Страница 32 от 33

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 6:50 pm
от todor plamenov
От 27.02.2012 г. се назначава ПВ 40106 Ст.Загора - Г.Оряховица ( тр.18:50 -пр. 22:50), удължава се маршрута на КПВ 20223 до Мездра, назначава се КПВ 30290 Карлово - Златица (тр.03:55 - пр.05:19) за връзка с ПВ 30120 Пирдоп - София.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 7:04 pm
от Saruman
А колко много се отменят.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 7:39 pm
от KRAKOMOBILA
todor plamenov написа:От 27.02.2012 г. се назначава ПВ 40106 Ст.Загора - Г.Оряховица ( тр.18:50 -пр. 22:50), удължава се маршрута на КПВ 20223 до Мездра, назначава се КПВ 30290 Карлово - Златица (тр.03:55 - пр.05:19) за връзка с ПВ 30120 Пирдоп - София.
Тоя последния го има - само, че се движи като ТСВ.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 7:50 pm
от todor plamenov
Ежедневно се движи ТСВ 30302 Карлово-Златица. От 27.02,спират 30112 и се опитват да постигнат някакъв компромис с назначаването на 30290 като редовен влак.Колко ще има полза е друга тема на разговор.

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 10:08 pm
от doctors
Saruman написа:А колко много се отменят.
Временно се отменят 19 влака - списъка им е качен на сайта на Бдж - те се отменят за периода 27.02.2012 - 01.04.2012.
Поради липса на локомотиви и вагони в резултат на повреди в следствие на лошите атмосферни условия.

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 10:36 pm
от VESO
Тоест след 1-ви април да ги чакаме отново ли? Малко ме съмнява , че ще ги върнат всичките.

Публикувано на: Пон Фев 27, 2012 8:25 pm
от Nikss
То тва тяхното циганска работа - като не ги бива, да закриват всичко и да се приключва. Тия напъни бяха модерни преди години, сега излизат с разни оправдания. Е да ме извиняват, ама поговорката "Има ли желание, има и начин, няма ли - намира се оправдание" тук важи с пълна сила! :evil: :x :arrow:

Публикувано на: Пон Фев 27, 2012 8:37 pm
от RAILWAYSTATION
Защо ще назначават 30290 след като може да направят 30120 директно да тръгва от Карлово вместо от Пирдоп. И защо връзката на 30290 с 30120 е на Златица, а не на Пирдоп

Публикувано на: Пон Фев 27, 2012 9:01 pm
от todor plamenov
30290 го назначават,защото после същия състав се връща като 30211 Златица-Карлово,заминаващ в 05:40 от Златица.

Публикувано на: Съб Мар 03, 2012 10:01 pm
от rexkos
За подобряване на транспортното обслужване в димитровградския регион имам предложение влакове 40101, 40103, 40104, 40106 да бъдат удължени до Димитровград и да се назначат 4647/4646. Това обаче би се осъществило след приключване на ремонтните дейности в у-ка Калояновец - Михайлово и след излизане от ремонт на достатъчен брой пътнически вагони, което се очаква да се случи до края на тази година. Тъй като Стара Загора и Димитровград вече са товарни депа, всичките влакове ще могат да бъдат обслужвани единствено от депо Горна Оряховица.

Обръзките на локомотивите и вагоните да бъдат следните:
:arrow: 40101 / 40106
:arrow: 40103 / 4646
:arrow: 465 / 464
:arrow: 4647 / 40104

Обръзки на лок. бригади:
:arrow: 40101 / почива / 40106
:arrow: 40103 / почива / 464
:arrow: 465 / 4646
:arrow: 4647 / 464

Прилагам съкратени разписания на влакове 40101, 40103, 40104, 40106, като в участъка Р-Сз няма корекция в обходите, изключая 40106 в у-ка Сз-Дбв.

ПВ 40101:
Г.Оряховица 5.05
Тулово 7.59 - 8.14
Стара Загора 9.04 - 9.45 - пътниците от 8610 имат връзка за Димитровград
Михайлово 10.07 - 10.08
Димитровград 11.08

ПВ 40103:
Русе разпр. 11.15
Русе 11.23 - 11.30
Г. Оряховица 14.13 - 14.29
Тулово 17.14 - 17.15
Стара Загора 17.53 - 18.30 - пътниците от 8614 имат връзка за Димитровград
Михайлово 18.52 - 18.53
Димитровград 19.50 - връзки с ПВ 10145 за Свиленград и ПВ 10148 за Пловдив

ПВ 40104:
Димитровград 9.00
Михайлово 10.00 - 10.01
Стара Загора 10.23 - 10.55 - връзка с 8611 от София и за Бургас
Тулово 11.34 - 11.35
Г. Оряховица 14.15 - 14.30
Русе 16.59 - 17.01
Русе разпр. 17.09

