Страница 4 от 27

Публикувано на: Чет Май 01, 2008 10:22 am
от rexkos
Днес за моя голяма изненада влак 10203 бе обслужен от ДЛ 06 112. Въпреки че в Костинброд беше с малко закъснение, до София успя да го избие.

На гара КБ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 1%7E10.jpg

Влизаме в гара ВУ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 02%7E5.jpg

С една минутка подранил в крайната си цел
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 05%7E8.jpg

Публикувано на: Пет Май 16, 2008 3:28 pm
от 43.309
След извършен ремонт (ГПР май) в СЗ,днес в състава на влак 40632 се прибира към сф ДЛ 06-111.

Публикувано на: Нед Май 25, 2008 8:16 pm
от rexkos
"Щом на гарата пристигне дизела червен и на него ще напишем кака е кретен!"
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/1%20AEG%20004%7E7.jpg

На снимката е днешният влак 10203 с лок. 06 119, който пристигна в крайната си цел с 3 минути аванс, въпреки лошите метереологични условия (мъглата).

Публикувано на: Нед Май 25, 2008 8:29 pm
от VESO
Много интересна снимка.Не всеки ден се вижда влак по електрифициран участък с 06-00-ца
BTW , каква е тази мъгла в София? :shock: При нас в ПО не може да се оттървем от слънце и със сълзи на очи се молим времето да се разхлади малко.

Публикувано на: Нед Май 25, 2008 8:33 pm
от rexkos
VESO написа:Много интересна снимка.Не всеки ден се вижда влак по електрифициран участък с 06-00-ца
BTW , каква е тази мъгла в София? :shock: При нас в ПО не може да се оттървем от слънце и със сълзи на очи се молим времето да се разхлади малко.
Мъглата беше само рано сутринта. Когато пътувахме към Черепиш с 20203, още на Курило ни посрещнаха ярките лъчи на слънцето, които ни съпровождаха през целия ден.

Публикувано на: Пет Юни 27, 2008 8:51 pm
от 44142
06122 скоро ще е в движение след няколкогодишен ПР. На лок се правят проби и е китосан.

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2008 11:47 am
от lok06
06-122,вече е в движение.И е боядисан...червената стрела

Публикувано на: Нед Ное 02, 2008 6:42 pm
от Mario Evstatiev
Имам едно питане за БДЖ 06. Тъй като не съм дизелист и нямам особен досег до "Зулцер"-и, питането ми е следното:

1. При стартиране на ДД, използва ли се помощно захранване или от АБ директно се черпи ток?

2. След като има маслено и водно налягане, стартирането се извършва от ключа на апаратния шкаф или от контакторите директно с малко "помощ" чрез издърпване на разпределителния вал?

3. Възможно ли е стартиране от кабината при изпълнени условия: маслено налягане над 0,5 атм, водно налягане 1 - 1,5 атм и налични минимум 150V в АБ?

Публикувано на: Нед Ное 02, 2008 7:22 pm
от venko_t
По т.2 издърпваш рейките за командване на помпа-дюзите.
По т.1 ако са ти здрави батерийте ток черпиш директно от тях.
По т.3 06 серия няма как да бъдат стартирани от кабината.

Информацията е от Кольо.

Публикувано на: Нед Ное 02, 2008 8:29 pm
от Mario Evstatiev
Благодаря за инфото,

но все пак и БДЖ 06 и БЖК 60 имат ключ за стартиране и гасене на ДД в кабината. На БЖК 60 той поне за стоп двигател работи, но дефакто повечето операции са в машинното, какъв е смисълът му тогаз?

Магистрални дизелови локомотиви

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 4:30 pm
от choveka_vlak
Както сам посочваш необходимите условия, за стартиране това е възможно и от кабината стига ключа за стартиране да е изправен, а стартирането на 60-та БЖК в момента след заводски ремот е възможно!. Иначе практиката е наложила стартиране от машинното тъй като в повечето случеи винаги едно от условията не е налице.

06-00

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 5:31 pm
от shotik
venko_t написа:По т.2 издърпваш рейките за командване на помпа-дюзите.
По т.1 ако са ти здрави батерийте ток черпиш директно от тях.
По т.3 06 серия няма как да бъдат стартирани от кабината.

Информацията е от Кольо.
Стартирането на лок.06-00 може да се осъществи само с неговите акумулатори ,ако са в добро състояние,може да се ползва и стартиращо устройство ако го има ,независимо че се е случвало и в този случай да избие капак на акумулатор.
По принцип с даване на ком.ток за веригата за стартиране ,бобина издърпва рейката,но ние по български помагаме с издърпване с ръце,а стартирането може да бъде от ком.табло в маш.помещение ,от ключове в кабините ако ги има и не са прекъснати веригите и с натискане на бутони върху елпневматичните вентили на контакторите/мисля че бяха S 1 и S 2,забравил съм/

Друг особен момент е ,че оригинално ,мотора се развърташе от главния генератор,но към 1980 г започнаха да ги преправят помощния генератор да развърта мотора.Дали е по -добре или не ,не мога да кажа и на колко лоломотиви е направено също незнам

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 12:41 am
от rexkos
06 128 (СФ машина) отново е в движение след извършен подемен ремонт в депо Стара Загора.

Публикувано на: Съб Ное 22, 2008 9:28 am
от Mario Evstatiev
Вчера 06-065 се сдоби с един отремонтиран кранмашинист за дир. спирачка.

Публикувано на: Съб Ное 22, 2008 11:06 am
от 07
A докъде стигнаха пробите със "кондензаторния стартер" за 06?