Страница 33 от 33
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 3:28 pm
от Nikss
Ако се намери достатъчно подвижен състав, може и да се измисли нещо. Смятам, че ще е добре ако 8627/26 всеки в състав фургон, 7 второкласни, 2 първокласни и 3 спални /около 660 t, което е приемливо за серия 46 200/. За 8686/87, ако изобщо някой се наеме да ги пусне, може да се измисли малко по-скромен състав - да речем 5 второкласни, първокласен и 2 спални.
За 3636/37 - поне по 6 второкласни, 2 първокласни и 2 спални.

Това би било най-удачно, според мен, за периода 16.06 - 08.09
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 3:42 pm
от Vancho
Мисля че лятото 7 второкласни не стигат до никъде на 8627
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 8:35 pm
от Nikss
А колко? И 8687 трябва да вози нещо.

Публикувано на: Вто Мар 27, 2012 10:42 am
от disell
Миналото лято 8627 които се композира на съседния на 3637 коловоз почти винаги беше с 15 вагона и хората висяха от вратите и прозорците дето има една дума а 3637 с неговите 5 беше като КПВ а някой пътници явно малко "по-напред" с материала се качваха на карловския влак в който винаги имаше места и до Кн пътуваха нормално и от там пастояваха малко прави ама не е като да си прав още от Сф ( обикновено на Кн от 3637 слизаха около 30-40 % от пътуващите в него за посока Бс ).
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 9:53 pm
от Машинист_на_сън
Уважаеми форумци, идеята за "хибрида" 8627/3637, респ. 3636/8626, ми дойде на ум единствено като "контра" на оправданието на министър Московски за "ограниченият ресурс от подвижен състав на този етап" в
http://focus-news.net/?id=n1611314. Като в известния афоризъм -"Който не иска да свърши нещо, намира причини, който иска - намира начини". Иначе няма спор, че най - разумното, нормално и естествено решение е просто да се върне 3637/3636. И то целогодишно, а не само за летния сезон.
Самият аз вече половин година пътувам всяка неделя от Сливен до София и всеки петък се връщам. Но докато с 3637/3636 нямах проблеми с пътуването през нощта, сега се налага да тръгвам от Сливен още в 15:55 с 3622. Връщането ми в петък е още по-сложно - трябва да пътувам с 8627 до Зимница (пр. 04:59), да чакам там до 07:17 и с КПВ30252 да се прибера в Сливен! Е, аз слизам на Ямбол (04:47) и след това се оправям както успея! Но това не е нормално!