Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Ами нашите велики технически гении ,вземат кош от Шкода,вземат талиги от Шкода,вземат оборудване от Шкода и на принципа на "Легото" ги сглобяват и после слагат табела : "Локомотива е произведен в Локомотивно Депо Бургас".Без да са платили лицензи и всичката необходима документация за сглобяване на локомотив с марката "Шкода".Единствено съм склонен да се съглася за 43308 ,защото коша е сбирщайн и може да мине за български дизайн,но въпреки всичко 90% от частите използвани за сглобяването му са на Шкода.Аз се чудя как от Шкода не са ни осъдили за авторски права ................
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Направо гениално... Найстина трябва да ни съдят за това. Благодаря за инфото!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 43 300 пише "възстановен", не "произведен".
Ако беше за това, щяха да се скарат още преди 20 години.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Интересно защо ли не са използвали и протовопожарния влак , със сигурност щеше да пристигне на мястото на инцидента за не повече от 20 мин. :roll: :roll: :roll:
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Предполагам че както всичко ни е наред и тои е в абсолютна "изправност"
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

disell написа:Интересно защо ли не са използвали и протовопожарния влак , със сигурност щеше да пристигне на мястото на инцидента за не повече от 20 мин. :roll: :roll: :roll:
Защото все пак някой трябва да вземе решение , съответно да поеме някаква отговорност , а от това бягат като дявол от тамян !
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Ти пък, докато се реши ЦДР-то, докато му начертаят трасе, докато намерят бригада... може и повече от 2 часа да минат, винаги съм се питал закакво са им въобще тези пожарни влакове.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Тука с тези пожарни влакове ми стана интересно и имам следните въпроси:
1.Те нямат ли си дежурна бригада, така, че в случай на необходимост образно казано, просто палят и заминават ?
2.Какво значи да му чертаят маршрута ? В такъв случай, не е ли просто по пътя му всичко да е зелено, а всички други влакове в района на червено ? Или пък, ако има някой влак по пътя му да го спрат в първата попътна гара или да го прехвърлят по неправилен път, само и само да може да не спира до мястото, където е необходим ?
Наистина трябва да се поема отговорност, ама иначе за какво са тия влакове, ако не за такива случай ???
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Авг 31, 2008 5:15 pm
Местоположение: Берковица

Мнение от genata »

Противопожарния влак на Горна Оряховица, през 90-91 година, докато учех там, съм го виждал на входа на локомотивното депо в един глух коловоз, така че за изпозването му е необходимо един ГАНЦ от маневрата да го издърпа до 1-ви коловоз и е готов за заминаване и от там за 20 мин. е на Ресен. Но за дежурна бригада не знам нищо.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Категорията на противо-пожарните влакове (както и на възстановителните) е най-висока. Дори и да е имало други влакове в участъка е трябвало да го пуснат да изгаси каквото може, защото представете си ако имаше човешки жертви.
Прави се искане до диспечера за да изпрати влака, бригада и локомотив ще се намери. Отделно всеки такъв влак си има обслужващ персонал и 24часа в денонощието се поддържа в готовност при подаден сигнал.
Отделно има изискване за местоположението на тези влакове, тъй като при нужда трябва да излязат от коловоза на който са гарирани за възможно най-кратко време
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Тоест е имало възможност да се прати такъв влак, които да речем на 30-тата минута е щял да бъде на мястото на пожара, ама някой не е проявил достатъчно, как да го кажа, мъжество да се обади на там на кого трябва и да прати тоя влак...
Е браво....
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тече разследване, така че какво е можело и какво не можело....
Проблемът, е че изгоря електровоз, който струва пари и изкарва пари.
Както и два пътнически вагона.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Правете си изводи какъв вятър е бил щом контактната мрежа над локомотива не се е стопила, а се е стопила на съседния път. Така , че и пожарната е можело да не помогне.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Е и аз за това говоря, в случай, че е бил изпратен въпросния влак, според мен е би могло, ако не локомотива то поне вагоните да бяха спасени...
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация