Страница 4 от 10
Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 2:47 am
от bdz46
46 234 няма за сега. Има само празен кош от 46 034 и той не е започнат още.
Повредата в рамата на 44 002 е незначителна и се оправя ефикасно с шев, след изправяне на ламарината.
Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 9:11 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:46 234 няма за сега. Има само празен кош от 46 034 и той не е започнат още.
Повредата в рамата на 44 002 е незначителна и се оправя ефикасно с шев, след изправяне на ламарината.
46 234 все още не е боядисана, в момента кошът и наново се песъкоструи.
44 002 си виси все още в Дизеловата екипировка на депо София, очакваща комисии и протоколи и евентуално решение да бъде ли възстановена!
Публикувано на: Вто Сеп 19, 2006 2:03 pm
от Гост
Според мен с повече пари няма какво човек да се чуди а ще я оправи
Се пак не е чак толкова зле аз като я видях преди близо месец(но не при нас когато се беше одарила а след това като я откараха)

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 2:27 pm
от Гост
Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 6:19 pm
от 44-134
Ами като бях в София видях че я възстановяват и вече бяха сложили врата на кабината следователно ще се възстановява
Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 8:46 pm
от Mario Evstatiev
44-134 написа:Ами като бях в София видях че я възстановяват и вече бяха сложили врата на кабината следователно ще се възстановява
Те цяла кабина и направиха, но определено е много несполучлива разкройката. Сега мъчат страничната стена. Според мен ще стане нещо като манджа с грозде, но ха да видиме

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 9:14 pm
от mitko_pz
lok45111 написа:44-134 написа:Ами като бях в София видях че я възстановяват и вече бяха сложили врата на кабината следователно ще се възстановява
Те цяла кабина и направиха, но определено е много несполучлива разкройката. Сега мъчат страничната стена. Според мен ще стане нещо като манджа с грозде, но ха да видиме

Ще стане като 46211

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 9:15 pm
от Mario Evstatiev
Ще стане жив сбирщайн, сглобявана в час по трудово обучение на прогимназисти

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 9:21 pm
от mitko_pz
Важното е ЧЕ има една дума в това изречени СТАНЕ,КАКВОТО И ДА Е ТО 44002 ще е видим пак в движение

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 9:24 pm
от Mario Evstatiev
mitko_pz написа:Важното е ЧЕ има една дума в това изречени СТАНЕ,КАКВОТО И ДА Е ТО 44002 ще е видим пак в движение

Определено не искам да видя подобно ТНТМ да се движи, още повече да кара влакове и да се излагаме като кифладжия с прегорели кифли. Много по - добре е да се стегнат добрите стари "Иванки" и да си карат със 130, пък нищо, че били "морално остарели". Морално неостарялите кочини на Кочинар ги виждаме всеки ден как хубаво оставят влакове, та чак ми се

от тях, та дали ще е един боклук по - малко не ме интересува.
Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 9:32 pm
от mitko_pz
какво е това ТНТМ

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 9:50 pm
от Mario Evstatiev
mitko_pz написа:какво е това ТНТМ

Техническо
Научно
Творчество на
Младежта - Това, което Йордан Василев и свитата му правят в излъсканото хале в Подуяне и после ние, Шкодаджиите им се смееме от сърце

Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 10:25 pm
от 43.309
46.229 се загуби нещо?

какво ли става с нея?
Публикувано на: Пет Окт 27, 2006 10:27 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:46.229 се загуби нещо?

какво ли става с нея?
Днес се разписа на 80504/8603

Публикувано на: Съб Окт 28, 2006 5:22 am
от bdz46
44 002 ЩЕ се движи. Каквото и да говорите, 44 001 и 002 са си локомотиви, движат се по релси и карат влакове, за тях давани пари и ТРЯБВА да се движат. Ако не ви харесват, купувате ги (струват коло 1000000 лв.) и си ги нарязвате на колкото си искате парчета. В момента машините са собственост на БДЖ и само БДЖ може да се разпорежда с тях и да преценява какво да ги прави.