Страница 32 от 65

Публикувано на: Пет Апр 02, 2010 9:42 pm
от nikol4yy
Ми да тей си е :D :D

Публикувано на: Пет Апр 02, 2010 11:06 pm
от elektrovoz46
Абе Септемвриици ше се радват на 63ки и това е какво я опъвате толко тая тема..

Публикувано на: Пет Апр 02, 2010 11:07 pm
от Nikss
elektrovoz46 написа:Абе Септемвриици ше се радват на 63ки и това е какво я опъвате толко тая тема..
Здраве да е... пък ний ще ядем кюфтета и ще се радваме на старите. :D :lol:

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 9:47 am
от Mario Evstatiev
Възможно най - тъпия вариант беше да сложат новите вагони на един от най - безсмислените БВЗР в България! Влак, който от Плевен се кандилка празен, ще вози нови вагони, а влаковете с интензивна населеност като "Слънчев Бряг" ще таралянка опротивелите на доста пътници 97-ци.

Според мен, редно е да се повдигне отново въпроса до Централата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и да се попречи да отидат тези вагони на тоя влак.

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 10:04 am
от nikol4yy
lok45111 написа:Възможно най - тъпия вариант беше да сложат новите вагони на един от най - безсмислените БВЗР в България! Влак, който от Плевен се кандилка празен, ще вози нови вагони, а влаковете с интензивна населеност като "Слънчев Бряг" ще таралянка опротивелите на доста пътници 97-ци.

Според мен, редно е да се повдигне отново въпроса до Централата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и да се попречи да отидат тези вагони на тоя влак.
Според теб защо влака пък да се кандилка празен като аз пътувам доста често с него до София и дори до мездра има оло 80% населеност. Навръщане се изпразва на Левски и остава около 30% населеност, но все пак му остават само две гари.
Според мен "Янтрата" засега има най-добрите и запазени 63-ки, но и на тях почнаха да им се износват тапицериите така, че е добър варианта новите вагони да отидат на този влак, защото ще бъдат запазени поне 2 години повече от колкото на " Слънчев бряг"

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 10:38 am
от Ekcnpec
nikol4yy написа: Според мен "Янтрата" засега има най-добрите и запазени 63-ки, но и на тях почнаха да им се износват тапицериите така, че е добър варианта новите вагони да отидат на този влак, защото ще бъдат запазени поне 2 години повече от колкото на " Слънчев бряг"
Е, та нали идеята за обновяването на вагоните не е да се запазват достатъчно дълго новички... Ако беше така, те щяха да стоят в заводите и нямаше да се износват... Идеята е да бъде удобно на "негово величество пътника"... Принцип, който не винаги служителите и техниката успяват да покриват... Така че, винаги е по-добрият вариант, да се обновят повече вагони и да има за всички RБВ... А не да се спори къде е по-добре да бъдат пуснати новите вагони...
Изображение

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 10:40 am
от nikol4yy
Ти си прав ама нали е една криза та криза :D :D

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 11:51 am
от svd90
а влаковете с интензивна населеност като "Слънчев Бряг" ще таралянка опротивелите на доста пътници 97-ци
БДЖ така и не го проумяха това. :x

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 11:59 am
от Saruman
Хайде да не спорим, кой е най-безсмисления БВЗР. Защото има и по безсмислен и от "Янтрата", за който не мога да проумея защо се движи там и защо е с такъв състав. Този влак е "Белият Кон".

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 12:10 pm
от VESO
Напротив , Конят е много логичен влак , обиращ ранните пътници за София.Който не успее да хване Хебъра , а и не иска да се бута в навалиците , които в определени дни са с невиждани размери , предпочита малко по - скъпия билет , но по - големия конфорт на първата класа.Напоследък обаче вагоните взеха много да се раздрънкват , но не е болка за умиране. На връщане от София към Пловдив , влакът е предпочитан , главно заради удобния час на пътуване и населеността почти винаги е над 50 % , още повече , че в работни дни съставът е само от 4 вагона.В северната си част от маршрута също има нелоша населеност , а в неделни дни от Враца е истинско стълптворение за София и отново поради удобния час за пътуване , е предпочитан от много хора , които си отиват към столицата. В ПО съм наблюдавал нееднократно пристигането му и слизащите винаги са над 20-тина.Само за сравнение , когато преди време ходих до Горна , от Янтрата слязохме общо 8 пътника без превозната бригада.
А някога ходеше до Монтана......

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 12:56 pm
от Ekcnpec
Изводът е, че за все влак си има пътници... С изключение на товарния... :D

Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 1:13 pm
от svd90
Така е - за всеки влак си има пътници , но за някои много повече от други :lol:

Публикувано на: Нед Апр 04, 2010 10:57 pm
от bdz_bg
Също съм против новите вагони да заминат на "Янтрата".Като пътувах с този БВЗР останах впечатлен от чистотата на вагоните.За мен това са най -добрите и запазени 63-ки които се движат в България.Според мен тези вагони нет рябва да се заменят с новите.Има достатъчно нуждаещи се други БВЗР за тях като "Чайката" или "Дианата"

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 12:50 am
от ProFoRManCe
На "Чайката" наистина има нужда от смяна на вагони.Няма вагон от състава който да не скърца.Чесно казано направо не се издържа прекалено силно е това скърцане,а иначе до колкото чистотата са в перфектно състояние :)

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 1:15 am
от 07
На "чайката" вагоните перфектно чисти.... да да
Нови вагони за Янтрата ще има смисъл ако се забърза малко и пътува до Велико Търново