Страница 4 от 4
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:40 pm
от VESO
За другите знам много малко - от снимки съм виждал 302 изолирана в Горна , 303 - в Асеново , 304 я бракуваха след катастрофата с 3636 и после нарязаха , единствено за 305 и 306 нямам никаква информация , тях не съм ги виждал дори и на снимки.307 , 309 и 310 се движат , а 308 е "попа" , за който има отделна тема.
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:48 pm
от Nikss
43 305 също като 301 е бракувана през 1998 г., а 43 306 е възстановеният след катастрофата лок 43Р-122, но е изгорял до основи край Гривица и през 2000 г. е бракуван. Годината на пожара е била или 1998 или 1999, но по-вероятно е първото.
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:09 pm
от bdz46
По въпроса с позициите, напреженията и токовете, ето една обичайна ситуация по 6-та линия с 2100 тона, две машини, 32-ра позиция, 1-ви шунт, серия 44:
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:15 pm
от dido73
bdz46 написа:По въпроса с позициите, напреженията и токовете, ето една обичайна ситуация по 6-та линия с 2100 тона, две машини, 32-ра позиция, 1-ви шунт, серия 44:
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg
В кой участък? Коя машина?
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:20 pm
от bdz46
Храбърско - Разменна, 44 103.
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:21 pm
от dido73
Да не би понеже няма АЛС да има монтиран на 4-та колоос генераторче за електромагнитния скоростомер. Гледам че електромагнитния скоростомер работи.
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:22 pm
от bdz46
На русенските локомотиви винаги работят тези скоростомери.
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:36 pm
от dido73
bdz46 написа:На русенските локомотиви винаги работят тези скоростомери.
Тоя на снимката верен ли е, ако си го сравнил със хаслера? Ако се абстрахираме от това че показанията са на котвеното напрежение, грубата сметка показва обща мощтност реализирана от двигателите 2200kW. Интересно е в такъв момент примерно какъв пад поема възбуждането.
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 1:45 pm
от bdz46
Съвсем верен е скоростомера.
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 4:48 pm
от vesko7
Май сметката си е съвсем вярна при положение че напреженоето действително е 20 kV и скороста е около 52 km/h. Все пак има доста строга зависимост между напрежение на ТД (в случая и напрежение на КМ) и скорост
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 6:57 pm
от Nikss
Чудесна снимка!
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 7:19 pm
от 42 072.9
РП Бригадир - Храбърско същият влак, по-рано тази година :
