Ами нашите велики технически гении ,вземат кош от Шкода,вземат талиги от Шкода,вземат оборудване от Шкода и на принципа на "Легото" ги сглобяват и после слагат табела : "Локомотива е произведен в Локомотивно Депо Бургас".Без да са платили лицензи и всичката необходима документация за сглобяване на локомотив с марката "Шкода".Единствено съм склонен да се съглася за 43308 ,защото коша е сбирщайн и може да мине за български дизайн,но въпреки всичко 90% от частите използвани за сглобяването му са на Шкода.Аз се чудя как от Шкода не са ни осъдили за авторски права ................
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 



Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Тука с тези пожарни влакове ми стана интересно и имам следните въпроси:
1.Те нямат ли си дежурна бригада, така, че в случай на необходимост образно казано, просто палят и заминават ?
2.Какво значи да му чертаят маршрута ? В такъв случай, не е ли просто по пътя му всичко да е зелено, а всички други влакове в района на червено ? Или пък, ако има някой влак по пътя му да го спрат в първата попътна гара или да го прехвърлят по неправилен път, само и само да може да не спира до мястото, където е необходим ?
Наистина трябва да се поема отговорност, ама иначе за какво са тия влакове, ако не за такива случай ???
1.Те нямат ли си дежурна бригада, така, че в случай на необходимост образно казано, просто палят и заминават ?
2.Какво значи да му чертаят маршрута ? В такъв случай, не е ли просто по пътя му всичко да е зелено, а всички други влакове в района на червено ? Или пък, ако има някой влак по пътя му да го спрат в първата попътна гара или да го прехвърлят по неправилен път, само и само да може да не спира до мястото, където е необходим ?
Наистина трябва да се поема отговорност, ама иначе за какво са тия влакове, ако не за такива случай ???

Противопожарния влак на Горна Оряховица, през 90-91 година, докато учех там, съм го виждал на входа на локомотивното депо в един глух коловоз, така че за изпозването му е необходимо един ГАНЦ от маневрата да го издърпа до 1-ви коловоз и е готов за заминаване и от там за 20 мин. е на Ресен. Но за дежурна бригада не знам нищо.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Категорията на противо-пожарните влакове (както и на възстановителните) е най-висока. Дори и да е имало други влакове в участъка е трябвало да го пуснат да изгаси каквото може, защото представете си ако имаше човешки жертви.
Прави се искане до диспечера за да изпрати влака, бригада и локомотив ще се намери. Отделно всеки такъв влак си има обслужващ персонал и 24часа в денонощието се поддържа в готовност при подаден сигнал.
Отделно има изискване за местоположението на тези влакове, тъй като при нужда трябва да излязат от коловоза на който са гарирани за възможно най-кратко време
Прави се искане до диспечера за да изпрати влака, бригада и локомотив ще се намери. Отделно всеки такъв влак си има обслужващ персонал и 24часа в денонощието се поддържа в готовност при подаден сигнал.
Отделно има изискване за местоположението на тези влакове, тъй като при нужда трябва да излязат от коловоза на който са гарирани за възможно най-кратко време
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори