Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вярно ли е, че и РП Борущица е последвал съдбата на бившия РП Сестримо? :cry:

И на фона на купищата закрити гари и спирки през последните години, преди няколко седмици РП Маноле стана гара Маноле...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е един малък оазис на фона на безкрайната пустиня от бивши гари , преобразувани на спирки. :D
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Да- РП Борущица е вече в историята.От 15.11.2007 г./не знам №-ра на заповедтта/това е факт.Новото междугарие вече е Кръстец-Радунци.
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

VESO написа:снимката?;
Ще разкриеш ли загатката? :wink:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Е че ти я разкри.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това на снимката е точно Гулийна Баня.Аз като я правих се позачудих малко на светофора защо е поставен точно така , а не е обърнат със светещата част към спирката.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Аз като я правих се позачудих малко на светофора защо е поставен точно така , а не е обърнат със светещата част към спирката.
Ъъъ, този светофор няма работа да свети към спирката.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От 30.09.2008г се закриват следните гари:
Ал. Димитров по 6-та линия;
Долно Церовене по 7-ма линия;
Габровница по 7-ма линия;
Сталийска Махала по 72-ра линия;
Вълчин по 3-та линия;
Куртово Конаре по 18-та линия;
Черна Места по 16-та линия;
Милковица по 23-та линия;
Оборище по 28-ма линия.
Горепосочените ще останат като необслужвани спирки.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Съществуването на някои от горепосочени гари наистина е безсмислено, но други при извънредни обстоятелства могат да бъдат от полза.

Безсмисленни гари са Милковица, Черна Места, Оборище и Куртово Конаре, понеже оттам минават само 4-5 чифта влака на ден и е логично да ги закрият, понеже там няма никакви товаро-разстоварни дейности и за да нямат НКЖИ излишни експлоатационни разходи. РП Вълчин също не е от голямо значение, имайки впредвид трафика и удвоения участък.

Притеснява ме обаче положението с гарите Александър Димитров, Долно Церовене и Сталийска махала. През Ал. Димитров минават общо 8-9 чифта влака на ден и в ГДВ не са заложени срещи на тази гари, с изключение на 6623 с 60812, който я бъде там по това време, я не. Обаче идва проблем. Когато някой влак закъснее, другият ще "хубавичко" ще го чака на съседната гара и ела гледай какво става. Новото междугарие Мърчево-Медковец с дължина 22 km, при извънредни обстоятелства също може да доведе до тоталното объркване в ГДВ.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Сталийска махала е сравнително близо до Брусарци, но без нея междугарието Бр - Лом става огромно, не че има кой знае какво движение.
При Ад обаче новото междугарие ще е Радомир - Земен, което при сегашната скорост ще доведе до едни от най-големите обходи и силно намаляване на пропускателната способност.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа: При Ад обаче новото междугарие ще е Радомир - Земен, което при сегашната скорост ще доведе до едни от най-големите обходи и силно намаляване на пропускателната способност.
Точно това ме притеснява. Ако сегашният ГДВ се спазва, липсата на Ад ще е незначителна. Но закъснее ли някой влак по каквито и да било причини, другия го изчаква, после третия изчаква другия и т.н., и става една топла манджа с грозде. Обходите на БВ са 31-32 минути, а на ПВ около 40. :oops:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

През Мърчево - Медковец също мнават товарачки , нормално бе да не се пипат гарите , но явно съдбата им е решена одавна.
Аз да питам нещо - преди време разбрах , че съществувал някакъв нощен товарен влак , тръгващ от Лом , малко след пристигането на 7631 и машината , която докарвала бързия в дунавския град , връщала товарачката към София.Някой знае ли кой номер се води този влак , понеже не разполагам със съответното разписание?Идентична товарачка имало и към Лом , като машината от нея се откачала и се приготвяла за теглене на 7630.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

70502 е бил влака. Ломска вертушка Лом - Обединена. Машината после отива за 7621. По едно време тая вертушка чакаше първо машината от 7631 да откара локмските вагони на 7106. Тоя влак докато се движеше аз съм ходил няколко пъти.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

[quote="lok45111"] 70502 е бил влака. Ломска вертушка Лом - Обединена. Машината после отива за 7621. [quote]Извинявай,че ще ти го кажа,но грешиш.Лок от 70502 после ходи изол до Сф и поема КПВ 20203. :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Влакът е 70504 и после поема 7621.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация