Страница 4 от 12

Публикувано на: Чет Юли 08, 2010 6:34 pm
от Mario Evstatiev
vladimir.lekov написа:Защо ще правите нови, наличните табели повредени ли са или просто не са налични?
Иначе локомотивът е започнал да придобива чудесен вид, за което поздравявам всички работещи по него!
Липсват. Вече са поръчани тези с данните за спирачката, другите ще се правят на принципа оригинал - копие. По чертеж ще се прави на лазер оригинал - табела майка, по която ще се леят копия, които са значително по-евтини.

Публикувано на: Пон Юли 12, 2010 7:46 am
от Mario Evstatiev
UPDATE 12.07.2010

Вчера в депо София се извършваше напълване на котела с вода и подготовката му за водна проба от държавния котлонадзор. Лично Ангел Алексиев извършваше операциите по подготовката. Друго ново е, че машината вече здраво е стъпила на своите колооси и гредите, които я държаха са свалени. Котелната арматура полека лека се качва, водопоказателните стъкла също са на местата си и функционират нормално. Очакваше се да има течове от карамбуксите им, но такива не се регистрираха. В процеса на ремонта, отводнителните кранчета на карамбуксите ще се сменят, тъй като настоящите били кофти изпълнение и имало вероятност да събират котлен камък. Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му.

Ето снимка от вчера:
Изображение

Публикувано на: Вто Юли 13, 2010 9:53 am
от NiGhtPiSH
Това е много важен момент от въстановителния ремонт. Поздравления на екипа!

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 9:15 pm
от Petko Ivanov
lok45111 написа:UPDATE 12.07.2010
Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му
Как премина водната проба на котела?

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 9:25 pm
от Mario Evstatiev
Petko Ivanov написа:
lok45111 написа:UPDATE 12.07.2010
Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му
Как премина водната проба на котела?
Пробата беше днес. Не протече, значи е успешна!

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 9:28 pm
от bdz46
Това държавната проба ли беше или предварителна? До какво налягане е надуван котела?

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 10:25 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Това държавната проба ли беше или предварителна? До какво налягане е надуван котела?
Държавна беше, котлонадзора беше там. Г-н Райчев. Като минах бяха го надули до 1,8 MPa.

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 10:28 pm
от bdz46
Трябва поне до около 2,0 - 2,2.

Публикувано на: Пет Юли 23, 2010 6:39 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Трябва поне до около 2,0 - 2,2.
Когато аз минах, беше точно 1,8 МРа, толкова показваше манометъра на помпата за хидравлични изпитания. Котела не протече от никъде, което означава, че може да се започна затварянето му лека по лека и да се монтира останалата арматура.

Публикувано на: Пет Юли 23, 2010 5:39 pm
от 44-134
При 1.8 трябва да я пуснат на 12 атмосфери работно налягане, което за тази машина ще е смърт. Добре ще е ако са я надули до 22 атмосфери за да я пуснат на 16 колкото е максималното.

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 12:22 am
от Andreev
Къде е това депо момчета?

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 6:13 am
от Mario Evstatiev
Andreev написа:Къде е това депо момчета?
До Централна гара - София се намира депото.

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 2:52 pm
от Andreev
Влизал съм там преди много години,работил съм по жел. път,защото служих в жп войски преди 25г.Локомотивите са ми страст.Нищо не ме довежда до такъв възсторг както съприкосновението,диханието,вибрациите на парната машина.Възстановяването на тези маешини е прекрасно начинание!Аз съм от Ловеч и не пропускам момент,окогато през града ни мине атракционния влак с чужди туристи.Магията на парната машина винаги ще е жива,защототя дава пряк контакт с човешкия технически гений,атрактивно е като машинария,възли агрегати,още повече за хора на техниката/аз съм стругар-фрезист/.Не на последно място това е и един полъх от отминали времена!Желая успех!

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 5:15 pm
от Tramway
Andreev написа:......Аз съм от Ловеч и не пропускам момент,окогато през града ни мине атракционния влак с чужди туристи.....
Значи може да сме се виждали с теб - аз съм с 16.01.

Значи може да сме се виждали с теб - аз съм с 16.01.

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 6:43 pm
от Andreev
Със сигурност сме се виждали,но не винаги съм разговарял с екипажа на най-великото творение :) Имам снимки.В един от случаите две машини са на гарата- 16.01 и 15.215.Ще кача снимки.Бих се радвал да се видим.