Лека му пръст на човека и дано всички ние си вземем поука от загубата на тези два безценни човешки живота и сведем тези злополуки до нула!А можеше да изчака една минута и днес и двамата да са живи и здрави ........ Мир на праха им
Техник
Администратор
Почивай в мир !
Ето моят отговор в Дир.бг
Влак може да пътува в междугария когато му е наредено трасе ,предшествано от искане и даване на съгласие между две гари.На тази линия на 400 м преди прелеза има сигнал за машиниста ,който свети червено ,когато бариерите не са пуснати и несвети ,когато са пуснати.Ако не са били пуснати бариерите,влака спира пред този знак и машиниста се свързва с диспечер,отговарящ за движението в този участък.След размяна на телефонограми записани при диспечер и бордовият дневник ,влака може да премине през прелеза със скорост до 15 км/ч и подаване на чести звукови сигнали.За да се е движил с около 50 км/ ч , което е разрешената максимална скорост в този участък,значи ,че не е имало забранителен сигнал за влака.При приближаване на прелез е задължително подаване звуков сигнал с локомотивната свирка,която се чува на повече от 1000 метра.На всеки локомотив има монтиран скоростомер с контролна лента за движение,която отчита час,минути,скорост и още различни показатели за движението на влака. Дотук за мен ,влака се е движил правомерно,но снегорина не е спазил предимството и е пресекъл пътя на влака. Линията е строена около 1940 г ,по нея съм минавал от 1970 до 2003 г,винаги е имало минаващи коли,дори когато имаше и прелезопазачи,сега незнам дали ги има,но дори и да няма,има знаци на пътя ,указващи ,че има прелез и водачите на превозни средства са длъжни да намалят и при нужда да спрат и дадат предимство на влака. От писалите преди мен ,не виждам един който да е запознат с движението на влаковете,особено драскачите ,които изместват темата с политически акценти и само си намират време да си чешат пръстите по клавиатурите.
Ако някъде имам грешка,то е че вече 6.5 години съм пенсионер и някои неща започвам да забравям,не се занимавам активно с тази дейност и времето си дава отражение.
Ето моят отговор в Дир.бг
Влак може да пътува в междугария когато му е наредено трасе ,предшествано от искане и даване на съгласие между две гари.На тази линия на 400 м преди прелеза има сигнал за машиниста ,който свети червено ,когато бариерите не са пуснати и несвети ,когато са пуснати.Ако не са били пуснати бариерите,влака спира пред този знак и машиниста се свързва с диспечер,отговарящ за движението в този участък.След размяна на телефонограми записани при диспечер и бордовият дневник ,влака може да премине през прелеза със скорост до 15 км/ч и подаване на чести звукови сигнали.За да се е движил с около 50 км/ ч , което е разрешената максимална скорост в този участък,значи ,че не е имало забранителен сигнал за влака.При приближаване на прелез е задължително подаване звуков сигнал с локомотивната свирка,която се чува на повече от 1000 метра.На всеки локомотив има монтиран скоростомер с контролна лента за движение,която отчита час,минути,скорост и още различни показатели за движението на влака. Дотук за мен ,влака се е движил правомерно,но снегорина не е спазил предимството и е пресекъл пътя на влака. Линията е строена около 1940 г ,по нея съм минавал от 1970 до 2003 г,винаги е имало минаващи коли,дори когато имаше и прелезопазачи,сега незнам дали ги има,но дори и да няма,има знаци на пътя ,указващи ,че има прелез и водачите на превозни средства са длъжни да намалят и при нужда да спрат и дадат предимство на влака. От писалите преди мен ,не виждам един който да е запознат с движението на влаковете,особено драскачите ,които изместват темата с политически акценти и само си намират време да си чешат пръстите по клавиатурите.
Ако някъде имам грешка,то е че вече 6.5 години съм пенсионер и някои неща започвам да забравям,не се занимавам активно с тази дейност и времето си дава отражение.
Администратор
С публикуваното в електронния вестник на форума нека приключим темата.
СЛПБ - Дупница са подготвили инициативи за почитане паметта на загиналия машинист;
Форум "Локомотиви" ще почете паметта на загиналия колега като ще бъдат отменени всички форумни мероприятия в периода от днес до 26.02.2010 г.
Линк към публикацията:
http://lokforum.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html
СЛПБ - Дупница са подготвили инициативи за почитане паметта на загиналия машинист;
Форум "Локомотиви" ще почете паметта на загиналия колега като ще бъдат отменени всички форумни мероприятия в периода от днес до 26.02.2010 г.
Линк към публикацията:
http://lokforum.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html
лека праст на машиниста
Мир на душата му...!

Много нелепа история... Изключително...!

Сухи факти... От www.24chasa.bg...
"40-годишният машинист от Дупница Бисер Георгиев е починал, съобщава радио „Фокус". Смъртта му е обявена от ръководителят на район Дупница към Локомотивното депо в София - Теменужка Благоева. Тя сподели пред пратеник на радиото, че колегите на машиниста са силно потресени от случилото. Рано сутринта към депото в София са заминали 20 души, за да дарят кръв и да помогнат за спасяването на живота на колегата си.
Теменужка Благоева обясни, че Бисер е бил един от най-добрите машинисти в депото, който се е държал много на професията си и искал отново да бъде на почит, както е било преди години.
Бисер Георгиев и неговия помощник Бисер Симеонов са тръгнали от депото в Дупница в посока гара Подуяне в 22.20 часа на 14-и февруари. Всички изисквания за 36-часова почивка преди дежурството им са били спазени. Всички работници и служители на депото в Дупница имат застраховки живот."

Много нелепа история... Изключително...!

Сухи факти... От www.24chasa.bg...
"40-годишният машинист от Дупница Бисер Георгиев е починал, съобщава радио „Фокус". Смъртта му е обявена от ръководителят на район Дупница към Локомотивното депо в София - Теменужка Благоева. Тя сподели пред пратеник на радиото, че колегите на машиниста са силно потресени от случилото. Рано сутринта към депото в София са заминали 20 души, за да дарят кръв и да помогнат за спасяването на живота на колегата си.
Теменужка Благоева обясни, че Бисер е бил един от най-добрите машинисти в депото, който се е държал много на професията си и искал отново да бъде на почит, както е било преди години.
Бисер Георгиев и неговия помощник Бисер Симеонов са тръгнали от депото в Дупница в посока гара Подуяне в 22.20 часа на 14-и февруари. Всички изисквания за 36-часова почивка преди дежурството им са били спазени. Всички работници и служители на депото в Дупница имат застраховки живот."
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...
Лека им пръст на починалите и Бог да ги прости
