Страница 4 от 28
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:50 pm
от 46 242
100 % достигане на прoектните скорости в северна България никога не е имало. Максималното изцеждане смали Сф-Горна до 3:42, но това изтрая само един-два сезона.
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 12:34 am
от Nikss
Не говоря за реално достигане на проектни скорости, а за проектно разписание, в което са зададени максимални проектни.

Просто направих сравнение със реалното разписание от едно време и това, което е възможно да се постигне при желание и средства.

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 12:52 am
от VESO
До преди малко преглеждах стари разписания и открих една леко обезпокояваща тенденция - все по - назад се измества часът на тръгване на последния влак за Кулата / Петрич.От 16:35 през 2001 г. се свежда до 16:20 през 2002-ра , на 16:10 през 2004-та , 16:00 през 2005-та , 15:48 през 2008-ма , за да достигне сега 15:32.Пътниците от Благоевград на юг са принуждавани все по - рано да си правят сметката за пътуване , чудя се дали ще дойде време , когато няма да успеят да си хванат влака (знаем в петък колко много хора от София си отиват за родните места , доста от тях направо след работа)?!?

А по този начин битката с автобусите окончателно ще бъда загубена.
Въпрос за размисъл......
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 10:04 am
от Labros
Автобусите за Горна Джумая са на всеки на всеки час. Отделно има автобуси за Св. Врач, Петрич и други. Значи излиза грубо- на всеки 30 мин. има автобус... Въпрос на размисъл...
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 1:38 pm
от VESO
Никакъв размисъл , хората не се замислят изобщо и си хващат автобуса.Прави впечателение обаче , че петричката група (особено в неделни дни) е доста пълна , явно хората си използват влака , но все още голяма част от тях пътуват с автобусите.
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 8:33 pm
от Nikss
Просто така са разпределени, че и влаковете и автобусите да са наравно пълни.

А причината за изместването на часа на тръгване на
5623 е лошите параметри на железния път и ниските скорости. Иначе часът на тръгване 16:35 както е било през 2001 г. е идеален, преспокойно за 3 ч и 25 мин може да се стига до Петрич с проектни скорости и редуцирани спирания.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 10:50 am
от Labros
Влаковете от/за Петрич основно се използват от студенти в Горна Джумая и пенсионери.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 11:17 am
от Naskoni
Да добавим и ученици в Благоевград, и студенти в София. Освен това и работници от БДЖ и НКЖИ, някои от които ми се оплакаха от липсата на връзки за 50132/3/4 на Генерал Тодоров. Също и от спирането преди няколко години на 5625/0, за който чифт се носи слух, че щял да бъде пуснат до Кулата и Петрич.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 11:20 am
от Labros
Това последното ще е много хубаво ако стане.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 11:27 am
от Naskoni
Nikss написа:Просто така са разпределени, че и влаковете и автобусите да са наравно пълни.

А причината за изместването на часа на тръгване на
5623 е лошите параметри на железния път и ниските скорости. Иначе часът на тръгване 16:35 както е било през 2001 г. е идеален, преспокойно за 3 ч и 25 мин може да се стига до Петрич с проектни скорости и редуцирани спирания.
Много се съмнявам да е заради железния път. По-скоро е заради автобусната мафия. 5623 кой работещ в София може да го хване? Дори и в 16:35 е рано. От Благоевград надолу пък е последния влак и часът 18:22 е прекалено рано за учениците втора смяна. Когато беше към 19 часа, беше по-добре.
Да не говорим, че ПВ и БВ вървят едни след други, а през голяма част от деня няма влакове...
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 12:37 pm
от VESO
5620 / 5625 към 2000 г. си беше от и до Кулата , при сегашното разписание също е възможно , но само ако се вдигнат скоростите.При час на тръгване 22:35 от Бг , в Кулата ще е след полунощ и няма кой да го използва.Сутрин ситуацията е идентична - ще тръгва от Кулата в 4:40 , за да е в 6:20 на Благоевград.А от и за Петрич просто забравете да има хора при тези часове.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 12:40 pm
от Nikss
Весо, ако имаш възможност моля те напиши ни разписанието на всички БВ от 2000 г. по 5-та линия. Благодаря.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 1:10 pm
от Naskoni
VESO написа:5620 / 5625 към 2000 г. си беше от и до Кулата , при сегашното разписание също е възможно , но само ако се вдигнат скоростите.При час на тръгване 22:35 от Бг , в Кулата ще е след полунощ и няма кой да го използва.Сутрин ситуацията е идентична - ще тръгва от Кулата в 4:40 , за да е в 6:20 на Благоевград.А от и за Петрич просто забравете да има хора при тези часове.
Весо, аз много пъти съм хващал 5620 в 4 и нещо от Дамяница, в 5 и нещо от Симитли. Когато искаш да стигнеш в София рано, влакът е идеален. Обратно с 5625 колко много пъти съм се прибирал, имало е доста хора до Кулата и Петрич. Разбира се, добре е да тръгва по-рано от София, защото видях, че в новия ГДВ са го писали по-късно. Пристига по същото време в Благоевград, само дето е понатегнат.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 1:42 pm
от VESO
Nikss написа:Весо, ако имаш възможност моля те напиши ни разписанието на всички БВ от 2000 г. по 5-та линия. Благодаря.

Nikss , да те помоля за уточнение - тъй като графиците са за разчет 2 години , който точно график за 2000 г. искаш - 1999 / 2000 или 2000 / 2001? Първият е по - интересен , точно преди да орежат влаковете.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 1:49 pm
от Nikss
Дай първия - този, в който не са орязани. Той ми трябва, дай всички БВ, че готвя тука проектно разписание по 5-та и ми трябва насока.
