
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Днес в Бургас видях 32(033-233-234-034), ЕМВ е прясно ремонтиран в ЛВЗ (според шаблона 30.03.07) лъскав от всякъде, само дето бандажите бяха на последна стружка 32(034 и 234):shock: на другата половинка бяха малко по добре...
Защо не са и ги сменили, сега прясно ремонтиран ЕМВ ще поработи малко и ще спре за бандажи или кризата за бандажи е толкова жестока че на всяка цена се карат до дупка
Да допълня че това беше най-тихата "електричка" която съм чувал - почти не се чуваше!
Защо не са и ги сменили, сега прясно ремонтиран ЕМВ ще поработи малко и ще спре за бандажи или кризата за бандажи е толкова жестока че на всяка цена се карат до дупка

Да допълня че това беше най-тихата "електричка" която съм чувал - почти не се чуваше!
Една радост за окото: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1748
Това е горнооряховската 32 031/032, броени минути, след като е изписана от подемен ремонт.
Това е горнооряховската 32 031/032, броени минути, след като е изписана от подемен ремонт.

Глобален модератор
Защо ли тоз пейзаж ми е толкова познат?bdz46 написа:Една радост за окото: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1748
Това е горнооряховската 32 031/032, броени минути, след като е изписана от подемен ремонт.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

мммм...надявам се да я видя някой път на 20138.32 057.2 + 32 058.0 също ми се вижда лъскава като 32 031 + 32 032.bdz46 написа:Една радост за окото: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1748
Това е горнооряховската 32 031/032, броени минути, след като е изписана от подемен ремонт.
Ами последните 2 машини дето дойдоха от там са така като първата от двете даже не беше боядисвана а само беше лъсната и тук-там беше пръсната така че да не личи избилата ръжда а на шаблона са си сложили нов ЛАК а да не говорим относно това че не бяха барали нищо и противобуксовъчната защита както е била отрязан кабела даже не са го правили
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мда, за чуждите машини не се стараят толкова, колкото за техните, а също и не са толкова взискателни към персонала, когато става дума за чужда машина. Все пак мисля, че ги правят по-добре отколкото се правят в По или Сф. А има и друг момент - техните машини са си при тях и могат да ги доизкусорят ако нещо не е донаправено, а чуждите си заминават в къщи и там дефектите я ги направят, я не. В По доколкото съм чувал само 44 128 са я направили добре в Горна, другите не толкова.
Мислех къде да пусна моето питане и накрая реших в темата за общата дискусия.Искам да попитам знаещите какво е нещото на снимката и за какво служи.Имам предвид долната увиснала част.Снимката е от днес на 32123-2+32124-0.
Информация
Модератори