
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Администратор
На 25.12.2009 г. БВ 7624, 5 вагона, 210 тона, лок. 45 196 престоя +65 мин. в РП Левище по скъсване на контактна мрежа в междугарието Зверино - Ребърково. По същата причина престояваха в гарите Ел, Зи и Мю, влакове 7623, 20206, 70103, 2612. Повредата отстранена на 18:30. За пътниците във възелни гари от БВ 7624, връзки осигурени.
Ето снимка от събитието:

Ето снимка от събитието:

64.19
Информация от 26-ти декември:
4697 теглен от 43516-4.В композицията , състояща се от две доста прилични русенски купейни 47-ци имаше точно двама пътника без превозната бригада.
43519-8 (вдясно) тегли 30131.
Чайката 3620 с 44098-2.
44115-4 и 5611 / 5610.На последния от Дупница до София начело на влака бе 45149-2.
44120-4 , теглеща 3637.
44164-2 начело на 5622.
45153-4 поема Дианата 8640.
45180-7 докарва в крайната гара 20110.
8627 в нощта на 25-ти срещу 26-ти декември, теглен от 46242-4.
8627 на 26-ти срещу 27-ми с двойна тяга - 42242-4 и 46231-7 , където машинист в челния локомотив бе нашият форумец Ники Петракиев.
61008-9 на 52211 / 52212.
61012-1 начело на 50132.
Мотриси:
10035-7+10036-5 , обслужваща 13208.
30003-2+30004-0 и 50208.
30019-8+30020-6 се готви за 80231.
80102 , обслужван от 30025-5+30026-3.
40292 с 32031-7+32032-5.
4697 теглен от 43516-4.В композицията , състояща се от две доста прилични русенски купейни 47-ци имаше точно двама пътника без превозната бригада.
43519-8 (вдясно) тегли 30131.
Чайката 3620 с 44098-2.
44115-4 и 5611 / 5610.На последния от Дупница до София начело на влака бе 45149-2.
44120-4 , теглеща 3637.
44164-2 начело на 5622.
45153-4 поема Дианата 8640.
45180-7 докарва в крайната гара 20110.
8627 в нощта на 25-ти срещу 26-ти декември, теглен от 46242-4.
8627 на 26-ти срещу 27-ми с двойна тяга - 42242-4 и 46231-7 , където машинист в челния локомотив бе нашият форумец Ники Петракиев.
61008-9 на 52211 / 52212.
61012-1 начело на 50132.
Мотриси:
10035-7+10036-5 , обслужваща 13208.
30003-2+30004-0 и 50208.
30019-8+30020-6 се готви за 80231.
80102 , обслужван от 30025-5+30026-3.
40292 с 32031-7+32032-5.

Днес:
ПВ 20101 с ЕМВ 30021.4 + 30022.2
ПВ 20137 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
ПВ 20131 с ЕМВ 32 057/058
ПВ 23102 с ДМВ 10039.9 + 10040.7
БВ 2614 с ЕЛ 44 062.8 и общо 10 вагона - 8 второкласни (5 74-ки и 3 50-ки) и 2 първокласни (50-ка и 40-ка)
БВ 4612 "ДУНАВ" с ЕЛ 45 204.5 и около 6' закъснение на Пл
ПВ 20136 с ЕМВ 32 029/030
МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 118.8 на Пл точен, на Чб +2' по движение Плз-Яс по път 1 заради КПВ 23204 който тръгна със закъснение още от начална гара заради закъснелия БВ "Дунав"... сега остава някой да каже, че 4612 е тръгнал със закъснение от гара София по изчакване на връзка с някой влак... е да, ама не... тук вината е на началника-експлоатация към депо ГО не съумял да подаде лок за V>100 km/h поради което и други влакове го отнасят. 









Вчера Чайката закъсня в София с 5 минути, която въпреки натегнатите обходи, имаше пълния потенциал да бъде навреме но....
До Пирдоп се движеше навреме, въпреки че на входния на Иганово престояхме +2 и 40-те km/h в "Козница", заложени по обход за 60 km/h.
От Пирдоп влакът замина с +3, така и не разбрах защо. Отделно минахме цялата гара Казичене с 40 km/h (вход и изход в отклонение) тъй като ни пуснаха до необичаен път 1, вместо да излезем по правия коловоз по път 2.
Изводът е, въпреки крайно натегнатите обходи поради "сваляне" или по-точно запазване на скоростите в няколко междугария, наистина Чайката може да пристигне в София навреме, стига по време на движението да няма "препятствия" като изброените от мен по-горе.
До Пирдоп се движеше навреме, въпреки че на входния на Иганово престояхме +2 и 40-те km/h в "Козница", заложени по обход за 60 km/h.
От Пирдоп влакът замина с +3, така и не разбрах защо. Отделно минахме цялата гара Казичене с 40 km/h (вход и изход в отклонение) тъй като ни пуснаха до необичаен път 1, вместо да излезем по правия коловоз по път 2.
Изводът е, въпреки крайно натегнатите обходи поради "сваляне" или по-точно запазване на скоростите в няколко междугария, наистина Чайката може да пристигне в София навреме, стига по време на движението да няма "препятствия" като изброените от мен по-горе.
Последно промяна от rexkos на Нед Дек 27, 2009 10:20 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Предвид ситуациите от предните дни с претъпкани влакове, вчера БДЖ бяха пуснали по 5 допълнителни вагона на 2612 и 2615, които возеха въздух, докато останалите вагони бяха доста пълни
Синия Дунав също беше с допълнителен вагон, който и той бе празен... Същия бе с два наскоро ревизирани вагони на които не им работеше отоплението... Други умници от ГО, а по снимките май и от други места , пък бяха натикали всичките Р ки за 130 на пътниците по балкана, а лок 45 се мъдреха по БВ и РБВ по втора. Деломайсторите да черпят машинистите 