ПВ 40106:
Димитровград 16.30 - връзка с 10146 от Свиленград, тръгва от Сви в 14.50 и пристига в Дг в 16.17
Михайлово 17.31 - 17.32
Стара Загора 17.55 - 18.40 - връзка с 8615 от София и за Бургас
Тулово 19.20 - 19.31
Г. Оряховица 22.50

Промените в разписанията на влаковете имат следните предимства:
:arrow: Подобряване на транспортното обслужване на населението в димитровградския регион с назначаване на 2 допълнителни чифта влакове и осигуряване на удобни връзки в гара Стара Загора с влакове от/за София и Бургас.
:arrow: При евентуалното назначаване на БВ 4647/4646 може да се избегне целодневният престой на състава в гара Димитровград, като новите обвръзки могат да станат както следва: 4647/40104 и 40103/4646.

Публикувано на: Нед Мар 04, 2012 9:26 pm
от Saruman
Към на Сашо предложението, аз предлагам следното:

40101 ГО - Дг

СЗ 09:01/09:20
Мх 09:43/10:02
Дг 11:00

40106 Дг - ГО

Дг 16:26
Мх 17:30/17:44
СЗ 18:07/18:50

40250 Дг - Мх (както досега)

Дг 13:25
Мх 14:25

40251 Мх - Дг

Мх 14:57
Дг 15:55

Да се върне 3637/3636 вместо 8637/8636

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 12:10 pm
от Машинист_на_сън
Драги форумци, поводът да ви пиша, е т.н. „Справка за ефективност на бързи и пътнически влакове“, публикувана на сайта BDZ.BG. Според нея, една голяма част от бързите влакове през миналата година са били с не повече от 30 % средно отношение приходи/разходи. Но, за разлика от отменените 3636/3637 и някои други, повечето продължават да се движат. И ако за някои от тях, напр. 9620/9621, 9622/9623 и 9636/9637, това може да се приеме – все пак са единствените бързи влакове Русе – Варна и особено Каспичан – Силистра, то съществуването на 8637/8636 Пловдив – Варна – Пловдив (23/26 %, 89/102 пътници) лично за мен е абсолютно нелогично и излишно.

8637 тръгва от Пловдив в 23:10 и пристига в Карнобат в 02:57 – само 2 часа преди 8627 (пр. Пловдив 01:09, пр. Карнобат 05:18 ). 8636 пък е в Карнобат в 01:43 и в Пловдив 05:42 , т.е. 2 часа и половина след 8626 (пр. Карнобат 23:06, пр. Пловдив 02:58 ). Не е ли твърде голям лукс този влак? Какво пречи вместо него да се възстанови 3637/3636 , като разписанието му и това на 8627/8626 се коригират така, че вагоните Пловдив – Варна – Пловдив да се теглят между Пловдив и Карнобат от 8627/8626, а между Карнобат и Варна – от 3637/3636! Примерно нещата могат да изглеждат така:

8627 - Тр. София 22:00 – пр. Пловдив около 00:30 – пр. Карнобат около 04:40 - пр. Бургас около 05:50.
3637 - тр. София 23:15 – пр. Сливен около 04:10 – пр. Карнобат около 04:55 – пр. Варна около 07:30.


3636 - Тр. Варна 21:20 – пр. Карнобат около 23:43 – пр. Сливен около 00:30 – пр.София около 05:45.
8626 - Тр. Бургас 22:50 – пр. Карнобат около 23:55 – пр. Пловдив около 03:48 – пр. София около 06:30.

Понеже аз не съм специалист във вашата област, моля ви да се изкажете има ли принципиални трудности за осъществяване на такова едно предложение (като изключим разбира се някакво Пловдивско лобиране и шефски инат)?

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 12:44 am
от doctors
Влак 3636/3637 - София - Варна - София - през Карлово - трябва да се върне като пътуващ през цялата година,аз съм от Карлово и знам,че с него пътуват много хора - студенти,други и осъществява връзката ни с Варна - директна,същото е и за хора от Казанлък,Пирдоп,Златица и Клисура,Калофер и прочие.
Дайте да напишем писма до Бдж да го върнат за цялата година?

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 1:05 pm
от bobara_e_tuk
аз пиша писма, ама никой не отговаря, ако на някой му отговорят нека да публикува писмото в темата

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 1:14 pm
от Vancho
Варианта с хибрид 3637/8637 ми допада страшно много :) Сега като няма и връзка от Русе за Пловдив и 4647 не би следвало да проблем. Но лятото 8627 е много фраш, варианта е да пуснат допълнителни вагони от Пловдив, но мисля че това и сега се осъществява ако е много нетърпимо положението в 8627 :? За нормата на влака не знам. Абе трябва си 8687 с някакъв ''спален'' състав'' и някой друг седящ да се поолекоти 8627 и тогава ще може да се надяваме за такова нещо, принципно като идея е много добро :)