Страница 4 от 4
Публикувано на: Чет Май 14, 2009 8:34 am
от dancho.danchistiia
Публикувано на: Чет Май 14, 2009 1:27 pm
от Mario Evstatiev
Смешно или не, механиката на 46 211.9 доста се е поразбила, водилата тропат като костенурка по теракота, освен това подскача като див кон. Седейки на стола на машиниста при скорост над 90 км/час имаш чувството че яздиш бясно препускащ кон, само камшик ти трябва.
Въпреки това не обвинявам ремонта или поддръжката, а по - скоро плачевното състояние на нашата инфраструктура, по която и "Таурус"-а не издържа и разби механиката си.
Публикувано на: Чет Май 14, 2009 1:35 pm
от 44142
211 и се разтропа механиката още на 3-тия месец след модернизацията. Даже и след ГПР-то в Кончар пак си остана тропаща. Същата е и 46242. Съвсем скоро 46235 влиза за ПР в Кончар.
Публикувано на: Чет Май 14, 2009 1:37 pm
от Mario Evstatiev
Водилата трябва да се сменят барабар с ГМП

и ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
Публикувано на: Пет Май 15, 2009 4:13 pm
от Ghost
lok45111 написа:Водилата трябва да се сменят барабар с ГМП

и ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
Простете незнаещият, но "водила" като технически термин в механичната част на тази серия локомотиви няма. Добре е да поясните написаното от Вас.

Електрическите локомотиви 44 001/002 и 46 200
Публикувано на: Пон Май 18, 2009 6:44 am
от choveka_vlak
Явно колегата е прибързал в писането.

Публикувано на: Пет Май 22, 2009 10:27 am
от 42 072.9
Най-грубо казано динамиката на локомотив или вагон в прав участък от пътя и видовете трептения:

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 11:42 pm
от prosto_mashinist
Ghost написа:lok45111 написа:Водилата трябва да се сменят барабар с ГМП

и ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
Простете незнаещият, но "водила" като технически термин в механичната част на тази серия локомотиви няма. Добре е да поясните написаното от Вас.

Вероятно има в предвид 8 раменния механизъм който изпълнява функцията на централния болт при другите локомотиви,но....това са само мои догадки.Ако не е това..........значи ми е бедна фантазията

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:18 am
от Mario Evstatiev
Точно за "фиктивния" централен болт говоря- Той е един основен недостатък при талигите на серия 46 и 46200.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:04 am
от rumen drenkov
nai mnogo tegliat 46 219 i 46 243 i te sa za 130km no nesa tolkova skopeni i imat strashen reostat
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:10 am
от rumen drenkov
tropat selenovite vtulki na amortesiorite ponege sa izpadnali za tova taka se thuva Всеки следващ твой пост ще бъде изтрит ако е на латиница!.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 1:41 pm
от bobara_e_tuk
колега пиши на кирилица
