава.Значи само последната я няма все още.С това ел. мотрисите се изчерпаха.019+020 доколкото знам , е последна от серия 31-00.
019/020 ако не ме лъже паметта е в депо Варна и чака лицензия. Доколкото знам и тя ще е в София. По план трябва при нас да са следните ЕМВ 31:

31-005/006 - РАБОТИ
31-007/008 - Случаен ремонт
31-009/010 - РАБОТИ
31-011/012 - РАБОТИ
31-013/014 - РАБОТИ
31-015/016 - РАБОТИ
31-017/018 - РАБОТИ
31-019/020 - ???
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 30003 са счупили челното стъкло или поне са го спукали.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

44142 написа:На 30003 са счупили челното стъкло или поне са го спукали.
... от хвърлен камък, или нещо друго?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа: По план трябва при нас да са следните ЕМВ 31:

31-015/016 - РАБОТИ
31 015/016 е в депо ПО.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Различно е , както се случи - веднъж дойде някоя мотриса от София , а на нейно място замине друга.По този начин се завъртат.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

В началото на годината се говореше усилено за пускането на ЕМВ Дезиро по дестинация Царева Ливада - Габрово.
За момента там се движат само ЕМВ-та серия 32.
Някой знае ли,дали има вероятност Дезиро да тръгне по тази дестинация :?: По-рано се говореше и за спирането на ЕМВ 32-ки в този участък и пускането на Дезиро три пъти в деня до Дряново.... :?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Влаковете в участъка Царева ливада - Габрово се обслужват от локомотивно депо Горна Оряховица. Така че на този етап поне в близките няколко години в този край ще кретат старите секции, понеже ЕМВ Дезиро са зачислени само в депата София и Пловдив.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да не забравяме,че в тях има още живот... това хич не е за подценяване.Скоро там няма да се движи ЕМВ Дезиро.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация