Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Re: 4600

Мнение от dido73 »

tunio_slv написа:Няма лошо да се ремонтират 46-00 и 46-200 в Сф,но помислете дали ще се справите?Не е лека задача.Все пак успех.
Ремонтите по 46 се свеждат до вдигането на крикове за бандажи или МГП - изцяло по механиката. Там талигарите ни и шлосерите ни са силни.
По оборудването особено на 46-2хх само гледаме умно.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Някой има ли снимки на 46 020 ,преди и след катастрофата ?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На 46 020 имаше снимка едно време на един плакат на БЧК. В момента коша от 46 020 е в депо Подуяне, изчукан и закърпен не на неговите си талиги. Той дълго е седял в ЖПЗ, след чието ликвидиране бе изкаран в депо София, където се превърна в полеви кенеф, сега е зад ел. цеха на 10-та.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Изображение

Това го има в Интернет.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Някой обърна ли внимание, че 020 има перденца в машинното, вързани през средата с панделчица 8) Значи не само румънците имат тоя почин. Жалко, че вече няма "Станимирка" с такива малки екстри, които обачя я правят много красива...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мисля , че тези перденца са ги имали всички локомотиви от серията , дошли у нас.По - късно са премахнати.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Тази снимка съм я виждал ,а някоя след катастрофата няма ли ? Мерси за труда все пак .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Мисля , че тези перденца са ги имали всички локомотиви от серията , дошли у нас.По - късно са премахнати.
Трябва да загледам като се кача в някоя "Станимирка" дали има отвори за рапидките, с които се захращат тръбните носачи на пердетата. Ако има отвори, значи е заводско. Защото съм чувал легенди за перделъци от автобус "Чавдар", носене на бормашини на работа, разпробиване на отвори, скъсяване тръби на перделъци и монтажа им съответно. Но това само за вратите в машинното - т.е. общо две пердета. Машината е била 46 123.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Марио , тази снимка си я правил ти.Къде точно са висели перденцата на тези кръгли прозорци? Предполагам са били захванати отгоре и отдолу. Ако не се лъжа са били оранжеви на цвят , но нека някой , който си спомня да каже.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Над кръглите "илюминатори" има напречен винкел, така да го наречем. На него се лови горния перделък, който представлява две пластмасови уши с по две дупки 5 мм за рапидки или болтове и отвор за тръбата, която носи пердето - тя е Ф8 мм. Долу под илюминатора, перделъка се захваща или за страничните греди или направо се дупчи в обшивката.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46205 е вкарана и е на крикове. Скоро пак ще печели тази машинка.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

След 3 месеца ако БДЖ не купи нови кондензатори за преубразователите на трифазен ток на 460, всички лок ще спрат. Това се налага поради това, че сегашните кондензатори не влизали в някакви нори на ЕС и били вредни. Лок трябваше да спрат от 01.01.2011 но се удължи срока с 3 месеца.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

За тези ли кондензатори става въпрос. Намерих тази обществена поръчка докато се рових из интернет.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=bg
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да, за тях става на въпрос. Интересно, че са написали "за до 25 броя ел. локомотиви". Като правя сметка, локомотиви, които трябва да се снабдят с тях са 002, 007, 009, 010, 012, 014, 026, 028, 030, 032, 033, 036, 039, 041, 044 и 045. Това са 16 лок, но нека да има резервни кондензатори, че следващата доставка на такива не се знае кога ще да е. :D :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

В 46 200 не ползват ли същите ? Хал-хабер си нямам ,затова питам ,защото ми се вижда нереално в тази криза БДЖ да поръчва повече части от необходимите им .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация