И на фона на купищата закрити гари и спирки през последните години, преди няколко седмици РП Маноле стана гара Маноле...
Ще разкриеш ли загатката?VESO написа:снимката?;
От 30.09.2008г се закриват следните гари:
Ал. Димитров по 6-та линия;
Долно Церовене по 7-ма линия;
Габровница по 7-ма линия;
Сталийска Махала по 72-ра линия;
Вълчин по 3-та линия;
Куртово Конаре по 18-та линия;
Черна Места по 16-та линия;
Милковица по 23-та линия;
Оборище по 28-ма линия.
Горепосочените ще останат като необслужвани спирки.
Ал. Димитров по 6-та линия;
Долно Церовене по 7-ма линия;
Габровница по 7-ма линия;
Сталийска Махала по 72-ра линия;
Вълчин по 3-та линия;
Куртово Конаре по 18-та линия;
Черна Места по 16-та линия;
Милковица по 23-та линия;
Оборище по 28-ма линия.
Горепосочените ще останат като необслужвани спирки.
Съществуването на някои от горепосочени гари наистина е безсмислено, но други при извънредни обстоятелства могат да бъдат от полза.
Безсмисленни гари са Милковица, Черна Места, Оборище и Куртово Конаре, понеже оттам минават само 4-5 чифта влака на ден и е логично да ги закрият, понеже там няма никакви товаро-разстоварни дейности и за да нямат НКЖИ излишни експлоатационни разходи. РП Вълчин също не е от голямо значение, имайки впредвид трафика и удвоения участък.
Притеснява ме обаче положението с гарите Александър Димитров, Долно Церовене и Сталийска махала. През Ал. Димитров минават общо 8-9 чифта влака на ден и в ГДВ не са заложени срещи на тази гари, с изключение на 6623 с 60812, който я бъде там по това време, я не. Обаче идва проблем. Когато някой влак закъснее, другият ще "хубавичко" ще го чака на съседната гара и ела гледай какво става. Новото междугарие Мърчево-Медковец с дължина 22 km, при извънредни обстоятелства също може да доведе до тоталното объркване в ГДВ.
Безсмисленни гари са Милковица, Черна Места, Оборище и Куртово Конаре, понеже оттам минават само 4-5 чифта влака на ден и е логично да ги закрият, понеже там няма никакви товаро-разстоварни дейности и за да нямат НКЖИ излишни експлоатационни разходи. РП Вълчин също не е от голямо значение, имайки впредвид трафика и удвоения участък.
Притеснява ме обаче положението с гарите Александър Димитров, Долно Церовене и Сталийска махала. През Ал. Димитров минават общо 8-9 чифта влака на ден и в ГДВ не са заложени срещи на тази гари, с изключение на 6623 с 60812, който я бъде там по това време, я не. Обаче идва проблем. Когато някой влак закъснее, другият ще "хубавичко" ще го чака на съседната гара и ела гледай какво става. Новото междугарие Мърчево-Медковец с дължина 22 km, при извънредни обстоятелства също може да доведе до тоталното объркване в ГДВ.
Сталийска махала е сравнително близо до Брусарци, но без нея междугарието Бр - Лом става огромно, не че има кой знае какво движение.
При Ад обаче новото междугарие ще е Радомир - Земен, което при сегашната скорост ще доведе до едни от най-големите обходи и силно намаляване на пропускателната способност.
При Ад обаче новото междугарие ще е Радомир - Земен, което при сегашната скорост ще доведе до едни от най-големите обходи и силно намаляване на пропускателната способност.
Точно това ме притеснява. Ако сегашният ГДВ се спазва, липсата на Ад ще е незначителна. Но закъснее ли някой влак по каквито и да било причини, другия го изчаква, после третия изчаква другия и т.н., и става една топла манджа с грозде. Обходите на БВ са 31-32 минути, а на ПВ около 40.bdz46 написа: При Ад обаче новото междугарие ще е Радомир - Земен, което при сегашната скорост ще доведе до едни от най-големите обходи и силно намаляване на пропускателната способност.
През Мърчево - Медковец също мнават товарачки , нормално бе да не се пипат гарите , но явно съдбата им е решена одавна.
Аз да питам нещо - преди време разбрах , че съществувал някакъв нощен товарен влак , тръгващ от Лом , малко след пристигането на 7631 и машината , която докарвала бързия в дунавския град , връщала товарачката към София.Някой знае ли кой номер се води този влак , понеже не разполагам със съответното разписание?Идентична товарачка имало и към Лом , като машината от нея се откачала и се приготвяла за теглене на 7630.
Аз да питам нещо - преди време разбрах , че съществувал някакъв нощен товарен влак , тръгващ от Лом , малко след пристигането на 7631 и машината , която докарвала бързия в дунавския град , връщала товарачката към София.Някой знае ли кой номер се води този влак , понеже не разполагам със съответното разписание?Идентична товарачка имало и към Лом , като машината от нея се откачала и се приготвяла за теглене на 7630.
Администратор
Информация
Модератори