Страница 4 от 23

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 8:59 pm
от Labros
Защото май на Димитровград ги мързи да направят маневра.Преди не беше така-фургона си беше винаги след машината.А сега....

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 2:36 pm
от mitko_pz
Labros написа:Защото май на Димитровград ги мързи да направят маневра.Преди не беше така-фургона си беше винаги след машината.А сега....
Не ги марзи хич на Димитровград защото и в двете посоки влакът си се движе с фургона отзад.На София също го слагат от зад, като маневрата по композирането на този влак се извършва някъде към 16:00 на трети коловоз.Фургона е там и една 52-ка докарва вагоните 43 серия отпред.В някой случай това са вагоните на 1620.

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 11:29 pm
от VESO
44142 написа:Според мен е защото няма провод за 9 атм. На вагоните ExDB се вкл и провода на 9-те.
Това е отговора.Да допълня нещо-в зимния период на годината,в неелектрифицирания участък По-Дг,влакът се тегли или от модернизирана 071XX-X,или от 070XX-X / 06-00-ца с вагон-отоплител зад нея.В първия случай нямаме проблеми,те идват при подаването на парно отопление от ВО.Ако фургона е непосредствено зад него,към exDB вагоните няма да отива нищо и те ще са студени.Знаем,те са на парно отопление и 1000V~17Hz,така че за да може в тях да е топло,фургона трябва да мине най-отзад.По подобен на Сф начин,на Дг също въртят фургона и при потяглене,той е последен в композицията.
С аналогичен проблем са и вагоните серия 63,но при тях има друго-без включването на вагон-генератор в състава,те не могат да се движат по неелектрифицираните участъци в зимния период на годината.Причината: нямат инсталация за парно,а само за електрическо отопление,затова не могат да се отопляват с вагон-отоплител.Не може да се теглят и от 071XX-X,защото токът,който се подава варира в определени стойности;изводът от главния генератор се включва при набиране на позиции и колкото по-висока е набраната позиция,толкова по-силно е отоплението,а климатиците на серия 63 са на постояннотокова батерия,докато при другите вагони се захранват обикновени печки.Освен това няма от къде да дойде необходимия въздух за отварянето на автоматичните врати.Еднственият вариант остава вагоните да се отопляват направо на перона от гаровата инсталация,преди идване на дизеловия локомотив,но след потеглянето те ще станат отново студени.

Публикувано на: Чет Яну 11, 2007 7:26 pm
от 07
Проблемът при 07 1хх и вагоните 63 не беше ли че нито напрежението е постоянно нито честотата а на климатиците това не им понасяло? Освен това извода работи само на определени позиции на конторлера (май само между 6та и 10 та)

Публикувано на: Пет Яну 12, 2007 2:34 pm
от 44-134
След като се върна 07 123 от Го се качих на нея и забелязах че щом бъде включен ПОВ-а машината повишава оборотите така че да произвежда достатъчно ток за вагоните и ТД на машината

Публикувано на: Пет Яну 12, 2007 9:46 pm
от 07
44-134 написа:След като се върна 07 123 от Го се качих на нея и забелязах че щом бъде включен ПОВ-а машината повишава оборотите така че да произвежда достатъчно ток за вагоните и ТД на машината
Всережимният регулатор на диз. двигател върши тая работа при всяко повишаване на "товар"-а

Публикувано на: Пет Яну 26, 2007 9:05 pm
от pavel
Днес имах малко работа по Централна гара. Беше някъде към 3 след обед и ми щукна да отида да видя дали наистина влак 4612/4613 си заслужава. Оказа се, че сте прави. Всички вагони (4 второкласни 74, 1 първа класа, пак 74 и един инвалиден от по -старата доставка), изглеждаха перфектно, явно са им направили доста сериозен основен ремонт. Дори всички купета са с пердета. На всичкото отгоре, въпреки че беше петък след обед, влакът не беше празен, но нямаше и тъпканица. Според мен е по - добре в тази посока да се пътува с този влак, отколкото да кажем с "Янтрата". Поне на този етап следва вагоните на всички бързи влакове да станат барем такива, ако няма средства за повече.
Друго интересно - видях, че автобусите за Сандански и Петрич са взети от нови фирми с чисто нов подвижен състав - няма ги старите бараки. Та БДЖ ако не иска съвсем да отиде на кино в това направление, знае какво трябва да стори....

Публикувано на: Съб Мар 03, 2007 11:18 pm
от rexkos
Ето няколко интересни снимки от вагоните серия 63, които днес направих, докато се връщахме от Червен бряг.

Пневмотабло за захранване на вратите
Изображение

А следните две снимки показват климатичната и водната инсталация на вагона.
Изображение
Изображение

Публикувано на: Сря Мар 07, 2007 9:02 pm
от Nikola VS
По кои влакове пускат вагони 47ма Серия? нещо все не мога да засека такива.... :oops:

Публикувано на: Сря Мар 07, 2007 9:05 pm
от bdz46
По всички влакове.

Публикувано на: Сря Мар 07, 2007 9:57 pm
от pavel
През 99-та на практика кокошарниците 47-а серия почти бяха изчезнали от бързите влакове. Тогава май само "кардамеца" и "Пловдив-Шумен" бяха с такива. Почти всичко останало беше с 74-та серия, дори имаше и ПВ с тях. Дори влаковете за Кюстендил и Кулата минаха на купени настаро ГДР-ски вагони, които бяха къде-къде по добре. А това беше преди драстичното орязване на влаковете. Сега тези кокошарници са се завърнали почти по всички БВ.

Публикувано на: Сря Мар 07, 2007 11:10 pm
от 42 072.9
До колкото виждам, само кардамския влак е със старите зелени тапицерии.

Публикувано на: Сря Мар 07, 2007 11:13 pm
от Labros
Зелените тапицерии ги има все още и на някои пътнически влакове,заминаващи от По.Е,разбира се,че по-рядко могат да се видят,но си ги има.

Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 6:29 am
от rexkos
Влакове, в чиито кокошарниците 74-ма серия не могат да се срещнат са следните:
БВ 7625/7620 - обслужва се от 63 сеия
БВ 4613/4613 - с русенски 74-та серия

Естествено влакове, които са с EX-DB вагони, нямат в състава си кокошарници. Това са:
БВ 1621/1620
БВ 1622/1623
БВ 1650/1651

Всички останали БВ в състава си имат кокошарници. Най-показателни примери за това са 4640/4641, 5621/5624 и 7630/7631. И не само те...

Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:13 am
от lok43r
В 7620 преспокойно могат да се срещнат. Май забрави че влакът вози два вагона от Берковица.
3636/7, 5611/0, 2655/4, 9620/3, 9622/3 са също влакове в които по изключение може да се види вагон 20-47.