Когато пътувахме с форумската група в 8627 на 25-ти срещу 26-ти декември , някъде след Ст. Загора изпрегна осветлението в една от 74-ките и пътниците се местиха в другите вагони.Малко преди Ямбол обиколихме влака и установихме , че в тъмния вагон все пак бяха останали 3-ма души - в едното купе спеше млада жена , а в друго 2 баби си приказваха.

27.12.09.
КПВ 23203/204/205 с ДМВ 10 039/040
КПВ 24215 с ДМВ 10 049/050
КПВ 40213 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40217 с ел. лок. 44 105.5
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 125.7/126.5
ПВ 20130/137 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20135 с ЕМВ 32 029.1/030.9 -7 на ГО
ПВ 20136 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 053.8/054.9
ПВ 20139 с ЕМВ 32 057.2/058.0
ПВ 23101/102 с ДМВ 10 039/040
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 045/046
ПВ 24103/104 с ДМВ 10 011/012
ПВ 40101/106 с ел. лок. 44 127.9
ПВ 40112 с ел. лок. 44 118.8 +5 на Дв
ПВ 40131 с ел. лок. 45 197.1
БВ 2613 с ел. лок. 44 065.1
БВ 2614 с ел. лок. 44 062.8
БВ 2655 с ел. лок. 44 138.6
БВ 4611/12 с ел. лок. 45 204.5
БВ 4640/46 с ел. лок. 44 141.0
БВ 4641 с ел. лок. 44 105.5 +4 на ГО / на ГО сменен с 45 201.1
БВЗР 2611 с ел. лок. 44 114.7 с Бистро
КПВ 23203/204/205 с ДМВ 10 039/040
КПВ 24215 с ДМВ 10 049/050
КПВ 40213 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40217 с ел. лок. 44 105.5
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 125.7/126.5
ПВ 20130/137 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20135 с ЕМВ 32 029.1/030.9 -7 на ГО
ПВ 20136 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 053.8/054.9
ПВ 20139 с ЕМВ 32 057.2/058.0
ПВ 23101/102 с ДМВ 10 039/040
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 045/046
ПВ 24103/104 с ДМВ 10 011/012
ПВ 40101/106 с ел. лок. 44 127.9
ПВ 40112 с ел. лок. 44 118.8 +5 на Дв
ПВ 40131 с ел. лок. 45 197.1
БВ 2613 с ел. лок. 44 065.1
БВ 2614 с ел. лок. 44 062.8
БВ 2655 с ел. лок. 44 138.6
БВ 4611/12 с ел. лок. 45 204.5
БВ 4640/46 с ел. лок. 44 141.0
БВ 4641 с ел. лок. 44 105.5 +4 на ГО / на ГО сменен с 45 201.1
БВЗР 2611 с ел. лок. 44 114.7 с Бистро

Акредитиран фотограф
От вчера 27.12.2009г.
9621 с 44.139
4611 с 45.204
4646 с 43.528 и 44.141
40112 с 44.118
2655 с 44.138
24101 с 10.039/10.040
24104 с 10.011/10.012
24215 с 10.049/10.050
24204 с 10.049/10.050
2611 с 44.114
23102 с 10.039/10.040
2613 с 44.065
23203 с 10.039/10.040
23204 с 10.039/10.040
2614 с 44.062
24105 с 10.049/10.050
463 с 44.118
4612 с 45.204
40217 с 44.105
9622 с 44.139
От днеска 28.12.2009г.
40103 с 45.201
9621 с 44.139
4611 с 45.204
4646 с 43.528 и 44.141
40112 с 44.118
2655 с 44.138
24101 с 10.039/10.040
24104 с 10.011/10.012
24215 с 10.049/10.050
24204 с 10.049/10.050
2611 с 44.114
23102 с 10.039/10.040
2613 с 44.065
23203 с 10.039/10.040
23204 с 10.039/10.040
2614 с 44.062
24105 с 10.049/10.050
463 с 44.118
4612 с 45.204
40217 с 44.105
9622 с 44.139
От днеска 28.12.2009г.
40103 с 45.201
Информация
Модератори