Страница 4 от 6
Публикувано на: Пет Мар 11, 2011 3:40 pm
от VESO
Аз и преди съм го казвал , сега да повторя - редно е влаковете пътуващи по най - дългите дестинации да имат такъв вагон в композициите си.Дали ще е бистро , ресторант , или обикновен бюфет , няма значение.В другата тема бях направил
това разпределение на бистрата по RБВ-та , но може да се помисли и за обикновените бързи влакове - такива като 2612 , 2613 , 2614 и 2615 ; 3621 и 3622 ; 8612 и 8613 (варненска група) според мен е нужно да имат бюфети.И тези вагони за които се сещам са следните:
50 52 84 40 042 - 8;
51 52 84 40 044 - 4;
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... 5_2009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg
51 52 85 55 047 - 8;
51 52 85 55 051 - 0.
В София пък попаднах на
този бюфет , който е с номер
50 52 85 47 032 - 2.Като добавим и описаните от Марио два бюфета в Пловдив (един от които виждате
тук) , бройката става достатъчна.
Публикувано на: Пет Мар 11, 2011 4:07 pm
от plastikat
Тоя 47032 (зеления) ако не се лъжа едно време беше червен и се водеше Бар-вагон.Качвал съм се в него и изпълнението му беше с високи барови маси и щъркели нещо като на Булгар-бистрото от Пловдив,че ако не и същото.Запомнил съм го заради специфичните му прозорци .
Публикувано на: Пет Мар 11, 2011 4:17 pm
от evrokoma
Весо бих предложил и Кардамския за бистро или бюфет,вярно че е нощен и не е RБВ но мисля че и там е нужен,особенно с тея ех-ДБ вагони в които човек неможе да дремне даже

Публикувано на: Пет Мар 11, 2011 4:28 pm
от Saruman
Кардамеца е по празен влак и от едновагонен миньор. По удачно е да се помисли за Дунава 4611/12. Той в някои дни генерира доста стабилен пътникопоток.
Публикувано на: Съб Мар 12, 2011 9:53 pm
от Vancho
Кардама е фул първата класа ...

За мен е загадка защо спряха 47 ците. В депо ГО има една камара вагони дето могат да пратят за там.
Публикувано на: Съб Мар 12, 2011 11:00 pm
от VESO
Зависи за кой "Кардам" се говори и всеки е прав за себе си - Saruman сигурно има предвид 2637 - пътувал с него и наистина е празен , като от София до Горна бях сам в цялото отделение на еxDB-то.
Vancho има предвид 2636 и той е доста пълен.Когато форумската група пътувахме мин. година , на Червен бряг се качиха завидни тълпи , а до Мездра свободни места почти нямаше.И тогава бяха празници , в работни дни влакът е още по - пълен , тъй като много хора го използват за своите ежедневни предвижвания до столицата.
Публикувано на: Вто Апр 19, 2011 9:07 pm
от nagi
Бюфет от ремонт засечен на Шн.
Публикувано на: Сря Апр 20, 2011 5:57 am
от Nikss
Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 10:01 pm
от gzo
Какъв и е умисъла на черната дръжка която се вижда на снимката ?
Ако отзад е имало врата която, доста са си поиграли да я заличат, не разбирам защо не са свалили и вече ненуждите ръкохватки.

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 10:03 pm
от Mario Evstatiev
Черната дръжка и стъпенката под нея са за маневрист при извършване на маневра с вагона. Задължителни са по правилник.
Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 10:13 pm
от VESO
Такава дръжка има и при еxDB вагоните , на които както знаем вратите са по средите.След премахване на крайните врати , е решено дръжките да се оставят , тъй като биха били много полезни и удобни за маневристите , които се държат на тях.По тази именно причина , такива дръжки не са премахнати заедно с вратите.
Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 10:21 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Такава дръжка има и при еxDB вагоните , на които както знаем вратите са по средите.След премахване на крайните врати , е решено дръжките да се оставят , тъй като биха били много полезни и удобни за маневристите , които се държат на тях.По тази именно причина , такива дръжки не са премахнати заедно с вратите.
а какво налага премахването на вратата ?
Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 11:54 pm
от VESO
На този въпрос трябва да отговори някой , който е вземал решението за премахването на въпросните врати.

Публикувано на: Съб Апр 23, 2011 9:18 am
от Mario Evstatiev
На мястото на вратата на бюфетите е обособена открита складова площ. На някои бюфети пък там има служебно помещение.
Публикувано на: Съб Апр 23, 2011 2:35 pm
от gzo
Мерси пичове !