Страница 4 от 4
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 7:09 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Какво означение е имал вагона ресторант , понеже това понятие е общо и преди под него са се включвали дори бюфетите?
Да уточня - "BR" , "BRm" и там др подобни са бюфети , "WR" , "WRm" или "WRme" са типични ресторанти , оборудвани с кухня за приготвяне на ястия.При бистрата също има разлики и ние ги видяхме.
В сулчая, в старите разписания, вагоните за хранене са давани по следния начин:

ВР - Вагон ресторант

ВБ - бар

БЮФЕТ
синият дунав за мстс
Публикувано на: Сря Юли 14, 2010 10:51 am
от kokoganev
Експресен влак " Синият Дунав " се движи като такъв до 9.01.1994 г. ,когато с частична промяна в тогавашното разписание - в онзи период в сила от 29.05 до 28.05 на следващата година, е преобразуван във влак тип " интерсити " заедно с тогавашния експрес "Диана " . По-късно експрес " Диана " възстановява стария си статут , но " Синият Дунав " -не . Не съм сигурен на 100 % , но ми се струва ,че от този период и експресен влак " Тракия " -София-Пловдив -Момчилград престава да съществува като експрес и също става бърз.
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 10:50 am
от Mario Evstatiev
Жорката нека каже до къде го докараха "Дунава" и дали ще има нужда да се търсят архивни материали и ако да какви.
Благодаря предварително

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 8:14 pm
от Jorkata
Разбира се че има нужда. До няколко години железницата няма да е такава с каквато сме свикнали, и тогава ще е още по-трудно за реплики на ПС.