Страница 32 от 54

Re: 4600

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 1:19 am
от dido73
tunio_slv написа:Няма лошо да се ремонтират 46-00 и 46-200 в Сф,но помислете дали ще се справите?Не е лека задача.Все пак успех.
Ремонтите по 46 се свеждат до вдигането на крикове за бандажи или МГП - изцяло по механиката. Там талигарите ни и шлосерите ни са силни.
По оборудването особено на 46-2хх само гледаме умно.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:21 pm
от plastikat
Някой има ли снимки на 46 020 ,преди и след катастрофата ?

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:35 pm
от Mario Evstatiev
На 46 020 имаше снимка едно време на един плакат на БЧК. В момента коша от 46 020 е в депо Подуяне, изчукан и закърпен не на неговите си талиги. Той дълго е седял в ЖПЗ, след чието ликвидиране бе изкаран в депо София, където се превърна в полеви кенеф, сега е зад ел. цеха на 10-та.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:39 pm
от VESO
Изображение

Това го има в Интернет.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:41 pm
от Mario Evstatiev
Някой обърна ли внимание, че 020 има перденца в машинното, вързани през средата с панделчица 8) Значи не само румънците имат тоя почин. Жалко, че вече няма "Станимирка" с такива малки екстри, които обачя я правят много красива...

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:52 pm
от VESO
Мисля , че тези перденца са ги имали всички локомотиви от серията , дошли у нас.По - късно са премахнати.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:54 pm
от plastikat
Тази снимка съм я виждал ,а някоя след катастрофата няма ли ? Мерси за труда все пак .

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:57 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Мисля , че тези перденца са ги имали всички локомотиви от серията , дошли у нас.По - късно са премахнати.
Трябва да загледам като се кача в някоя "Станимирка" дали има отвори за рапидките, с които се захращат тръбните носачи на пердетата. Ако има отвори, значи е заводско. Защото съм чувал легенди за перделъци от автобус "Чавдар", носене на бормашини на работа, разпробиване на отвори, скъсяване тръби на перделъци и монтажа им съответно. Но това само за вратите в машинното - т.е. общо две пердета. Машината е била 46 123.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:04 pm
от VESO
Марио , тази снимка си я правил ти.Къде точно са висели перденцата на тези кръгли прозорци? Предполагам са били захванати отгоре и отдолу. Ако не се лъжа са били оранжеви на цвят , но нека някой , който си спомня да каже.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:09 pm
от Mario Evstatiev
Над кръглите "илюминатори" има напречен винкел, така да го наречем. На него се лови горния перделък, който представлява две пластмасови уши с по две дупки 5 мм за рапидки или болтове и отвор за тръбата, която носи пердето - тя е Ф8 мм. Долу под илюминатора, перделъка се захваща или за страничните греди или направо се дупчи в обшивката.

Публикувано на: Чет Дек 16, 2010 9:59 pm
от 44142
46205 е вкарана и е на крикове. Скоро пак ще печели тази машинка.

Публикувано на: Съб Яну 01, 2011 7:06 pm
от 44142
След 3 месеца ако БДЖ не купи нови кондензатори за преубразователите на трифазен ток на 460, всички лок ще спрат. Това се налага поради това, че сегашните кондензатори не влизали в някакви нори на ЕС и били вредни. Лок трябваше да спрат от 01.01.2011 но се удължи срока с 3 месеца.

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 8:54 pm
от 44.123
За тези ли кондензатори става въпрос. Намерих тази обществена поръчка докато се рових из интернет.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=bg

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 11:05 pm
от Nikss
Да, за тях става на въпрос. Интересно, че са написали "за до 25 броя ел. локомотиви". Като правя сметка, локомотиви, които трябва да се снабдят с тях са 002, 007, 009, 010, 012, 014, 026, 028, 030, 032, 033, 036, 039, 041, 044 и 045. Това са 16 лок, но нека да има резервни кондензатори, че следващата доставка на такива не се знае кога ще да е. :D :lol:

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 11:11 pm
от plastikat
В 46 200 не ползват ли същите ? Хал-хабер си нямам ,затова питам ,защото ми се вижда нереално в тази криза БДЖ да поръчва повече части от необходимите им .