Администратор
Възможно най - тъпия вариант беше да сложат новите вагони на един от най - безсмислените БВЗР в България! Влак, който от Плевен се кандилка празен, ще вози нови вагони, а влаковете с интензивна населеност като "Слънчев Бряг" ще таралянка опротивелите на доста пътници 97-ци.
Според мен, редно е да се повдигне отново въпроса до Централата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и да се попречи да отидат тези вагони на тоя влак.
Според мен, редно е да се повдигне отново въпроса до Централата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и да се попречи да отидат тези вагони на тоя влак.
Според теб защо влака пък да се кандилка празен като аз пътувам доста често с него до София и дори до мездра има оло 80% населеност. Навръщане се изпразва на Левски и остава около 30% населеност, но все пак му остават само две гари.lok45111 написа:Възможно най - тъпия вариант беше да сложат новите вагони на един от най - безсмислените БВЗР в България! Влак, който от Плевен се кандилка празен, ще вози нови вагони, а влаковете с интензивна населеност като "Слънчев Бряг" ще таралянка опротивелите на доста пътници 97-ци.
Според мен, редно е да се повдигне отново въпроса до Централата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и да се попречи да отидат тези вагони на тоя влак.
Според мен "Янтрата" засега има най-добрите и запазени 63-ки, но и на тях почнаха да им се износват тапицериите така, че е добър варианта новите вагони да отидат на този влак, защото ще бъдат запазени поне 2 години повече от колкото на " Слънчев бряг"
Е, та нали идеята за обновяването на вагоните не е да се запазват достатъчно дълго новички... Ако беше така, те щяха да стоят в заводите и нямаше да се износват... Идеята е да бъде удобно на "негово величество пътника"... Принцип, който не винаги служителите и техниката успяват да покриват... Така че, винаги е по-добрият вариант, да се обновят повече вагони и да има за всички RБВ... А не да се спори къде е по-добре да бъдат пуснати новите вагони...nikol4yy написа: Според мен "Янтрата" засега има най-добрите и запазени 63-ки, но и на тях почнаха да им се износват тапицериите така, че е добър варианта новите вагони да отидат на този влак, защото ще бъдат запазени поне 2 години повече от колкото на " Слънчев бряг"

Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...
Напротив , Конят е много логичен влак , обиращ ранните пътници за София.Който не успее да хване Хебъра , а и не иска да се бута в навалиците , които в определени дни са с невиждани размери , предпочита малко по - скъпия билет , но по - големия конфорт на първата класа.Напоследък обаче вагоните взеха много да се раздрънкват , но не е болка за умиране. На връщане от София към Пловдив , влакът е предпочитан , главно заради удобния час на пътуване и населеността почти винаги е над 50 % , още повече , че в работни дни съставът е само от 4 вагона.В северната си част от маршрута също има нелоша населеност , а в неделни дни от Враца е истинско стълптворение за София и отново поради удобния час за пътуване , е предпочитан от много хора , които си отиват към столицата. В ПО съм наблюдавал нееднократно пристигането му и слизащите винаги са над 20-тина.Само за сравнение , когато преди време ходих до Горна , от Янтрата слязохме общо 8 пътника без превозната бригада.
А някога ходеше до Монтана......
А някога ходеше до Монтана......
Също съм против новите вагони да заминат на "Янтрата".Като пътувах с този БВЗР останах впечатлен от чистотата на вагоните.За мен това са най -добрите и запазени 63-ки които се движат в България.Според мен тези вагони нет рябва да се заменят с новите.Има достатъчно нуждаещи се други БВЗР за тях като "Чайката" или "Дианата"
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Информация
Модератори