Страница 4 от 16

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 7:40 pm
от elektrovoz46
Или София-Лакатник-София,София-Драгоман-София тва според мене са най-изгодните направления на който не и пречи да пуснат тези машини да се движат..

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 7:51 pm
от vkakachev
или Септимври - Велинград - Септември с 609-та

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 9:31 pm
от 44-134
Септември-Велинград-Септември трудно ще стане първо защото има само 1 такъв влак и той е рано сутринта и второ, че до Велинград трябва на 2 места да се взима вода което е невъзможно ако не влачи цистерната, а вземе ли цистерната автоматично намалява броя на вагони които може да кара. Да не говорим и за времето което трябва да има във Велинград за обслужване на машината.

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 9:45 pm
от Тената
609-тата, колко вагона може да кара за Аврамово, със и без цистерната?

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 10:09 pm
от 44-134
150 тона е нормата за тамошния наклон на машина по мощност на котела за котел със заводско макс. налягане, а 609 е ограничена на 13.5 атм. Около 100 тона може и да ги качи, при положение че има от къде да взима вода и въглища поради малките запаси.

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 10:27 pm
от vkakachev
колко тона са ретро вагоните и колко са обикнавените за редовне използване?

Публикувано на: Нед Мар 20, 2011 10:39 pm
от vkakachev
Помна, че 3 пъти е идвал с обикновените вагони преди да ми сложат цистерната като от тях един път беше с 5

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 7:47 am
от Railroader
Колеги, понеже съм от Русе и само днес ще имам уникалната възможност да присъствам на пътуването на пилотния влак (специално по тази причина пристигнах снощи в София), ще ми бъде приятно да се запозная с форумци, с които не се познавам на живо. Облечен съм military, в камуфлаж, кубинки, черно палто, раница и въоръжен с... фотоапарат. :wink:

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 1:43 pm
от VESO
Някой няма ли да сподели впечатления от пътуването с парната машина до Банкя? :wink:

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 2:27 pm
от desiro_94
VESO написа:Някой няма ли да сподели впечатления от пътуването с парната машина до Банкя? :wink:
То още не е завършило. :lol:

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 4:43 pm
от stankos
VESO написа:Някой няма ли да сподели впечатления от пътуването с парната машина до Банкя? :wink:
По-късно ще кача снимки .
Надявам се да има излезли добре още не съм ги гледал ! :lol:

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 6:07 pm
от assen5
Супер беше пътуването до и от Банкя най-вече щото нямаше гъчканица.

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 6:12 pm
от Saruman
Колко вагона, неселеност, медии ... Разправяйте де...

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 6:18 pm
от elektrovoz46
Населеноста не беше малко а пък колкото до медиите на ЦГ София беше пълно от камери и микрофони до колкото на Банкя имаше не повече от 2,3 телевизии..Пътуването беше много готино по-късно ше кача снимки и клипове..

Публикувано на: Пон Мар 21, 2011 6:21 pm
от elektrovoz46
Railroader написа:Колеги, понеже съм от Русе и само днес ще имам уникалната възможност да присъствам на пътуването на пилотния влак (специално по тази причина пристигнах снощи в София), ще ми бъде приятно да се запозная с форумци, с които не се познавам на живо. Облечен съм military, в камуфлаж, кубинки, черно палто, раница и въоръжен с... фотоапарат. :wink:

Аз те видях беше с една мацка нали?Незнаех че си ти не бях видял мнението..