Страница 36 от 54

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 2:51 pm
от plastikat
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915
Какво означава EUROFIMA? Локомотива е 46242 ,досега на други не съм виждал такъв надпис .

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 7:59 pm
от 45-170
46-211 при по продължително товарене и прегрява реактора на 1/4ТД,а какво ще е лятото???

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 9:14 pm
от 44142
Този лок от край време си е така и не го оправят. 235 беше същата но не я оправиха и като се скапа се опитаха да прецакат машинистите. Сега са пратили 211 в СФ да се доскапе тук та да мрънкат, че СФ били еди какви си......

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 9:24 pm
от VESO
242 днес беше на "Сл.бряг" 8611 / 8614.

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 9:56 pm
от bobi124
plastikat написа:http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915
Какво означава EUROFIMA? Локомотива е 46242 ,досега на други не съм виждал такъв надпис .
http://www.eurofima.org/index.php

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:27 pm
от 42 072.9
Не се пазят тези локомотиви и това дава резултат. Повечето са в отвратително състояние за работа и само си прехвърляме топката.

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 7:06 am
от Nikss
А кой е виновен :?: :roll: :idea: :arrow:

Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives seri

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 11:46 am
от choveka_vlak
Ники, всички разбираме в каква възраст си и най-почтенно те молим да се поуспокоиш малко и да не се сремиш, да бъдеш на всяко изречение безмислена запетайка..., На възраста на Баща ти съм, и най-учтиво те моля!, не бъди най - големия праведник и специалист... ерго доста пъти и аз самия ти подсказах че за да заемаш тези крайни позиции е необходимо да имаш поне една повеска като първо лице машинист... Нима е толкова трудно да затаиш малко дъх и се поогледаш да прочетеш какво пише в книгите какво на практика се случва в тая измислена държава... Толкова ли е трудно да се досетиш че хората не обичат във всяка една посока да си напротив!, уморихме се от твоите обструкции и то на всеки написан ред!. Нима не разбираш че противопоставяш всекиго против теб!. :roll:

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 4:01 pm
от desiro_94
Днес бях в 46 205 и попитах машиниста, защо машината постоянно я засичам на товарни влакове и КПВ 50260, а не на БВ и той ми отговори, че сега е сменен 46 231 и сега 46 205 обслужва бобовдолските товарачки. Също така ми каза, да видя монитора и щяло да ми стане ясно. За това реших да го снимам и да го споделя с вас за да видите и вие за какво става дума. Ето така изглежда блокиралия компютър, при скорост 0 км/ч. :arrow:

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 7:58 pm
от 44142
205 от край време си има проблеми с монитора и не го оправят.

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 8:04 pm
от dido73
44142 написа:205 от край време си има проблеми с монитора и не го оправят.
За да го оправят трябва да се плати на кончар за ремонта. Понеже няма пари за хартия камо ли за ремонт на монитор, локомотива е в това положение. От няколко години вече подаването на локомотив за РН при кончар става само при крайна необходимост, когато ножа е опрял до кокала. Докато локомотива върви няма да се подаде за ремонт на монитор.

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 8:16 pm
от amon
ще си карат на ''Хаслер'' :D

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 8:18 pm
от dido73
amon написа:ще си карат на ''Хаслер'' :D
Не само скоростта им показва монитора - дава им тяговите токове, грешките при повреда и т.н. При проблем на монитора може да се види точно коя група разтоварва.

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:15 pm
от 42 072.9
Обикновено щом се праща локомотив в СФ, значи е пред скапване и разбира се кой е виновен после:)
Удоволствието от работата се губи, когато калориферите работят нон-стоп, а навън температурата е около нулата....

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 6:42 pm
от Bdz_fan_site
Хора , някой мой може ли да ми каже следните локомотиви за какви скорости са :arrow: 46010,46033,46041 и 46039 Благодаря ви предварително!