Страница 4 от 8
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:24 am
от Ghost
lok45111 написа:46 205 ев депо Подуяне с повреден редуктор и е за вдигане. Останалите машини от серията, които щъкат из Сф се движат. Вчера следобяд 46 211.9 премина през Централна гара акто бутаща на МДТВ.
46 205 е тежък случаен ремонт в Кн. В депо Подуяне както обикновенно не се свършили нищо и съдбата на локомотива засега е неясна.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:33 am
от 44142
Доколкото знам рекламацийте се правят в Кончар а не в депо ПД.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:46 am
от Ghost
Комплектацията на колосите и ТД се извършва от БДЖ ЕАД в случая Подуяне и рекламационните ремонти се поемат от тях.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:49 am
от 44142
Ясно. Обаче се получава интересно на 46205 слагаха рециклирани редуктори а не нови. Можеби за това на 46203 несмеят да слагат пак рециклирани.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:51 am
от 44142
При 46205 имало някакви отклонения над допустимите и с ражрешение от Вазов са я изписали от Кончар. Искам да попитам 1-ви редуктор ли се е скапал, понеже от самото пускане на машината тече яко и събира стружки.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:53 am
от Ghost
Само корпусите на редукторите са т.н. "втора употреба", макар че пак са напасвани. Всичко останало е чисто ново.
Колко са редукторите и как са омазали всичко питай в Подуяне.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:00 pm
от Mario Evstatiev
Не би било лошо, колегата Ghost да даде яснота за Vмакс и окончателния брой на софийските 46200. Доколкото знам има и за 130 и за 150, а една от машините е "свалена" на 110 км/час.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:14 pm
от Ghost
Максималните скорости не са толкова важни. Важно е да се знае, че засега само 46 219, 46 221, 46 231, 46 238 са с реостат, което значи че са с пълна мощност. Всичко останало е сакато по различни причини.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:39 pm
от Mario Evstatiev
46 242.4 още ли е на четири ТД, последно преди две - три седмици вървеше така на 8615/3602.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:42 pm
от 43.309
Сега 8611/8614. Кара ги закъснели +10 ина мин. Ако вали незнам... Немирово далеко ще и се види.....
Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 7:18 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Сега 8611/8614. Кара ги закъснели +10 ина мин. Ако вали незнам... Немирово далеко ще и се види.....
Онзи ден като беше на 3621,
46 242.4 пак се изложи - във влака се усещаха придърпванията от боксуването при ускоряване на влака. РЕостата отново не работеше, тъй като лок. все още е е на 4 ТД.
Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 10:41 pm
от rexkos
Според разписанието на
депо Подуяне цели 7 локомотива 46 2XX работят в същото депо? Това са 205, 208, 211, 219, 231, 238 и 242. Наистина ли всичките са командировани в София, защото така излиза че в Бургас работят само 234 и 243 (последната ходи само товарачки, тъй като е ограничена до 80 km/h.
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 5:15 am
от Nikss
Едва ли са повече от 4 според мен... пък и 7 да работят (нищо чудно вече) пак в Бс имат достатъчно бързи 46 000 за
8602/3621 и
3622/8601 - трябват им 2 лок на ден, всичко останало е товарачки и пътнически където няма нужда от бързи 46. Има достатъчно ограничени до 80, които вършат тази работа.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 7:00 am
от Ghost
Nikss отново пишеш неща, които са абсолютно неверни. Не си запознат нито със ситуацията нито с типовите графици, за да пишеш подобни анекдоти.

По мои наблюдения съвсем скоро ще има тема във форума "46 000 - изчезващ вид"

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 7:50 am
от Mario Evstatiev
Защо пък изчезващ вид?
Да не са решили всички локомотиви да минат през модернизация и да бъдат конвертирани в 46 200?
Що се касае до типовите графици - и аз не съм особено запознат с обвръзките на депо Бс, тъй, че не е лошо да се даде конкретен пример колко лок. 46 200 и 46 за над 80 км/ч трябват на денонощие за вързване на графика.