Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес в сутрешния блок на БТВ "Тази сутрин" ще изясняват случайни ли са обстоятелствата около катастрофата... :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас
Лека му пръст на човека и дано всички ние си вземем поука от загубата на тези два безценни човешки живота и сведем тези злополуки до нула!А можеше да изчака една минута и днес и двамата да са живи и здрави ........ Мир на праха им
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

За съжаление, да. :crybaby:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нека изкажем съболезнованията си и да оставим човека да почива в мир.

Тази тема утре ще бъде заключена!
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Почивай в мир !

Мнение от shotik »

Почивай в мир !
Ето моят отговор в Дир.бг

Влак може да пътува в междугария когато му е наредено трасе ,предшествано от искане и даване на съгласие между две гари.На тази линия на 400 м преди прелеза има сигнал за машиниста ,който свети червено ,когато бариерите не са пуснати и несвети ,когато са пуснати.Ако не са били пуснати бариерите,влака спира пред този знак и машиниста се свързва с диспечер,отговарящ за движението в този участък.След размяна на телефонограми записани при диспечер и бордовият дневник ,влака може да премине през прелеза със скорост до 15 км/ч и подаване на чести звукови сигнали.За да се е движил с около 50 км/ ч , което е разрешената максимална скорост в този участък,значи ,че не е имало забранителен сигнал за влака.При приближаване на прелез е задължително подаване звуков сигнал с локомотивната свирка,която се чува на повече от 1000 метра.На всеки локомотив има монтиран скоростомер с контролна лента за движение,която отчита час,минути,скорост и още различни показатели за движението на влака. Дотук за мен ,влака се е движил правомерно,но снегорина не е спазил предимството и е пресекъл пътя на влака. Линията е строена около 1940 г ,по нея съм минавал от 1970 до 2003 г,винаги е имало минаващи коли,дори когато имаше и прелезопазачи,сега незнам дали ги има,но дори и да няма,има знаци на пътя ,указващи ,че има прелез и водачите на превозни средства са длъжни да намалят и при нужда да спрат и дадат предимство на влака. От писалите преди мен ,не виждам един който да е запознат с движението на влаковете,особено драскачите ,които изместват темата с политически акценти и само си намират време да си чешат пръстите по клавиатурите.
Ако някъде имам грешка,то е че вече 6.5 години съм пенсионер и някои неща започвам да забравям,не се занимавам активно с тази дейност и времето си дава отражение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

С публикуваното в електронния вестник на форума нека приключим темата.

СЛПБ - Дупница са подготвили инициативи за почитане паметта на загиналия машинист;

Форум "Локомотиви" ще почете паметта на загиналия колега като ще бъдат отменени всички форумни мероприятия в периода от днес до 26.02.2010 г.

Линк към публикацията:
http://lokforum.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Почивай в мир, г-н Георгиев! :cry: :cry:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Мир на прахта ти г-н Георгиев! :( :(
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вечная памят!
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 10:14 am
Местоположение: пловдив
лека праст на машиниста
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Почивай в мир! :(
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

Мир на душата му...! Изображение Изображение Изображение

Много нелепа история... Изключително...!

Изображение

Сухи факти... От www.24chasa.bg...
"40-годишният машинист от Дупница Бисер Георгиев е починал, съобщава радио „Фокус". Смъртта му е обявена от ръководителят на район Дупница към Локомотивното депо в София - Теменужка Благоева. Тя сподели пред пратеник на радиото, че колегите на машиниста са силно потресени от случилото. Рано сутринта към депото в София са заминали 20 души, за да дарят кръв и да помогнат за спасяването на живота на колегата си.
Теменужка Благоева обясни, че Бисер е бил един от най-добрите машинисти в депото, който се е държал много на професията си и искал отново да бъде на почит, както е било преди години.
Бисер Георгиев и неговия помощник Бисер Симеонов са тръгнали от депото в Дупница в посока гара Подуяне в 22.20 часа на 14-и февруари. Всички изисквания за 36-часова почивка преди дежурството им са били спазени. Всички работници и служители на депото в Дупница имат застраховки живот."
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

Лека пръст! Почивай в мир, колега!

Чета линка с мемориала и ми се насълзяват очите! Той бе един от нас.
А утре, всеки един колега може да е на неговото място. Ето до какво води безразсъдството!
Последно сбогом!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Лека им пръст на починалите и Бог да ги прости
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Лека му пръст на човека...
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”