Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

kgeorgiev написа:Не знам каква гара е било на речна гара щото няма следи от коловозно развитие, но има затворен прелез с една изтърбушена будка.
Ето от тук в продължение на три/четири страници,
в нашия форум сме изяснили по-старата история на тази гара.
Всичко почна от обсъждането за един BR-91, вероятно бил под наем
и работил в района на тази гара още през Първата световна война.
Прочетете всичко, има и снимки през различните години как се е
разгръщала и какво е останало от нея до скоро. Но там железопътна
гара е имало доста дълго време, въпреки че сега да не си личи коловозно развитие...

http://www.railwaypassion.com/forums/in ... l#msg52101

(малко отклонение от темата там за BR-50, но после се връщаме към обсъждането за Русчук...
http://www.railwaypassion.com/forums/in ... l#msg52236)

Изображение
Изображение
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Мнения: 1
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 9:48 am
Местоположение: Русе
Много добре ,че е започната тази тема .(И комай вече завършена.)Тъй като има някои въпросителни (във форума) по отношение на гара Русе -Изток Разпределителна , нека спомена малко за гарата. Русе-Изток Разпределителна не е (била) "товарна" гара !Русе-Изток беше входна от Румъния/Гюргево- гара. Приемаха се и се разкомпозирваха влаковете влизащи през ,,Дунав мост,, ;влакове от и за ж.п.възел Русе . И се съставяха нови влакове за вътрешността на България, вкл. ж.п.възел Русе,също и до другите гранични гари. Гарата имаше три парка-приемен с десет коловоза, разпределитен с шеснадесет коловоза, отправен-пет коловоза. Работеха две маневри-14та приемен парк и разпускане през гърбицата , 15та отправен парк-композиране на нови влакове. Гарата е била изградена с идея за модернизиране, вкл. МКЦ. Сградите-в oсновната на четвъртия ет. беше залата на рък. движение -първо лице , на третия ет. ,,Транспортна милиция,, и зала за инструктажи , на втори ет. ,,Търговска служба,, българска и румънска, на първи ет. беше ръководството на гарата, рък.смяна, склад, барче и други. Средната- на първия беше столовата на гарата, другите етажи бяха за курсанти от ВНВТУ. Другата беше поделение на ,,Транспортни войски,,. Русе-Изток Разпределителна беше най-голямата гара в ж.п.възел Русе,но не и в България.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация