Страница 4 от 4
Публикувано на: Пон Юли 23, 2007 8:39 pm
от lok43r
238 имах предвид.
Публикувано на: Пон Юли 23, 2007 8:44 pm
от 44142
238 има проблеми със сондите който отчитат температурата на изглаждсащия реактор. Един път я правиха но явно не са се справили. 44131 е с нови бандажи но и тя е до 100.
Публикувано на: Пон Юли 23, 2007 10:37 pm
от bdz46
lok43r написа:45 152 - от събота с един неработещ компресор, днес влезе за ремонт
...и излезе с два работещи компресора направо за вл. 20223/20224, след това остана за нпом Ву - Рн.
Публикувано на: Вто Юли 24, 2007 6:56 pm
от 07
44142 написа:234 си върви. Даже е в БС понеже в кончар е 238.
На 22/23 юли 46238 обслужи 8686! Каране почти навсякъде с максимална по път - резултат навсякъде преди време и изчакване..... По нептвърдена информация от няколко дни лок е пускан само с 2 тягови групи....
Публикувано на: Пон Фев 09, 2009 1:37 am
от borislaviv
bdz46 написа:Под слаба механика имам предвид меки пружини, които поемат много по-добре ударите. А за чешките подвески исках да кажа, че ако бяха толкова превъзхождащи по качество българските, нямаше изобщо да има нужда от доставки, защото чешките щяха да са си здрави и налице.
А защо забравяте за амортисьорите.Нали те действат по обратния път на пружината(когато тя се отпуска)И ако амортисьорът не гаси тези колебания, те се предават на подвеската с удар.Спомнете си машини с нови амортисьори кога късат подвески.За нови ,а не ремонтирани амортисьори ,които изтичат докато дойдат за монтаж.
Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 3:51 pm
от Ghost
Напълно подкрепям
borislaviv. От калпавите амортисьори идват много проблеми. Скъсани подвески, пукнати пружини и МГЕ. Толкова сигнали са подадени, че в депо Мездра само имитират ремонт. И те самите не знаят с какви характеристики ги правят. На втория ден протичат. А амортисьорите са изключително важна част от ходовата част на локомотивите. Бяха правени и замервания за динамичното въздействие върху железния път и в крайна сметка нищо. Няма пари и пращай в депо Мездра.

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 11:13 am
от Nikss
Какъв ти ремонт в депо Мездра... едно ТП ги мързи да направят, ГПР по 1 година не могат да завършат, камо ли ПР, СР, а за КР и дума да не става... затва машините така и ще си изгният наредени на коловоза пред депото...

за ГПР и ПР напоследък пращат в ДЦА машини, но за СР и КР нито пращат, нито те се занимават... мързели безподобни... не само депото да закрият, ми и машините да раздадат на други депа... като не могат да работят да ги съкратят, депото да се закрие и да се приключи въпроса... така само се мъчим още повече...
ПОДВЕСКА
Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 7:04 pm
от Бирол
Здравейте колеги, студент съм във ВТУ " Тодор Каблешков ". Имам проект по локомотиви и се нуждая се спешно от един детайлен чертеж на подвеска за локомотиви серия 45, с размери и т.н. Можете ли да ми помогнете по някакъв начин?? Благодаря предварително ...!!!
Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 7:34 pm
от plastikat
МожИмИ да ти помогнИмИ по някакъФ начин

Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 7:49 pm
от Бирол
Чакам!!! Поздрави...