Страница 31 от 54
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 8:30 pm
от Nikss
07 написа:46 242 написа:Знам за дисплея. Следствието е в час. Повече не мога да коментирам, по понятни причини. Имате ли най-малките съмнения, спирате и отказвате лок. Работата е много напечена. Ще ви скъсат от проверки.
Проверките са лов на вещици.... що не проверяват как излизат лок. от депата, дали ГПР се прави на необходимия пробег и дали се спазва технологията на ремонта предписана от производителя на машината? Що не се пусне заповед - ако дело майстор остави влак които е за 130 по КР с машина за 100 - УВО!
А... е те тва е насоката, по която трябва да се работи!

Евала!
Публикувано на: Чет Ное 04, 2010 7:04 am
от Mario Evstatiev
Към момента, следните 46-ци са в депата София и Подуяне за разни ремонти:
46 036 - колоос
46 039 - колоос(лагер на редуктор)
46 044 - ГМП
46 205 - редуктор+колоос
46 238 - ГМП
036, 044 и 205 са в Подуяне, като първите две са в ел. цеха, а 205 чака отвън да се освободи място. 039 и 238 са в дизеловия цех в депо София, като вчера събираха 039 и вероятно ще я гонят днес да излезе. Интересна инвазия на "Станимирки"...
Публикувано на: Чет Ное 04, 2010 9:35 am
от 42 072.9
Преди седмица от БС пратиха пакет с 5 елемента, явно ще трябва да пращат още. Беше за машина, която е в ПД.
Публикувано на: Чет Ное 04, 2010 8:03 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Преди седмица от БС пратиха пакет с 5 елемента, явно ще трябва да пращат още. Беше за машина, която е в ПД.
На 238 пакета е смене. Сега 039 чака за лагер на редуктор. В момента е плътно до 05-01, чудесна гледка са двете:

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 7:12 pm
от 44142
Не е точно така. 46039 е за редуктор и днес я направиха и завлякоха в ПД. 46036 е за металогумен пакет. 46044 е смяна на бандажите. 46238 скъсани пакети, като днес беше довършена и мина кантар. 46205 чака следствието да освободи лок. Плюс това в ПД е 46219 повредена и 46235 та е задръстване от 46.
Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 7:41 pm
от amon
46 036 е вързана и извън халето, но ще чака за понеделник та ''Кончар'' да си видят режимните контактори, тъй като в Дирекцията някой трябва да се сети, че без да се направи курс за ремонт на този тип локомотив ще продължават да си плащат на ''Кончар''-ите за глупости - това е положението!!!
Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 11:04 pm
от plastikat
А може би това е идеята

Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 2:04 pm
от 44142
В ПД събират 46044 след смяна на бандажи.
Публикувано на: Нед Ное 21, 2010 12:08 am
от turboto
Публикувано на: Нед Ное 21, 2010 12:14 am
от turboto
44142 написа:В ПД събират 46044 след смяна на бандажи.
Снимките на 46 044.
4 съм ги правил преди 1 година

Публикувано на: Нед Ное 21, 2010 7:49 am
от Mario Evstatiev
46 002.2 доста се е позахабила, все пак отдавна беше 2007 г., когато е била голям ремонт и мина боя в Дупница. А 044 в момента трябва да е на 7-ма в халето в Подуяне.
Публикувано на: Нед Ное 21, 2010 7:06 pm
от amon
На 8-ма - запад

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 9:17 pm
от 44142
46219 е вкарана в голямото хале в ПД, като е на трупчета. Извадена е една от челните колооси но не погледнах дали е 1-ва или 6-та. Явно ПД се преквалифицира в ремонт на 46 серия

Публикувано на: Вто Ное 30, 2010 7:30 pm
от amon
То се е видяло - вече всичко се налага да правиме

.
4600
Публикувано на: Вто Ное 30, 2010 10:38 pm
от tunio_slv
Няма лошо да се ремонтират 46-00 и 46-200 в Сф,но помислете дали ще се справите?Не е лека задача.Все пак успех.