Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:ExDB с автоматични врати. В румънски вариант. :lol:
Ако вози толкова добре колкото изглежда цена няма да има... 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Намерих снимки на първокласни такива и интериорът им е следния.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Намерих снимки на първокласни такива и интериорът им е следния.
Е това е вече модерна работа, не като нашите каруци. 8) :D Ако можеш пусни и на второкласните интериора да видим. :) :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Nikss написа:Е това е вече модерна работа, не като нашите каруци. 8) :D Ако можеш пусни и на второкласните интериора да видим. :) :arrow:
Каква модерна работа бе Nikss не виждаш ли че седалките са като на нашите морги само дето е доста по-чисто, пак ми изглеждат доста високо и ако седнеш краката ще ти висят като на маймуна което е много изморяващо ( все се чудя а бе тези дизайнери не се ли допитват до съответните медицински лица за да се научат , че при седене ако линията на колената е под линията на кръста човек се уморява много бързо и му се натоварва гръбначния стълб ) , седалките са като тези в първата класа на ДМВ-тата-явно и те гледат да минат по тънката лайсна :wink:
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Модел влакове в Румъния


ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение







ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение





ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение





ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение



ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение




ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение




ИзображениеИзображениеИзображение
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Между 5 и 6-ти Октомври, 2010 г се проведе в Букурещ Северна подвижния жп състав изложба. "Железопътна Days 2010.'' Локомотиви и автомобили бяха построени в Румъния.


Първият локомотив SOFTRONIC - CRAIOVA нарича TRANSMONTANA. Година на производство 2010


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение



Изображение


LOCOMOTIVE SOFTRONIC CRAIOVA PHOENIX



Изображение



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


LOCOMOTIVA DIESEL PROTOTIP REMAR 16 FEBRUARIE CLUJ NAPOCA ANUL 2010



Изображение



Изображение


Изображение


Изображение



Изображение


Изображение


ELECTROPUTERE CRAIOVA 1984



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


DB 614 ГЕРМАНИЯ



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение



Изображение


Повече информация може да се види тук:


http://trenuletz.myfreeforum.ro/informa ... -t1082.htm
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Eforie Nord
5 septembrie 2010

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

На 28-ми аз и Ванчо посетихме Букурещ и Питещ и останахме доста доволни. Пътувахме в най-ужасните има вагони на ПВ, както и на най-модерните двуетажни вагони, които са на ПВ. Цените обаче от категория към категория са високи. Пример: 100км с Персонал(ПВ тук) 12.40 леи; с Акчелерат(БВ тук) 25.00 леи; Рапид(БВЗР тук) 33.00 леи; ИС си е ИС пътува колкото Рапид но е много по хубави вагони и има бизнес класа, вагон ресторант и вагон за велосипеди 38.00 леи. При нас състав за ПВ е като този за БВ в най-общ случай.

ПС. Преди да тръгнем издирихме румъснки спотъри и попаднахме на 2 форума, единя е като този а другия е вид галерия за всеки един отделен ТПС в нова тема. В него форум мене и Ванчо ни направиха модератори, като положихме основата на Българо-Румънски форум и партньорство. Ето и линкове:

1. http://autoloco.forum777.com/
2. http://www.forumtrenuri.com/

Първото е галерията, Второто е форума за дискусии но е на румънски има и преводач но превежда калпаво. Моля за сътрудничество към галерията :) .
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

LDE 1300 много интересен локомотив. Снимки от кабината има ли?
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

lok45111 написа:LDE 1300 много интересен локомотив. Снимки от кабината има ли?
снимки


http://autoloco.forum777.com/f105-locomotive-lde130



youtube




http://www.youtube.com/watch?v=s6FOuJakVBA


http://www.youtube.com/watch?v=PxvIcqFenBk
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От известно време румънците пускат седящ вагон в композициите на 460 и 461 , който идва до София.Днес успях да го разгледам малко по - подробно (показаният на снимките няма автоматични врати , тъй като се отварят посредством ръчка , която придърпва плъзгаща врата и тя се отмества.Никъде не видях бутони , каквито имат нашите вагони от серии 44 и 63).Ето и нагледните впечатления:
- външен вид;
- номера;
- талигата.
интериор:
- коридор;
- купе.
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация