Страница 4 от 54
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 9:11 pm
от lok43r
46 017 и 46 123 са вкарани в халетата в депо Бс - или за ремонт или за разграбване.
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 9:14 pm
от Mario Evstatiev
По - скоро за подготовка за модернизация.
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 9:22 pm
от 44142
123 ще идва при кончарите но явно ще я по опоскат първо. Сигурно и 017 ще идва при кончарите.
Публикувано на: Чет Дек 06, 2007 3:04 pm
от 44-134
Снощи 46 017 е заминала в студено състояние от Бс за Сф
Публикувано на: Пет Дек 07, 2007 1:30 pm
от 46 242
Преди време писах многократно по тази тема

Публикувано на: Пет Дек 07, 2007 8:02 pm
от 44142
Вероятно няма да я видим в оригинален вид да се движи по наще пътища вече
http://lok44.hit.bg/DSC07197a.JPG
Публикувано на: Пет Дек 07, 2007 8:05 pm
от Nikss
Чака модернизация нали?

Публикувано на: Съб Дек 08, 2007 10:13 am
от LALich
lok43r написа:46 017 и 46 123 са вкарани в халетата в депо Бс - или за ремонт или за разграбване.
Предполагам че това е краят на 46 123 ,защото в Таблица VI "За теглителните норми" за Новия График за серия 46 1хх са дадени само локомотиви 46 124 и 46 125

Публикувано на: Съб Дек 08, 2007 5:41 pm
от Mario Evstatiev
Не е краят. Просто 46 123.6 ще се превърне в 46 223.5

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 2:44 pm
от ceco_sim
трябва да те поправя, ще стане 46.223-4, а не 46.223-5
Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 5:28 pm
от VESO
Ако се пресметне , контролната цифра излиза 4 , но по - важното е , че машината ще се модернизира , а няма да се бракува.

Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 7:18 pm
от Labros
VESO написа:че машината ще се модернизира

Дано да се направи качествено ремонта.А не след модернизацията да почне да дава разни дефекти и да идат парите по дяволите.
Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 12:58 pm
от LALich
Днес /13.12.07./ 46 123 ще замине в "Студено" състояние с влак 30604.
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 8:17 pm
от stoqn_bdz
Labros написа:VESO написа:че машината ще се модернизира

Дано да се направи качествено ремонта.А не след модернизацията да почне да дава разни дефекти и да идат парите по дяволите.
Labros тука си доста прав приятелю.Освен факта,че ще се модернизира от голямо значение, е и качеството на тази модернизация...
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 10:23 pm
от driver
господа съфорумци и най вече профисионалисти европа изпитва голям недостиг на локомотиви такаче щом има здрава рама може да се рециклира и модернизира