Точно - серия 30-00 са 3-вагонни DESIRO , а серия 31-00 - 4 вагонните.SoAlien написа: Предполагам тези серия 31-00 са четиривагонните, а останалите 30-00 са тривагонните ?
Преди време сутрин се пускаше 32-00-ка , сега е 31-00-ца.Не съм мяркал влака в работен ден (предполагам имаш предвид 19206 и 19208 , с които пътува основна част от работниците и учениците) , но предполагам че една 4-вагонна мотриса трудно би ги побрала.Най - малкото , което е ще трябва към нея да се прикача още една.SoAlien написа:......как се пълнят по това направление новите мотриси? Сутрин особено - по 2 ли се движат ? Или по 1? Има ли нужда от четиривагонни? Как мислиш? (За Асеновград става въпрос)
Основна част от пътническите влакове по 8-ма са с ел.мотриси от серия 30-00 (3-вагонните).На снимката е 80233 , потеглящ за Ямбол.Минути преди потегляне , направих фотографията и огледах влака.В него имаше общо 17 души без превозната бригада.По - рентабилно според мен е да пускат 3-вагонни , а не 4 , защото пътникопотока по тези места за ПВ не е особено голям.SoAlien написа:Също да те питам мернах онзи ден от Пловдив за Ямбол една двойка (ЕМВ Дезиро) в Нова Загора дето празничка се движеше...рентабилно ли е чифт да се движи за това направление ?