Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ако се намери достатъчно подвижен състав, може и да се измисли нещо. Смятам, че ще е добре ако 8627/26 всеки в състав фургон, 7 второкласни, 2 първокласни и 3 спални /около 660 t, което е приемливо за серия 46 200/. За 8686/87, ако изобщо някой се наеме да ги пусне, може да се измисли малко по-скромен състав - да речем 5 второкласни, първокласен и 2 спални.
За 3636/37 - поне по 6 второкласни, 2 първокласни и 2 спални. :idea:
Това би било най-удачно, според мен, за периода 16.06 - 08.09
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Мисля че лятото 7 второкласни не стигат до никъде на 8627
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А колко? И 8687 трябва да вози нещо. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Миналото лято 8627 които се композира на съседния на 3637 коловоз почти винаги беше с 15 вагона и хората висяха от вратите и прозорците дето има една дума а 3637 с неговите 5 беше като КПВ а някой пътници явно малко "по-напред" с материала се качваха на карловския влак в който винаги имаше места и до Кн пътуваха нормално и от там пастояваха малко прави ама не е като да си прав още от Сф ( обикновено на Кн от 3637 слизаха около 30-40 % от пътуващите в него за посока Бс ).
Мнения: 91
Регистриран на: Пон Окт 19, 2009 4:33 pm
Местоположение: Сливен
Уважаеми форумци, идеята за "хибрида" 8627/3637, респ. 3636/8626, ми дойде на ум единствено като "контра" на оправданието на министър Московски за "ограниченият ресурс от подвижен състав на този етап" в http://focus-news.net/?id=n1611314. Като в известния афоризъм -"Който не иска да свърши нещо, намира причини, който иска - намира начини". Иначе няма спор, че най - разумното, нормално и естествено решение е просто да се върне 3637/3636. И то целогодишно, а не само за летния сезон.

Самият аз вече половин година пътувам всяка неделя от Сливен до София и всеки петък се връщам. Но докато с 3637/3636 нямах проблеми с пътуването през нощта, сега се налага да тръгвам от Сливен още в 15:55 с 3622. Връщането ми в петък е още по-сложно - трябва да пътувам с 8627 до Зимница (пр. 04:59), да чакам там до 07:17 и с КПВ30252 да се прибера в Сливен! Е, аз слизам на Ямбол (04:47) и след това се оправям както успея! Но това не е нормално!
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация